DIFTV - frågor och önskemål
Re: DIFTV - frågor och önskemål
Varför envisas DIFTV med helt intetsägande intervjuer med Erik Gustafsson var och varannan vecka? Dömmer inte Erik för dessa insatser, vissa är inte gjorda för TV-intervjuer, Tim Eriksson är en annan som är hemsk att skåda i en sådan roll.
Majoriteten härinne har åtminstone vad jag märkt efterlyst en intervju med Petr Kalus. Sen finns det spelare som faktiskt kan kläcka ur sig mer än floskler i mikrofonen, exempelvis Otto, Chet och Timmy. Varför inte Janos Hari? Mannen har åtminstone sprattlat till lite nu här och hänt ett par pytsar, kan vara intressant att höra hur han ser på sin utveckling här i DIF.
Men främst en ordentlig pratstund med Petr Kalus TACK
Majoriteten härinne har åtminstone vad jag märkt efterlyst en intervju med Petr Kalus. Sen finns det spelare som faktiskt kan kläcka ur sig mer än floskler i mikrofonen, exempelvis Otto, Chet och Timmy. Varför inte Janos Hari? Mannen har åtminstone sprattlat till lite nu här och hänt ett par pytsar, kan vara intressant att höra hur han ser på sin utveckling här i DIF.
Men främst en ordentlig pratstund med Petr Kalus TACK
Bara jag som vill se något "Bakom kulisserna" eller "Följ med ....... för en dag" ? Alltså ett reportage eller längre klipp där man ser lite bakom kulisserna med djugården? Typ som "En dag med figren" eller något i den stilen ?
Tänk på det !

DIFTV - frågor och önskemål
Typ lite som det här... http://difhockey.se/en-dag-med-marcus-sorensenDIFtomppa skrev:Bara jag som vill se något "Bakom kulisserna" eller "Följ med ....... för en dag" ? Alltså ett reportage eller längre klipp där man ser lite bakom kulisserna med djugården? Typ som "En dag med figren" eller något i den stilen ?Tänk på det !
2014-04-07, vad hände?
Det där är nytt och spännande och allt men video slår det mesta.Jepe skrev:Typ lite som det här... http://difhockey.se/en-dag-med-marcus-sorensenDIFtomppa skrev:Bara jag som vill se något "Bakom kulisserna" eller "Följ med ....... för en dag" ? Alltså ett reportage eller längre klipp där man ser lite bakom kulisserna med djugården? Typ som "En dag med figren" eller något i den stilen ?Tänk på det !
får man någon intervju med Guter inför matchen imorgon?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Johanna Lundberg ?@stereotypt
Nu är jag inbokad att filma "En dag med..." i nästa vecka. Jag tror ingen kommer bli missnöjd med valet av spelare.
Kalus?
Nu är jag inbokad att filma "En dag med..." i nästa vecka. Jag tror ingen kommer bli missnöjd med valet av spelare.
Kalus?
Expert.
Fimpen, Nils eller Kalus vill jag se. De första två tränar väl inte så då får det bli Kalus.SirDIFalot skrev:Johanna Lundberg ?@stereotypt
Kalus?
Fan vad kul!
Avgå Jocke.
- SirDIFalot
Övertygad om att Johanna kan göra det bra.B.I.B.A skrev:Fimpen, Nils eller Kalus vill jag se. De första två tränar väl inte så då får det bli Kalus.SirDIFalot skrev:Johanna Lundberg ?@stereotypt
Kalus?
Fan vad kul!
Men det är väl svårt att toppa "En dag med Figren" antar jag, det var sån skön stämning, Figge var jävligt rolig och Wille gör det ju kanonbra också.
Expert.
Japp håller med. Vi har haft en del sköna karaktärer i laget de senaste åren. Fimpen, Figge, Nils, Danielsson och i viss mån även Anger och Ridderwall. Såna killar är perfekta för den typen av inslag. Bra för sammanhållningen i laget med.SirDIFalot skrev:Övertygad om att Johanna kan göra det bra.B.I.B.A skrev:Fimpen, Nils eller Kalus vill jag se. De första två tränar väl inte så då får det bli Kalus.SirDIFalot skrev:Johanna Lundberg ?@stereotypt
Kalus?
Fan vad kul!
Men det är väl svårt att toppa "En dag med Figren" antar jag, det var sån skön stämning, Figge var jävligt rolig och Wille gör det ju kanonbra också.
Tänk en dag med Marcus Nilson... Zzzzz...
Edit: Typ det här klippet. Sånt saknar jag i DIFTV.
Avgå Jocke.
Tycker ändå den där med Wille och Figren blev lite väl mycket pajasstämpel. Föredrar ändå en gnutta seriositet i dokumentärerna, där man ändå vill ha svar på några frågor.
Övertygad om att det blir bättre den här gången.
Övertygad om att det blir bättre den här gången.
Vad sägs om En dag med sensei?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Äh, förutsägbart och samma sak varje dag!sensei skrev:Vad sägs om En dag med sensei?
05:45 "Ringer" mobilen som är i tyst läge. Självfallet en Blackberry. sensei reser sig ur sängen, tyst tassande ut så inte frugan hör något.
05:47: Slår sig ner med en stekhet kopp slät, tämligen blaskig kaffe framför TV'n med inspelade "Tonight's Biggest NHL-hits and Golie fights". Iförd pyjamas med Stars & Stripes inköpt i NY.
06:35: Redo för att ta sig an frugan och ungarna, kryper snabbt till kojs och låtsas som han är i drömmarnas land 10 minuter senare när frugans klocka ringer. Allt för att dölja sin secret craving for goalie fights.
07:55: Efter att ha skjutsat ungarna till dagis i sin bensinslukande Grand Cherokee är det dags att ta sig till jobbet.
08:33: Efter lite kö är det äntligen dags att börja jobba. Inser att jobbet är rätt tråkigt och sätter sig på difhockey.se/forum istället. Hittar ingen post med -daniel-, blir smått besviken uppgiven och tämligen trött på tillvaron. Sätter sig och söker upp poster från samma användare.
15:55: Dags att sluta med sökandet på forumet, ger sig iväg hemåt för att hämta kidsen, samt medan de gör läxor titta på lite mer smyginspelade NHL-sekvenser.
17:30: Skummar igenom Washington Post, USA Today och The Wallstreet Journal som han naturligtvis prenumerar på samtidigt som god amerikansk kost i form av Roast Turkey och en isande kall Budweiser inmundigas.
21:00: Sängdags för ungarna, frugan iväg på Tupperware-party så kvällen kan helhjärtat ägnas åt inspelade highlights från senaste Stanley Cup slutspelet, lite gamla nostalgiklipp från DIF's glansdagar då Södergren & co gled omkring i Jokertröjor samt The Grand Finale med en Fet Dam som sjunger The Star Spangled Banner.
00:00: Sängdags för herrn själv.
Spot on?

(PS. jag försöker inte vara elak! Skämtar bara. Men det vet du redan. DS).

Hade sett fram emot prospektet att spendera en dag med denne Johanna, men det finns ingen som helst anledning eftersom jag redan är kartlagd. Otroligt att så när som på vissa detaljer såsom ölmärken pricka så rätt. Imponerande!
För övrigt så sökar jag på daniel rätt så konstant under hela "arbets"-dagen som du har upptäckt..
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
I knew it!sensei skrev:![]()
![]()
![]()
Hade sett fram emot prospektet att spendera en dag med denne Johanna, men det finns ingen som helst anledning eftersom jag redan är kartlagd. Otroligt att så när som på vissa detaljer såsom ölmärken pricka så rätt. Imponerande!
För övrigt så sökar jag på daniel rätt så konstant under hela "arbets"-dagen som du har upptäckt..

- DIF_Soldier
All heder till Kalus, men hans språkbarriär gör att det intervjuerna känns småstela. "En dag med" skulle således inte lämpa sig så värst tyvärr.SirDIFalot skrev:Johanna Lundberg ?@stereotypt
Kalus?
Personligen hoppas jag på Pickard. Hans positiva attityd, självdistans och sättet han bjuder på sig själv skulle ge en mycket rofylld upplevelse för alla djurgårdare.
Säg den glädje som varar