Nä däremot linkan, Timmy och Granath.DIF_Soldier skrev:Så Honken, Sörensen och Tim sitter alltså på de pengar som Otto ska ha...
Otto är ju fan min hjälte och precis den spelare vi behöver. Det får inte ske...
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Född till sportchef.
Hoppas verkligen att det löser sig med Otto. En riktigt ikon som nästan alltid levererat och som fick göra det Mackan borde ha gjort då degraderingen blev ett faktum, dvs prata med DIF-TV. Skulle dessutom bidra med enorm rutin till vårt lag och sannolikt vara en utmärkt förebild för våra junisar.
Oavsett utgången ser jag det som en självklarhet att Ottos tröja ska hissas och för all framtid hänga i taket när han lagt av.
Oavsett utgången ser jag det som en självklarhet att Ottos tröja ska hissas och för all framtid hänga i taket när han lagt av.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Och där har du 2 bra backar och en riktigt viktig forward för oss så pengarna är rätt spenderadeandroid skrev:Nä däremot linkan, Timmy och Granath.DIF_Soldier skrev:Så Honken, Sörensen och Tim sitter alltså på de pengar som Otto ska ha...
Otto är ju fan min hjälte och precis den spelare vi behöver. Det får inte ske...
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Antingen så har Challe en riktigt bra dubbelpassare eller något i sikte, som han prioriterar före och inväntar besked från. Eller så finns det inte pengar och Challe jobbar för att få fram externa pengar. Har verkligen svårt att se att DIF itne skulle vilja ha Otto.
Expert.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Blir äcklad, så ung och snackar "nytändning".
http://www.sportal.se/ishockey/hockeyal ... nytandning
Bara äckliga bortförklaringar.
DIF!
- SirDIFalot
Jag fortsätter att radera alla inlägg om Marcus Nilson här. Lägg dom i rätt tråd.
Expert.
Och varför har det inget med Djurgårdens silly att göra vart vår f.d lagkapten tar vägen? Du borde radera allt annat jävla trams som skrivs här.
- SirDIFalot
Men orka ifrågasätta allt... Herregud. Nilson har tagit upp hela den här tråden senaste veckorna. Därför tyckte många att han kunde diskuteras i en egen separat tråd istället. Och ja, varför inte?Bresse skrev:Och varför har det inget med Djurgårdens silly att göra vart vår f.d lagkapten tar vägen? Du borde radera allt annat jävla trams som skrivs här.
Vad är problemet?
Expert.
-
Jag tror absolut att han behöver en nytändning efter säsongen som var. Jag tror att man kan beskriva den senaste säsongen som en kollektiv mental kollaps. Att då stanna kvar i den miljön skulle säkert inte gynna en talang som Norman. Vi ska väl vara glada att han väljer Finland och inte någon annan klubb i Sverige.Daniel942 skrev:Blir äcklad, så ung och snackar "nytändning".
Avgå DJ Yes!
- -daniel-
Jag tror fortfarande att Challe greppar efter halmstrån och suktar efter Engqvist... risken är naturligtvis att Otto väljer att lägga av och då står vi där med svansen mellan benen.SirDIFalot skrev:Antingen så har Challe en riktigt bra dubbelpassare eller något i sikte, som han prioriterar före och inväntar besked från. Eller så finns det inte pengar och Challe jobbar för att få fram externa pengar. Har verkligen svårt att se att DIF itne skulle vilja ha Otto.
Nilson klar för HV71.
VI ÄR TILLBAKA!!!
Tror de också. Är det verkligen helt utanför kartan att DIF säger det till Otto? Eller känns det fel att säga som det är, att en annan spelare går före en trostjänare? Lär ju ändå märkas om Ante blir klar för någon annan klubb och Otto plötsligt får ett erbjudande.-daniel- skrev:Jag tror fortfarande att Challe greppar efter halmstrån och suktar efter Engqvist... risken är naturligtvis att Otto väljer att lägga av och då står vi där med svansen mellan benen.
-
Är det här ett skämt eller?Marcus Nilson beskrivs som en teknisk högerskjutande forward som alltid jobbar hårt ...
Avgå DJ Yes!
- SkönaDjurgårn
Jag tror man blandat ihop Mackans tjuriga, osympatiska uppsyn med att han är en vinnarskalle.Mindrocker skrev:Är det här ett skämt eller?Marcus Nilson beskrivs som en teknisk högerskjutande forward som alltid jobbar hårt ...
- SirDIFalot
Snälla ta skiten om Mackan i den andra tråden. Han tar upp alldeles för mycket plats här.
Expert.