Djurgårdshjälpen
Re: Djurgårdshjälpen
Sanslöst imponerande! Var stolta!!!
Sv: Re: Sv: Re: Djurgårdshjälpen
Grymt! HYLL!!cCat skrev:330.000 idag och snart börjar vi operation Marknadsföra En dag för Djurgården!Kall-El skrev:Skriver man ett inlägg där man ber folk gissa bör det finnas en hel del i kassan annars är man bara elak.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Sv: Re: Sv: Re: Djurgårdshjälpen
Håller garanterat med föregående talareMagnutz skrev:Grymt! HYLL!!cCat skrev:330.000 idag och snart börjar vi operation Marknadsföra En dag för Djurgården!Kall-El skrev:Skriver man ett inlägg där man ber folk gissa bör det finnas en hel del i kassan annars är man bara elak.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Skickat från min HTC One via Tapatalk 2

- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Djurgårdshjälpen
30 000 euro genom vinst i ET,330K i DH,kan hända nåt nu.
Senast redigerad av BaronVonDif den 2013-09-07 17:59:53, redigerad totalt 1 gånger.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Siffrorna är helt kalas!
Hade varit intressant att se hur stor del av kakan som ölen bidrar med?
Hade varit intressant att se hur stor del av kakan som ölen bidrar med?
- Andy
- Säsongskort: Ja
Visst är siffrorna fina, men nu måste vi alla hjälpas åt att lägga in en växel till.
Det handlar om Djurgårdens framtid och varje tia är betydelsefull.
Djurgårdshjälpen ger oss alla en möjlighet att vara med och bidra. Alla kan göra något!
Jag ber er alla som kan avvara en slant att skänka till vår insamling. Nu är vi på gång och har medvind. Ölen går bra, låten som kommer är bra och "En dag för DIF" kommer att ge ett stort bidrag det är dock de många små bidragen, hundingen här och tjugan där, som gör den stora skillnaden.
Alla som kan - skänk en slant och gör det nu så att bollen sätts i rullning. Sprid sedan ordet och hjälp till att få ut vårt budskap till alla Djurgårdare.
Det handlar om Djurgårdens framtid och varje tia är betydelsefull.
Djurgårdshjälpen ger oss alla en möjlighet att vara med och bidra. Alla kan göra något!
Jag ber er alla som kan avvara en slant att skänka till vår insamling. Nu är vi på gång och har medvind. Ölen går bra, låten som kommer är bra och "En dag för DIF" kommer att ge ett stort bidrag det är dock de många små bidragen, hundingen här och tjugan där, som gör den stora skillnaden.
Alla som kan - skänk en slant och gör det nu så att bollen sätts i rullning. Sprid sedan ordet och hjälp till att få ut vårt budskap till alla Djurgårdare.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Re: Sv: Djurgårdshjälpen
Räkna inte med 30 000 euro i ren vinst, det kostade garanterat en hel del att turnera runt i Europa också. Har ingen aning om hur det finansierades dock.BaronVonDif skrev:30 000 euro genom vinst i ET,330K i DH,kan hända nåt nu.
Klart att man kan räkna med 30k euro i ren vinst. Jag kan lova att vi inte budgeterade för att vinna våran grupp.
- Ja-ke den andre
Jag var inne på DH hemsida för att hitta numret för att sätta över pengar genom Swish men kunde inte hitta det. Finns det där?
- BaronVonDif
073-4266000Ja-ke den andre skrev:Jag var inne på DH hemsida för att hitta numret för att sätta över pengar genom Swish men kunde inte hitta det. Finns det där?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
...och därmed finns inte resa och flera dagars boende i Tyskland med i budgeten heller.Enbom skrev:Klart att man kan räkna med 30k euro i ren vinst. Jag kan lova att vi inte budgeterade för att vinna våran grupp.
Djurgårdshjälpen
Som flera andra varit inne på har jag extremt svårt att tro att ligan inte står för hotell mm...Don66-2 skrev:...och därmed finns inte resa och flera dagars boende i Tyskland med i budgeten heller.Enbom skrev:Klart att man kan räkna med 30k euro i ren vinst. Jag kan lova att vi inte budgeterade för att vinna våran grupp.
Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Jag tror detsamma. Måste ju ha varit bokat och klart sedan turneringen planerades. Med såpass lite i prispotten så tror jag inte att reklamen det ger för klubbarna att spela ET är värt det.JohanPez skrev:Som flera andra varit inne på har jag extremt svårt att tro att ligan inte står för hotell mm...Don66-2 skrev:...och därmed finns inte resa och flera dagars boende i Tyskland med i budgeten heller.Enbom skrev:Klart att man kan räkna med 30k euro i ren vinst. Jag kan lova att vi inte budgeterade för att vinna våran grupp.
Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Förövrigt så kommer vi ha några insamlingsbössor före matcherna i höst där de som kanske ännu inte skänkt nåt men har en 10a på fickan kan stoppa i den. Möjligt att man kanske ställer en på baren innan vi går också. Tänker dock inte gå och rassla med den som frälsis

- Ja-ke den andre
Tack. Borde inte det upp på sidan?BaronVonDif skrev:073-4266000Ja-ke den andre skrev:Jag var inne på DH hemsida för att hitta numret för att sätta över pengar genom Swish men kunde inte hitta det. Finns det där?
- BaronVonDif
Sv: Re: Djurgårdshjälpen
Finns på Facebook sidan, men visst, borde finnas på hemsidan också. Ska lägga till det till vår feta 'to do' lista.Ja-ke den andre skrev:Tack. Borde inte det upp på sidan?BaronVonDif skrev:073-4266000Ja-ke den andre skrev:Jag var inne på DH hemsida för att hitta numret för att sätta över pengar genom Swish men kunde inte hitta det. Finns det där?