Challe Berglund
Re: Challe Berglund
Undrar jag med. Finns det någon som var/är där som kan upplysa oss DIF-själar lite grann? 

"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Tackar SirDIF 

"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
- SirDIFalot
Challe Berglund
Bra jobbat Sjöwall! Hyll till dig!
Tackar Sjöwall!
Fick känslan av att mötet ändå var positivt i den bemärkelsen att svaren och infon var raka besked. Bara hoppas att Challe kan knyta ihop allting nu och att vi Djurgårdare går en bättre tid tillmötes.
Fick känslan av att mötet ändå var positivt i den bemärkelsen att svaren och infon var raka besked. Bara hoppas att Challe kan knyta ihop allting nu och att vi Djurgårdare går en bättre tid tillmötes.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Challe Berglund
Känns som att Mackan gjort Challe en tjänst.
Stämningsansökan har gett oss en ny Skurk att hata här i forumet en tid.
Stämningsansökan har gett oss en ny Skurk att hata här i forumet en tid.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- BaronVonDif
Sv: Re: Challe Berglund
Jag var där också (med Sjöwall) och håller med om att mötet var bra och många vågade faktiskt ställa känsliga frågor, jag vart lite orolig när jag sa till Challe att hockeyn dom spelar på hovet är den sämsta jag sett på 30 år men han tog det bra, däremot tog han illa vid när en så att han misslyckas i Timrå.Buford skrev:Tackar Sjöwall!
Skickat från min GT-I9305N
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Varsågod för uppdateringen, hoppas det var läsvärt och att ni fått en hyfsad bild av vad som sades på mötet 

- BaronVonDif
Sv: Re: Challe Berglund
Läste den nyss, du fick ju med det mesta, imponerande, hade kunnat stanna hemma.Sjöwall skrev:Varsågod för uppdateringen, hoppas det var läsvärt och att ni fått en hyfsad bild av vad som sades på mötet

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
Haha nja. Det var trevligt att du var med, du ställde några bra frågot också!BaronVonDif skrev:Läste den nyss, du fick ju med det mesta, imponerande, hade kunnat stanna hemma.Sjöwall skrev:Varsågod för uppdateringen, hoppas det var läsvärt och att ni fått en hyfsad bild av vad som sades på mötet
- Jim Morrison
Challe ska få det här laget att flyyyyygaaaaa
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Är detta på riktigt? Idioti på Masken Carlsson-nivå i så fall.2h Henrik Sjöwall ?@HenrikSjowall
Challe berättade för Connys agent hur mycket vi var redo att betala men det var han [inte] intresserad av.
Då mailade challe tillbaka och frågade om han var intresserad av att tjäna pengar eller föra DIF tillbaka till eliten.
Challe Berglund
Hahaha det var ju det bästa!!Leksand skrev:Är detta på riktigt? Idioti på Masken Carlsson-nivå i så fall.2h Henrik Sjöwall ?@HenrikSjowall
Challe berättade för Connys agent hur mycket vi var redo att betala men det var han [inte] intresserad av.
Då mailade challe tillbaka och frågade om han var intresserad av att tjäna pengar eller föra DIF tillbaka till eliten.
2014-04-07, vad hände?