4-0, nu glömmer vi den skitmatchen. Ny match på söndag, då ska fan huvuden och allt annat vara fokuserat och skärpt från första nedsläpp. Finns chans på 3p, LHF hade flyt i kväll, skit samma vad som hände efter 3-1.
Varför är dom så sega i starten kan man undra? Det har varit tröga första perioder flera matcher på raken nu. Det verkar lite lojt eller om det är spänt kanske?Vill för mycket liksom...
Är Dragan skadad? Han spelade inte i andra och tredje - men var lagets främste i första?
Är ett stort fan av Dragan sedan tiden i Södertälje.. Han är den största talangen som kommit ur föreningen.. Stämmer allt för den killen blir han omöjlig nästa år..
DIF är laget i mitt hjärta så nu jublar jag!!
Söndagsmatchen sitter som en smäck. Det är ju matinéföreställning till och med. Ska försöka utmana min kompis att haka på.Han håller på Luleå hehehe.Det är alltid kul att ha nån att gnabbas med även om man riskerar att få äta upp det med torsk
Luleå-Mora har ju förlöpt med alla svängdörrar öppna eller till och med avhängda sedan halva matchen. LHF = effektiva framåt, dock mot obefintligt/taskigt Moraförsvar men öppna bakåt. Borde ju kunna vändas mot dem, fast fårgan är ju hur de spelar på bortaplan mot Dif. Kan bli helt annan matchbild. LHF som sagt oberäkneliga.
Det här påminner skrämmande mycket om förra säsongen, även fall vi har en skillnad (till det bättre) åtminstonde försvarsmässigt. Så vad kan man göra? Är det en tränarsak, tunn trupp eller inställning som är problemet? För mig ser det ut som att det är alla de tre alternativen. Jag ser hemskt gärna en annan tränare än Särkijäärvi och jag ser hemskt gärna att Fernholm förstärker truppen till vinter.