Då kanske vi får urbom kvar sköntBenjamin L. Willard skrev:Klart att Falk lämnar
Skickat från min iPhone med Tapatalk

Skickat från min F8331 via Tapatalk
Då kanske vi får urbom kvar sköntBenjamin L. Willard skrev:Klart att Falk lämnar
Det finns ungar som stått på Hovet i år och hejat som inte ens var födda när A.Falk gjorde sina första matcher i A-laget.Puckey skrev:Tack för allt, Alexander Falk. Alltid rätt inställning och nästan 250 matcher i A-laget redan vid 24 års ålder. Lycka till i Timrå, men missa gärna ett par markeringar mot oss.
Väldigt luddiga svar tycker jag. Som alltid med Jocke. Han är bra på att prata men värdelös på att ge riktiga svar på frågor.
Lät som på Jocke i hockeynewsartikeln att en av Brodin,Urbom och Ridderwall lämnar. Tror alltså en av Ridderwall eller Brodin, förmodligen Ridderwall lämnar.Morwin skrev:Då kanske vi får urbom kvar sköntBenjamin L. Willard skrev:Klart att Falk lämnar
Skickat från min iPhone med Tapatalk![]()
Känslan blir så när han berömmer Ridderwalls kaptensarbete. Samtidigt kan det bli svårt att matcha Brodins löneanspråk. Hoppas ändå på Brodin. Gillar Ridderwall, men han har inte funkat i Djurgården. Man kan knappast klandra honom för den delen heller. Har verkligen inte haft problem med inställningen.mb81 skrev:Lät som på Jocke i hockeynewsartikeln att en av Brodin,Urbom och Ridderwall lämnar. Tror alltså en av Ridderwall eller Brodin, förmodligen Ridderwall lämnar.Morwin skrev:Då kanske vi får urbom kvar sköntBenjamin L. Willard skrev:Klart att Falk lämnar
Skickat från min iPhone med Tapatalk![]()
Haha, man blir bra frustrerad när man läser artikeln. Vill bara klämma fram något svar, men den 2 maj verkar det bli officiellt med det mesta, vilket åtminstone är relativt snart!ciirree skrev:Väldigt luddiga svar tycker jag. Som alltid med Jocke. Han är bra på att prata men värdelös på att ge riktiga svar på frågor.
Dick vill jag absolut inte ha hit. Snälla låt det inte ske.
Njae, det vore idioti att rata både Linus och Ljungh om inte Jacob är typ helt klar. Jocke försöker bara sätta berguvar i skallen på reportern. Jag tror nog mer på att Jacob är helt 100% klar och om Ante inte kan spela mer så blir Jacob vår 1:a center. Sedan jobbar man vidare för att hitta någon ny center för andra eller tredjelinan.ciirree skrev:Det här mer eller mindre bekräftar väl att Josefson bara är aktuell om Ante inte kan fortsätta spela alternativt kommer vara borta större delen av kommande säsong:
”-Vi har bekräftat intresse för Jacob förr, både för dig och för tidningar. Det kvarstår och det pågår diskussioner. Det finns ett gemensamt intresse. Det är givetvis en del i hela situationen med Andreas Engqvist.”
Tycker jag iallafall. Som sagt, Jocke är inte den enklaste att läsa av.
Om så är fallet så är det totalt värdelöst. Släpper man LJ och Ljungh så måste en riktigt bra center in, oavsett om Ante spelar eller ej.
En tanke som slår mig, som egentligen är helt oväsentlig eftersom läget är som det är, så måste jag ändå vädra den.daaviid skrev:Njae, det vore idioti att rata både Linus och Ljungh om inte Jacob är typ helt klar. Jocke försöker bara sätta berguvar i skallen på reportern. Jag tror nog mer på att Jacob är helt 100% klar och om Ante inte kan spela mer så blir Jacob vår 1:a center. Sedan jobbar man vidare för att hitta någon ny center för andra eller tredjelinan.ciirree skrev:Det här mer eller mindre bekräftar väl att Josefson bara är aktuell om Ante inte kan fortsätta spela alternativt kommer vara borta större delen av kommande säsong:
”-Vi har bekräftat intresse för Jacob förr, både för dig och för tidningar. Det kvarstår och det pågår diskussioner. Det finns ett gemensamt intresse. Det är givetvis en del i hela situationen med Andreas Engqvist.”
Om så är fallet så är det totalt värdelöst. Släpper man LJ och Ljungh så måste en riktigt bra center in, oavsett om Ante spelar eller ej.
Förhoppningen är nog ändå att Ante kan köra på nästa år som 1:a center och Jacob blir vår 2:a center. Det är nog grundtanken. Hoppas jag.
Man hade nog prioriterat JJ över LJ ändå, LJ lär vilja prova utlandet förr eller senare - medan JJ kan bli en bärande spelare för ett decennium framöver.Rolv skrev:En tanke som slår mig, som egentligen är helt oväsentlig eftersom läget är som det är, så måste jag ändå vädra den.daaviid skrev:Njae, det vore idioti att rata både Linus och Ljungh om inte Jacob är typ helt klar. Jocke försöker bara sätta berguvar i skallen på reportern. Jag tror nog mer på att Jacob är helt 100% klar och om Ante inte kan spela mer så blir Jacob vår 1:a center. Sedan jobbar man vidare för att hitta någon ny center för andra eller tredjelinan.ciirree skrev:Det här mer eller mindre bekräftar väl att Josefson bara är aktuell om Ante inte kan fortsätta spela alternativt kommer vara borta större delen av kommande säsong:
Förhoppningen är nog ändå att Ante kan köra på nästa år som 1:a center och Jacob blir vår 2:a center. Det är nog grundtanken. Hoppas jag.
Om Ante hade varit helt frisk, undrar då om de hade släppt på LJ och ML för att säkra JJ.
Eller har vi valt att lägga all krut på JJ, bara för å säkra upp ifall inte AE håller?!
Sen har vi Davidsson som är en bra 3:dje center som förmodligen kommer ta kliv i sin utveckling. Tycker nog ändå någonstans att det är bättre att försöka ha en 4:de kedja som spelar +-0 och spetsigare topplinor, än att ha 4 kedjor där alla ska dela på istid. Men.. faller Ante bort kommer vi behöva stärka upp centersidan.Puckey skrev:Man hade nog prioriterat JJ över LJ ändå, LJ lär vilja prova utlandet förr eller senare - medan JJ kan bli en bärande spelare för ett decennium framöver.Rolv skrev:En tanke som slår mig, som egentligen är helt oväsentlig eftersom läget är som det är, så måste jag ändå vädra den.daaviid skrev:Njae, det vore idioti att rata både Linus och Ljungh om inte Jacob är typ helt klar. Jocke försöker bara sätta berguvar i skallen på reportern. Jag tror nog mer på att Jacob är helt 100% klar och om Ante inte kan spela mer så blir Jacob vår 1:a center. Sedan jobbar man vidare för att hitta någon ny center för andra eller tredjelinan.ciirree skrev:Det här mer eller mindre bekräftar väl att Josefson bara är aktuell om Ante inte kan fortsätta spela alternativt kommer vara borta större delen av kommande säsong:
Om Ante hade varit helt frisk, undrar då om de hade släppt på LJ och ML för att säkra JJ.
Eller har vi valt att lägga all krut på JJ, bara för å säkra upp ifall inte AE håller?!
Så bara Krüger kvar då?Mr.10 skrev:Josefson är klar...
Med detta som första inlägg förstår jag att mitt förtroende är lågt men han signade iaf idag!