Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Rix

Re: Biljettråden

Inlägg av Rix »

minalman skrev:
Salas skrev:
Mattias_87 skrev:Det kommer alltså att bli näst intill fullt hus, skitkul! Riktigt jävla illa dock att det är våran enda lördagsmatch på Hovet under hela säsongen.
Det är ännu mer illa när man kikar på hur många lördagsmatcher Mordor Ishockeyförening har. Hela fyra stycken, ett hån mot supportrar som bryr sig är vad det är. På detta tappar vi i runda slängar upp emot 5000-6000 biljetter, om inte mer, och det är bara att ta fram miniräknaren så inser man vilken ekonomisk smäll det är. Bedrövligt att ett skitlag som Mordor ska prioriteras, när dom ändå aldrig har mer än 5000 kloakråttor på plats.
Åtminstone jag häller ner två-tre extra bira när det är lördag, dessutom. Görs det på Hovet är det också pengar.
Som minialman säger så dricker man ju lite extra på helgen. Sen är det mycket barnfamiljer som är där och käkar, köper godis/läsk etc. DIF tappar enormt på att vi inte har fler fredags/lördagsmatcher. Så är det väl när man lirar i HA tyvärr, en av flera tusen nackdelar.
Användarvisningsbild
dutti
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av dutti »

Jävlar, insåg just att jag kommer hinna med att se 4 matcher i rad på plats när jag är hemma över jul..

Fråga: Jag har aldrig kommit sent till en match. Slutar dem släppa in folk efter ett tag eller kommer man in ändå? Som det ser ut nu jobbar jag fram till matchstart, sen ska jag ta mig till hovet också. Med andra ord borde jag vara där lagom till första periodpaus.
Du är med oss överallt, Stefan.
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

dutti skrev:Jävlar, insåg just att jag kommer hinna med att se 4 matcher i rad på plats när jag är hemma över jul..

Fråga: Jag har aldrig kommit sent till en match. Slutar dem släppa in folk efter ett tag eller kommer man in ändå? Som det ser ut nu jobbar jag fram till matchstart, sen ska jag ta mig till hovet också. Med andra ord borde jag vara där lagom till första periodpaus.
Det är nog lugnt.
Stentuff

Inlägg av Stentuff »

dutti skrev:Jävlar, insåg just att jag kommer hinna med att se 4 matcher i rad på plats när jag är hemma över jul..

Skulle vara väldigt underligt om de inte släpper in dig i åtminstone periodpausen. Mer publik gör nog inte direkt någon skada. :D
Användarvisningsbild
zetterberg_88

Inlägg av zetterberg_88 »

Ska vara lugnt. Väldigt mycket folk var sena i matchen mot almtuna.
Div1Norra

Inlägg av Div1Norra »

Brukar bara var entrée 11 som är öppen en bit efter nedsläpp, där kommer man in en bra bit efter nedsläpp (och troligen även i första pausen).

Edit: Jag kom själv sent till matchen mot Västerås, tror matchuret stod på 17 nånting i 1a perren, så klockan måste ha varit närmre halv åtta. Då var entré 11 öppen.
Senast redigerad av Div1Norra den 2012-12-06 16:05:35, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Jepe

Biljettråden

Inlägg av Jepe »

På försäsongen höll man öppet till 19:25 har jag för mig, lär väl vara minst samma under säsong?
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Lakrisal

Inlägg av Lakrisal »

Jepe skrev:På försäsongen höll man öppet till 19:25 har jag för mig, lär väl vara minst samma under säsong?
Stämmer bra angående försäsongen. Nu under säsongen så ANTAR jag att det borde finnas folk vid pressingången (Entre 11 eller 13 eller vad det nu är) även ett tag efter det och är de inte helt orimliga (vilket jag inte upplevt) borde det inte vara några problem om du har med dig biljett.
Manijock

Inlägg av Manijock »

Kollar på Ticnet inför Beirut-matchen... Måste vara DIF-klacken som säljer dåligt? Långsidorna är snudd på smockade, och helt omöjligt att få två platser brevid varandra. I kurvan finns det en del bra platser kvar men absolut inte många. Skulle vara trevligt om man fick en uppdatering på hemsidan om hur det ser ut för respektive sektion tack!
Användarvisningsbild
Roppan

Inlägg av Roppan »

Biljett skänkes till ikväll. Hämtas i Hässelby. Skriv ett PM.
Djurgåntillsjagdör

Inlägg av Djurgåntillsjagdör »

Hur många biljetter är det kvar tills i eftermiddag?
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Djurgåntillsjagdör skrev:Hur många biljetter är det kvar tills i eftermiddag?
Jag antar att det bara är skymd sikt kvar, och möjligen några enstaka klackbiljetter.
Avskaffa tre mot tre.
Djurgåntillsjagdör

Mattias_87 skrev:
Djurgåntillsjagdör skrev:Hur många biljetter är det kvar tills i eftermiddag?
Jag antar att det bara är skymd sikt kvar, och möjligen några enstaka klackbiljetter.
ok tack för hjälpen
Användarvisningsbild
zetterberg_88

Biljettråden

Inlägg av zetterberg_88 »

Hur många SSKare tror ni sitter på sittplats?
Djurgåntillsjagdör

Hur många biljetter är sålda tills ikväll?
Skriv svar