DIF Fotboll
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF Fotboll
Small till med två tidiga mål mot Kalmar. ..fast ett försvar kanske vi bör värva in med.
Men tvungen att stänga av pga detta jävla trummandet! Kicka jävla trumbönderna som hittat in i klacken, detta måste upphöra! Läktarkulturen har dött!
Går ju fan inte att se en match längre!
Men tvungen att stänga av pga detta jävla trummandet! Kicka jävla trumbönderna som hittat in i klacken, detta måste upphöra! Läktarkulturen har dött!
Senast redigerad av Disciplinnämnden den 2026-04-12 13:44:29, redigerad totalt 2 gång.
- Lee Harvey Oswald
DIF Fotboll
Kände det direkt, 2-0 efter 3 chanser, nu kommer vi tro att det är klart
25min senare, 2-2
25min senare, 2-2
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Lee Harvey Oswald
DIF Fotboll
Njaa, mittfält och backlinjen är ju knappast topp 8.
Från min 5 och framåt är vi ju överallt ....och ingenstans
Från min 5 och framåt är vi ju överallt ....och ingenstans
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
DIF Fotboll
Man kan ju börja med att ställa rätt målvakt. 
- Lee Harvey Oswald
DIF Fotboll
Hade ju varit hål i huvudet om inte RInne fått stå efter stölden i Göteborg förra helgen
DIF Fotboll
Visst, han lyckades vinna matchen med hjälp utav domaren. Men han skulle inte ha stått den matchen heller. Min åsikt såklart. Du får tycka att han är etta.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2026-04-12 14:06:40Hade ju varit hål i huvudet om inte RInne fått stå efter stölden i Göteborg förra helgen
DIF Fotboll
Jag slutade gå på fotollens matcher för ett par år sen, så djävla less på mongon i klacken.Disciplinnämnden skrev: ↑2026-04-12 13:31:53 Small till med två tidiga mål mot Kalmar. ..fast ett försvar kanske vi bör värva in med.
Idag så sade jag upp mitt abonnemang på fotbollen, går ju inte att se en match på tv längre, som att kolla i en djävla londondimma.
Less på daltandet med snorungarna i klacken, hur djävla svårt är det att plocka mongot med bengalen, nåja tills dess att man agerar så kommer jag inte att se en match till
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
DIF Fotboll
Spela Okkels istället för Fallenius från början. Fallenius ser ju ut som han inte vill spela. Marques är bättre än Piotr. Kalmar står för en rejäl stöld hittills två chanser och två individuella misstag. Hien ser rätt bra ut men behöver en bra partner.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
DIF Fotboll
Gud så rättvist. Kalmar ska inte ha något i denna match. Skönt att fått igång en målskytt från början i år istället för vänta till efter sommaren som sist.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz