SHL 2014-15
Re: SHL 2014-15
Ahapp, var väl kanske inte till någon större förvåning.
Dock så är ju inte själva brottet något allvarligt, tur det!
Dock så är ju inte själva brottet något allvarligt, tur det!
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Det var inga spekulationer eller någon oskyldig utpekad. Utan var ren och pur fakta redan då att det var Stefan Ridderwall så innan du raderar nästa gång så kolla upp fakta eller raderade du det bara för att det är en f d Djurgårdare?Jimmy Peterson skrev:Jag har plockat bort ett par inlägg då det var spekulationer om vem som begått ett brott och sådana diskussioner ber vi alla att hålla sig från på detta forum. Man riskerar alltid att peka ut oskyldiga och det är självklart inget vi kan eller vill ha här.
Håller med om att man inte ska peka ut oskyldiga där emot ska man få skriva vem det är när det är bevisad fakta utan att det ska raderas för är väl så vi vill ha det hör att det skrivs fakta?
- John Terry
- Djurgården Hockey
Han är väl dömd till och med (dagsböter) om jag förstod det rätt så det är ju offentliga papper.
Stämmer bra 30*380 i dagsböter och RBK kommer inte sparka honom.John Terry skrev:Han är väl dömd till och med (dagsböter) om jag förstod det rätt så det är ju offentliga papper.
Löjligt och radera det här när det offentligt med den förklaringen Jimmy ger till raderingen.
Bara jag som irriterar mig på att DIF håller på med flera olika tveksamma sponsorer, bl.a. Uber (taxibolaget) och det där nyckelknippeföretaget som fått många anmälningar mot sig? Jag gillar det verkligen inte.
Vad är det som är tveksamt med Uber? En ren nyfikenhets-, kunskapsfråga från min sida.pulverapa skrev:Bara jag som irriterar mig på att DIF håller på med flera olika tveksamma sponsorer, bl.a. Uber (taxibolaget) och det där nyckelknippeföretaget som fått många anmälningar mot sig? Jag gillar det verkligen inte.
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
Cloetta Center byter namn till Saab arena.
Re: Sv: SHL 2014-15
Deras verksamhet i Sverige kommer snart vara ett minne blott. Googla på företaget så ser du att de är hatade runt om i hela Europa.Arkju skrev:Vad är det som är tveksamt med Uber? En ren nyfikenhets-, kunskapsfråga från min sida.pulverapa skrev:Bara jag som irriterar mig på att DIF håller på med flera olika tveksamma sponsorer, bl.a. Uber (taxibolaget) och det där nyckelknippeföretaget som fått många anmälningar mot sig? Jag gillar det verkligen inte.
Re: Sv: SHL 2014-15
Googlat och har lite svårt att förstå den stora upprördheten hos andra än möjligen konkurrerande taxibolag. Transportstyrelsens skäl för att taxameter ska finnas för att motverka "oegentligheter" känns i sammanhanget som att man silar mygg och sväljer kameler då det finns taxibolag som helt lagligt (därför att man har en liten skylt på rutan med ett jämförpris) lyckas få oupplysta turister att betala 6-7000 för att åka från Arlanda. Där har taxinäringen ett större problem att ta tag i innan man skriker på en ny sorts konkurrent som man har svårt att hantera tycker jag.pulverapa skrev:Deras verksamhet i Sverige kommer snart vara ett minne blott. Googla på företaget så ser du att de är hatade runt om i hela Europa.Arkju skrev:Vad är det som är tveksamt med Uber? En ren nyfikenhets-, kunskapsfråga från min sida.pulverapa skrev:Bara jag som irriterar mig på att DIF håller på med flera olika tveksamma sponsorer, bl.a. Uber (taxibolaget) och det där nyckelknippeföretaget som fått många anmälningar mot sig? Jag gillar det verkligen inte.
För att hålla inlägget OnT så ser jag inga som helst problem att Djurgården sponsras av Uber.
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
"Låt oss hoppas att Stockholm Globe Arenas och Stockholms stad gör det möjligt för Djurgården Hockey att ha någonstans att spela i höst".
Vad exakt betyder detta?
Att Djurgården Hockey och AIK alltså vill ha en bättre deal annars hittar man nån annanstans att spela eller vadå? För det låter precis så och vart annars ska dem spela?
Vad exakt betyder detta?
Att Djurgården Hockey och AIK alltså vill ha en bättre deal annars hittar man nån annanstans att spela eller vadå? För det låter precis så och vart annars ska dem spela?
"Låt oss hoppas att Stockholm Globe Arenas och Stockholms stad gör det möjligt för Djurgården Hockey att ha någonstans att spela i höst".
Detta var ju helt klart spännande
Detta var ju helt klart spännande
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det är en mening som inte betyder någonting. Det finns ingen annan arena som passar oss.
Avskaffa tre mot tre.
Nej, så egentligen så spelar det ingen roll vilken deal de får, dem kommer endå vara kvar på Hovet?Mattias_87 skrev:Det är en mening som inte betyder någonting. Det finns ingen annan arena som passar oss.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja så är det. Ska vi spela i Björkängshallen istället?ciirree skrev:Nej, så egentligen så spelar det ingen roll vilken deal de får, dem kommer endå vara kvar på Hovet?Mattias_87 skrev:Det är en mening som inte betyder någonting. Det finns ingen annan arena som passar oss.
Avskaffa tre mot tre.
Flytta till närmaste ishall utanför Stockholm skulle iallafall visa att vi verkligen menar allvar.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård