Ja visst fan jagade dem honom ända sen vi gick till SM final typ? Kul för Brodin, tror han säkert kommit till DIF om vi hade spelat i ES.SirDIFalot skrev:Solid värvning. En spelare de jagat väldigt, väldigt länge.Morwin skrev:Jahapp nu kom det att brodin tog steget till brynäs
Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Tror även att spelare som Danielsson, Owuya och C. Ridderwall hade kommit till DIF om vi spelat i ES.Rix skrev:Ja visst fan jagade dem honom ända sen vi gick till SM final typ? Kul för Brodin, tror han säkert kommit till DIF om vi hade spelat i ES.SirDIFalot skrev:Solid värvning. En spelare de jagat väldigt, väldigt länge.Morwin skrev:Jahapp nu kom det att brodin tog steget till brynäs
Victory is sweetest when you've known defeat.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Engqvist.Henke95 skrev:Tror även att spelare som Danielsson, Owuya och C. Ridderwall hade kommit till DIF om vi spelat i ES.Rix skrev:Ja visst fan jagade dem honom ända sen vi gick till SM final typ? Kul för Brodin, tror han säkert kommit till DIF om vi hade spelat i ES.SirDIFalot skrev:Solid värvning. En spelare de jagat väldigt, väldigt länge.Morwin skrev:Jahapp nu kom det att brodin tog steget till brynäs
Expert.
Tack, Engqvist skulle vi självfallet också med stor sannolikhet sett i ett ES-spelande DIF.SirDIFalot skrev:Engqvist.Henke95 skrev:Tror även att spelare som Danielsson, Owuya och C. Ridderwall hade kommit till DIF om vi spelat i ES.Rix skrev:Ja visst fan jagade dem honom ända sen vi gick till SM final typ? Kul för Brodin, tror han säkert kommit till DIF om vi hade spelat i ES.SirDIFalot skrev:Solid värvning. En spelare de jagat väldigt, väldigt länge.Morwin skrev:Jahapp nu kom det att brodin tog steget till brynäs
Victory is sweetest when you've known defeat.
- SirDIFalot
Landeskog har gjort mål i fyra raka matcher för Colorado.
Expert.
Kul för Landeskog! Skönt att han börjar komma igång nu igen efter hjärnskakningen.SirDIFalot skrev:Landeskog har gjort mål i fyra raka matcher för Colorado.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Blä, säg inte så. Nu blir man på dåligt humör.SirDIFalot skrev:Engqvist.Henke95 skrev:Tror även att spelare som Danielsson, Owuya och C. Ridderwall hade kommit till DIF om vi spelat i ES.Rix skrev:Ja visst fan jagade dem honom ända sen vi gick till SM final typ? Kul för Brodin, tror han säkert kommit till DIF om vi hade spelat i ES.SirDIFalot skrev:Solid värvning. En spelare de jagat väldigt, väldigt länge.Morwin skrev:Jahapp nu kom det att brodin tog steget till brynäs

DIF!
- SirDIFalot
Victor Bartley gjorde sin första NHL-poäng nyss.
Expert.
Hade han inte en assist sedan tidigare?SirDIFalot skrev:Victor Bartley gjorde sin första NHL-poäng nyss.
Född till sportchef.
- SirDIFalot
Nej!android skrev:Hade han inte en assist sedan tidigare?SirDIFalot skrev:Victor Bartley gjorde sin första NHL-poäng nyss.
Expert.
JA. Fyfan vad vi hade varit attraktiva om vi varit i ES nu. Men verkligheten är som den är.
Jag funderade lite över en promenad förrut. Ni får gärna lämna era synpunkter:
Hade DIF varit bättre med "normal" publik?
Jag tror tyvärr att vårat lag är alldeles för dåligt, utan oss på läktaren hade DIF missat en 4-7e placering. Vi har för många brunkare/oskickliga spelare. Bara det säger hur dåligt ihopsatt lag vi har. Vet i ärlighetens namn inte vem det är som byggt det. Är det bajaren eller Challe? Nån är ju sämre än sämst på att konstruera ett team.
Hade jag som affärsledare gjort samma misstag hade jag fått sparken. Precis som på vilken arbetsplats som helst har en sportchef/ledare ansvaret att fördela roller och ha en överblick över arbetsklimatet. Omklädningsrummet känns jävligt muppigt.
Ser gärna helt nytt blod. Skulle vilja tacka av spelare som Fimpen, H.Eriksson, T.Pettersson och även Ottosson. Ölvestad ger jag en sista säsong nästa år främst för att vi behöver nån pappa i laget. Holmqvist och Ölve får dra det lasset. Men min personliga favorit Ottosson har faktiskt gjort sitt och personifierar lite av dagens DIF som ett loosergäng. Ser verkligen ingen vinnarskalle i den människan, har han blivit arg nångång?
Jag funderade lite över en promenad förrut. Ni får gärna lämna era synpunkter:
Hade DIF varit bättre med "normal" publik?
Jag tror tyvärr att vårat lag är alldeles för dåligt, utan oss på läktaren hade DIF missat en 4-7e placering. Vi har för många brunkare/oskickliga spelare. Bara det säger hur dåligt ihopsatt lag vi har. Vet i ärlighetens namn inte vem det är som byggt det. Är det bajaren eller Challe? Nån är ju sämre än sämst på att konstruera ett team.
Hade jag som affärsledare gjort samma misstag hade jag fått sparken. Precis som på vilken arbetsplats som helst har en sportchef/ledare ansvaret att fördela roller och ha en överblick över arbetsklimatet. Omklädningsrummet känns jävligt muppigt.
Ser gärna helt nytt blod. Skulle vilja tacka av spelare som Fimpen, H.Eriksson, T.Pettersson och även Ottosson. Ölvestad ger jag en sista säsong nästa år främst för att vi behöver nån pappa i laget. Holmqvist och Ölve får dra det lasset. Men min personliga favorit Ottosson har faktiskt gjort sitt och personifierar lite av dagens DIF som ett loosergäng. Ser verkligen ingen vinnarskalle i den människan, har han blivit arg nångång?
"Cup of Hope" kan vara det mest pinsamma som någonsin skapats. Riga, som normalt ligger runt 9-10k åskådare snittade väl typ 3k i den här losercupen. Extra konstigt blir det när man inser att laget de mötte i "finalen", Amur Khabarovsk, ligger 10 timmar före oss. Det vill säga 3 mil från Kinas ÖSTRA gräns. Vi snackar Vladivostok-tid.Rocky3000 skrev:"Här blir Tellqvist förlorarnas mästare"
Tellan! Slut KHL-säcken nu och kom hit! Du behövs!
Haha helt sjukt, hur länge tar d å flyga från Riga dit? Konstig fråga men vore kul å veta. Ryssland e läskigt jävla stort!pulverapa skrev:"Cup of Hope" kan vara det mest pinsamma som någonsin skapats. Riga, som normalt ligger runt 9-10k åskådare snittade väl typ 3k i den här losercupen. Extra konstigt blir det när man inser att laget de mötte i "finalen", Amur Khabarovsk, ligger 10 timmar före oss. Det vill säga 3 mil från Kinas ÖSTRA gräns. Vi snackar Vladivostok-tid.Rocky3000 skrev:"Här blir Tellqvist förlorarnas mästare"
Tellan! Slut KHL-säcken nu och kom hit! Du behövs!
Varför i helvete startade KHL den där jävla plast cupen för?
Det sägs att Douglas Murray flyttar till Pittsburgh. Antar att Sjöwall gläds lite extra åt det.