Allsvenskan 2012/13
Re: Allsvenskan 2012/13
4-5..Jepe skrev:4-4 i matchen...

Sv: Re: Sv: Allsvenskan 2012/13
Eller inte, ang. dipen, hehe..David1891 skrev:Kanske Leksand som har en dip? Vill inte på något sett få vår insats att se sämre ut men som många tidigare sagt kommer det första testet imorgon.. Klarar vi vinst mot Örebro ser det jäkligt bra ut inför dem nästkommande omgångarna..
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Allsvenskan 2012/13
Om malmö vinner och vik/lif lirar oavgjort ikväll blir det lättare att komma topp tre men svårare att komma topp sju. Helknasig liga...
Edit: Jag tror att både vi fans och killarna i laget måste tänka mer på varje match för sig och skita i tabellen.
Edit: Jag tror att både vi fans och killarna i laget måste tänka mer på varje match för sig och skita i tabellen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Vinner vi imorn så är dagens resultat ultimat, då plockar vi på samtliga 4 lag.. Förlorar vi däremot så tappar vi på alla.minalman skrev:Om malmö vinner och vik/lif lirar oavgjort ikväll blir det lättare att komma topp tre men svårare att komma topp sju. Helknasig liga...
Hyfsat viktig match imorn!
- -daniel-
Känns som den här serien är så sjukligt mycket tråkigare att följa än ES... bryr mig verkligen noll om vilka andra lag som vinner, känns som en enda stor gäspning. Finns ingen historia, inget "hat". Bara massa lallande bondlag som flaxar omkring och vinner / förlorar stup i kvarten.
EDIT: Vill förtydliga att det är en helt annan grej när DIF spelar.
Verkligen.. Går vi upp ur det här helvetet så kommer jag aldrig någonsin mer sätta mig och kolla en allsvensk match.-daniel- skrev:Känns som den här serien är så sjukligt mycket tråkigare att följa än ES... bryr mig verkligen noll om vilka andra lag som vinner, känns som en enda stor gäspning. Finns ingen historia, inget "hat". Bara massa lallande bondlag som flaxar omkring och vinner / förlorar stup i kvarten.
Om vi åker ner igen då#87 skrev:Verkligen.. Går vi upp ur det här helvetet så kommer jag aldrig någonsin mer sätta mig och kolla en allsvensk match.-daniel- skrev:Känns som den här serien är så sjukligt mycket tråkigare att följa än ES... bryr mig verkligen noll om vilka andra lag som vinner, känns som en enda stor gäspning. Finns ingen historia, inget "hat". Bara massa lallande bondlag som flaxar omkring och vinner / förlorar stup i kvarten.

- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Allsvenskan 2012/13
Håller med. Jag kikar inte en enda match förutom våra. Har inte heller orkat bry mig om elitserien. Tråkigt.-daniel- skrev:Känns som den här serien är så sjukligt mycket tråkigare att följa än ES... bryr mig verkligen noll om vilka andra lag som vinner, känns som en enda stor gäspning. Finns ingen historia, inget "hat". Bara massa lallande bondlag som flaxar omkring och vinner / förlorar stup i kvarten.
Allsvenskan 2012/13
Vi? Mesta mästarna, knappastAlexander skrev:Om vi åker ner igen då#87 skrev:Verkligen.. Går vi upp ur det här helvetet så kommer jag aldrig någonsin mer sätta mig och kolla en allsvensk match.-daniel- skrev:Känns som den här serien är så sjukligt mycket tråkigare att följa än ES... bryr mig verkligen noll om vilka andra lag som vinner, känns som en enda stor gäspning. Finns ingen historia, inget "hat". Bara massa lallande bondlag som flaxar omkring och vinner / förlorar stup i kvarten.

Sent from my Nokia 3210 using Tapatalk
Snarare kollar jag väldigt sällan på ES, då slipper jag se vad jag saknar. Jag kommer att gråta som ett litet barn den dagen vi går upp igen.
För att vända på steken, ES saknar DIF också.
För att vända på steken, ES saknar DIF också.
Fel tråd...
Personligen tycker jag att Allsvenskan, rent spelmässigt, är betydligt roligare att titta på än Elitserien där de flesta matcherna slutar 2-1. Lag som tråk-Luleå har dragit ner den serien i botten.
I Allsvenskan är det fart, fläkt och ett jävla drag, överallt. Dessutom gillar jag Viasats sändningar skarpt.
I Allsvenskan är det fart, fläkt och ett jävla drag, överallt. Dessutom gillar jag Viasats sändningar skarpt.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
Möjligtvis om man tittar på sändningarna objektivt, men jag kan inte riktigt tycka man får någon puls av lagen i serien..så sjukligt bonniga tråklag med sunkiga arenor. Finns som jag nämnde tidigare ingen historik. Vem bryr sig vilka som vinner av Karlskoga vs Troja/Ljungby? Totalt ointressant.Mäklaren skrev:Personligen tycker jag att Allsvenskan, rent spelmässigt, är betydligt roligare att titta på än Elitserien där de flesta matcherna slutar 2-1. Lag som tråk-Luleå har dragit ner den serien i botten.
Ge det några år så ska du se att du börjar avsky dessa lag också!-daniel- skrev:Möjligtvis om man tittar på sändningarna objektivt, men jag kan inte riktigt tycka man får någon puls av lagen i serien..så sjukligt bonniga tråklag med sunkiga arenor. Finns som jag nämnde tidigare ingen historik. Vem bryr sig vilka som vinner av Karlskoga vs Troja/Ljungby? Totalt ointressant.Mäklaren skrev:Personligen tycker jag att Allsvenskan, rent spelmässigt, är betydligt roligare att titta på än Elitserien där de flesta matcherna slutar 2-1. Lag som tråk-Luleå har dragit ner den serien i botten.