Biljettråden
Re: Biljettråden
Jag började året lite snyggt med en lunginflammation. Därför finns en biljett över till imorrn, hämtas i Hässelby och är gratis.
Finns det månne någon vänlig själ här inne som har en långsidebiljett över till ikväll?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Mycket möjligt att jag kommer ha en biljett över! fortfarande oklart vart, men a21-a24.Mäklaren skrev:Finns det månne någon vänlig själ här inne som har en långsidebiljett över till ikväll?
Vi kommer eventuellt bli en man kort, PMa om du är sugen.
Du är med oss överallt, Stefan.
Jag har en biljett till skänks för ikväll! Övre långsida (typ A21-A24), vill man stå i klacken är det ju bara att gå och ställa sig. Först till kvarn, biljetten finns att hämta från 1730 i globenområdet.
Du är med oss överallt, Stefan.
- SirDIFalot
Mäklaren får inte vara på dom sektionerna längre. Det har Linkan sett till.dutti skrev:Mycket möjligt att jag kommer ha en biljett över! fortfarande oklart vart, men a21-a24.Mäklaren skrev:Finns det månne någon vänlig själ här inne som har en långsidebiljett över till ikväll?
Expert.
Jag är jävligt sugen på en biljett ikväll, kan hämta den var som helst i stockholm!
Losing all hope was freedom.
Hittar man dig med en "biljett skänkes" skylt?dutti skrev:Jag har en biljett till skänks för ikväll! Övre långsida (typ A21-A24), vill man stå i klacken är det ju bara att gå och ställa sig. Först till kvarn, biljetten finns att hämta från 1730 i globenområdet.

Losing all hope was freedom.
Förbannat onödigt sagt. Stöttar alltid till 100 procent på arenan.SirDIFalot skrev:Mäklaren får inte vara på dom sektionerna längre. Det har Linkan sett till.dutti skrev:Mycket möjligt att jag kommer ha en biljett över! fortfarande oklart vart, men a21-a24.Mäklaren skrev:Finns det månne någon vänlig själ här inne som har en långsidebiljett över till ikväll?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SirDIFalot
Äh du vet att jag skoja.Mäklaren skrev:Förbannat onödigt sagt. Stöttar alltid till 100 procent på arenan.SirDIFalot skrev:Mäklaren får inte vara på dom sektionerna längre. Det har Linkan sett till.dutti skrev:Mycket möjligt att jag kommer ha en biljett över! fortfarande oklart vart, men a21-a24.Mäklaren skrev:Finns det månne någon vänlig själ här inne som har en långsidebiljett över till ikväll?
Finns det inte kvar biljetter till försäljning förresten eller börjar det bli fullt nu?
Expert.
- Mattias_87
Slutsålt på Ticnet iallafall. Endast skymd sikt antar jag då för klackbiljetterna kan inte finnas kvar.
Avskaffa tre mot tre.
-
Söker två biljetter till onsdagens match mot Örebro.
Erbjudandet ta 2 betala för en. Är det bara nedre raderna på långsidan man får då? med tanke på priset. Eller får man övre också om man lämnar en sådan kommentar?
Väldigt tacksam för svar.
Väldigt tacksam för svar.
Bah korkat av mig att åka till Haparanda för sista seriematchen redan på torsdagen. Då missar jag ju sista hemmamatchen mot Karlskrona 28 februari, och nu har jag köpt spurtkortet, där den ju ingår.
Om någon är intresserad av att komma över en klackbiljett till den matchen så går det bra att höra av sig här.
Om någon är intresserad av att komma över en klackbiljett till den matchen så går det bra att höra av sig här.
- Daniel08
Nån som vet läget på hur många klackbiljetter det finns kvar till matchen mot knätofsarna? Försökte gå in för att köpa men fick bara upp en errorsida ... Är det redan helt slutsålt?
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.