Salas skrev:
Härligt att aik vann. Skönt med 4 pinnar ner till Bocken.
lilleman, vart är du...?
Haha, här är jag.
Kan förstå er som "håller" på aik i en sån match, även fast jag själv inte gör det(säger inte att min kärlek till DIF är mindre än mitt hat till aik) men jag förstår inte hur man kan skriva" JAAAAAAAAAA" som om det vore nån jävla finalserie. Hur jävla glad kan man bli att aik gör mål?
Nöjd nu Lee Harvey?
Vart är lefflan och hans famous bild? Han visste säkert att Liwing skulle avgöra nu i efterhand.
Salas skrev:
Härligt att aik vann. Skönt med 4 pinnar ner till Bocken.
lilleman, vart är du...?
Haha, här är jag.
Kan förstå er som "håller" på aik i en sån match, även fast jag själv inte gör det(säger inte att min kärlek till DIF är mindre än mitt hat till aik) men jag förstår inte hur man kan skriva" JAAAAAAAAAA" som om det vore nån jävla finalserie. Hur jävla glad kan man bli att aik gör mål?
Nöjd nu Lee Harvey?
Vart är lefflan och hans famous bild? Han visste säkert att Liwing skulle avgöra nu i efterhand.
Så där ja, ordningen återställd.
Kom på mig själv med ett litet Jaah! när Liwing satt straffen.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
easer90 skrev:Håller inte på något lag under oss och särskilt inte ajk.
....det här handlar inte om att "hålla" på något lag i matcherna, utan samtliga supportrar borde vilja DIF's bästa? Förstår mig inte på oliktänkande i det här fallet. Om de som vi krigar med om slutspelsplatser förlorar är det naturligtvis positivt, något annat är ju otänkbart....
Sen kan man förvisso ha olika förhoppningar om att DIF kan komma högre upp i tabellen men nu är full fokus på att göra allt för att säkra en slutspelsplats.
Det jag tänker olika än andra här är att jag är RÄDD för lagen under oss... Alla blickar uppåt men vaf*n vi kämpar ju för att klara oss neråt just nu också.
EDIT: Så länge som Djurgården fortsätter att förlora sina matcher så kan väl ingen hoppas på att lagen under oss slår lagen över oss?
easer90 skrev:Ni som satt och hoppades på att bottenlagen skulle ta poäng från topplagen för att vi skulle klättra, sitter ni och myser nu?
Nej, men hoppas förmodligen att folk lär sig läsa innan de öppnar käften. Finns absolut ingen som önskat annat än det som gagnar DIF. Ingen "myser" fattar du väl? Ska du knäppa någon på näsan får du se till att fixa G i svenska först.
Folk skrev ju om att de hellre såg aik ta några "betydelselösa" poäng mot bottenlagen. Det är ju just de betydelselösa poängen som nu har gjort att aik endast är 9 poäng bakom med 1 match mindre spelad.