Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Byström
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Byström »

Två frågor från matchen idag. Ingen har dock med själva hockeyn att göra.

För det första undrar jag om någon vet vilken låt det är som spelades i andra periodpausen idag? Vet att den spelades i första matchen också. Det är en houselåt vad det låter som med kanske lite country inlagt? Om någon vet vilken låt jag syftar på vore det skitschysst om ni kunde säga vilken det var.

Den andra frågan handlar om att det var stökigt på läktaren och jag undrar om någon vet exakt vad som hände? Såg bara att en massa folk stack ut samtidigt och drog på sig luvorna från sina hoodies, sedan kom de tillbaka medan en person bars ut. Någon som är mer insatt vad som hände?
Mash

Inlägg av Mash »

Byström skrev: Den andra frågan handlar om att det var stökigt på läktaren och jag undrar om någon vet exakt vad som hände? Såg bara att en massa folk stack ut samtidigt och drog på sig luvorna från sina hoodies, sedan kom de tillbaka medan en person bars ut. Någon som är mer insatt vad som hände?
Jag har inte full koll på vad som hände men skymtade Skellefteå tröjor vid ingången, det vart lite snack och sedan hettade det till. Kravallen kom och omhändertog de personer som var delaktiga och sedan var det lugnt igen :) Inte säker på detta, men tyckte jag skymtade svart/gula tröjor. Tycker själv det verkar rätt skumt men jag kan inte tänka mig att två Djurgårdare ryker ihop...
inloss

Inlägg av inloss »

Byström skrev:Två frågor från matchen idag. Ingen har dock med själva hockeyn att göra.

För det första undrar jag om någon vet vilken låt det är som spelades i andra periodpausen idag? Vet att den spelades i första matchen också. Det är en houselåt vad det låter som med kanske lite country inlagt? Om någon vet vilken låt jag syftar på vore det skitschysst om ni kunde säga vilken det var.
Den ända house låten som jag reagerade på under första matchen var med Swedish house mafia - One (Your name) Feat Pharrell!
Hoppas att det är den du menar
"Whatever you want"
Användarvisningsbild
Byström

Inlägg av Byström »

inloss skrev:
Byström skrev:Två frågor från matchen idag. Ingen har dock med själva hockeyn att göra.

Den ända house låten som jag reagerade på under första matchen var med Swedish house mafia - One (Your name) Feat Pharrell!
Hoppas att det är den du menar
Inte den jag menar, den hade jag känt igen direkt. Det är kanske lite mer åt trance-hållet. Jag vet inte, om någon har ett förslag så får ni gärna skriva det. Vet att den spelades innan Gettin' Over You.
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Nu är jag nog helt fel ute men mitt minne sen igår är sisådär. Tror Right Said Fred - Stand up spelades före Gettin' Over You. Eller möjligtvis en annan låt. Eller äh, den spelades före en låt i alla fall (:
Användarvisningsbild
Byström

Inlägg av Byström »

Crashmash skrev:Nu är jag nog helt fel ute men mitt minne sen igår är sisådär. Tror Right Said Fred - Stand up spelades före Gettin' Over You. Eller möjligtvis en annan låt. Eller äh, den spelades före en låt i alla fall (:
Var dessvärre inte den låten jag sökte. :(
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Hur var det nya introt ?:)
Losing all hope was freedom.
Bigge

Inlägg av Bigge »

Någon som vann tävlingen Siemens hade?
Alltså som fått svar att de vunnit?

Va själv rätt nära men har inte hört något eller fått ett vinnar mail, så antar att ngn va närmre den tid som Widing satte första målet. va 1,57min ifrån rätt tidpunkt. :(
There is no I in TEAM!!!!
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Måste man fortfarande vara medlem för att köpa klackbiljett till matchen imorgon?

Frågar åt en polare som inte är den snabbaste på att skaffa biljett.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Snazzi skrev:Måste man fortfarande vara medlem för att köpa klackbiljett till matchen imorgon?

Det är väl rätt slutsålt? Var fyra biljetter kvar när jag köpte mina två.. :wink:
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Kentta skrev:
Snazzi skrev:Måste man fortfarande vara medlem för att köpa klackbiljett till matchen imorgon?

Det är väl rätt slutsålt? Var fyra biljetter kvar när jag köpte mina två.. :wink:
Såpass...
Sista siffran jag hörde var nämligen runt 50, tidigare idag.

Vilken tid köpte du dina?
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Snazzi skrev:
Kentta skrev:

Såpass...
Sista siffran jag hörde var nämligen runt 50, tidigare idag.

Vilken tid köpte du dina?
Runt halv sex tror jag bestämt att det var!
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Tackar. Det var synd, nåja, inte mitt problem.
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Köp av hajarna utanför då..Ifall man verkligen vill gå är det ingen omöjlighet direkt!
Losing all hope was freedom.
djurgårdsfredde

Inlägg av djurgårdsfredde »

undrar en sak bara , vet någon varför inte dom röda match tröjjerna används som vi hade förra säsongen? dom är så sjuukt mycket snyggare :D
Skriv svar