DIF Fotboll
DIF Fotboll
Skönt att VAR kan rätta till domarmisstag.
DIF Fotboll
Hur kan det se så bajsnödigt ut med en man mer?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
DIF Fotboll
Det är ju inte ens där det brister. Vi gör 3 mål i dubbelmötet. Två i eget mål och ett framåt, på straff. Det är inga div1 spelare som ställer till det heller.
Total uselhet av nästan alla utom Kusugi.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
DIF Fotboll
Fyfan vad jag måste ha plåtar om vi vinner, håller på Chelsea i PL så vilken sjuk jävla match att se mellan DIF och Chelsea!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
DIF Fotboll
I taket it back. Eller inte allt, Kusugi fortfarande bäst.
DIF Fotboll
Ska de skada alla våra spelare innan kvällen är slut?
DIF Fotboll
Kul för Rinne att få göra några feta räddningar. Men Haarala måste vara inköpt för att vara målsumpare, tror fn inte jag sett nån som missar flera klara lägen än han. Var Bosse på fyllan när Haarala knackade på dörren månne
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
DIF Fotboll
Utspelade på hemmaplan utav sillstrypare. Jo man tackar. Var det topp 5 någon nämnde?
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF Fotboll
Nja, när jag skrev så var det inte mycket som vi förde. Nu de senaste tjugo har det sett bättre ut.Disciplinnämnden skrev: ↑2025-04-21 13:40:09Vilken match ser du. Är väl ändå vi som för spelet även om vi inte satt något mål.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF Fotboll
Gosh, drar målisen men får fan inte ett skott på mål.