Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Prestera prestera KG...
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag kan ställa upp och hoppa före så har du något mjukt att landa på. Sikta gärna på huvudet.mb81 skrev:Hoppar från västerbron om det är Fleury.ciirree skrev:Samtidigt just nu står det confirmed på EP att Damien Fleury lämnar SM Liiga
Hoppas verkligen inte att det är Fleury, en spetsvärvning ska ha en dokumenterad bra statistik rent poängmässigt från någon av det stora ligorna. Skapliga stats från Liiga men det väger inte upp.
Doubtful rumour dock [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Men lägg ner snacket om Lasch, det blir ju garanterat inget med honom.
Så jävla tråkigt det här...
Så jävla tråkigt det här...
-
Yes sorry såg att det var från igår också, tog bort inlägget.seppuko skrev:Doubtful rumour dock [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
MrMadhawk brainstormar på twitter:
"Bara lite tankar: Nu när Djurgården dumpat Guter. Innebär det att man ångrat sig angående Patrick Cehlin?"
"Bara lite tankar: Nu när Djurgården dumpat Guter. Innebär det att man ångrat sig angående Patrick Cehlin?"
- Jim Morrison
Vi får se Lasch på torsdag. I motståndarlagets tröja.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
KG sa att han INTE skulle värva bara för värvandets skull. Med detta i åtanke kan det fan inte var Fleury. Killen har va ju usel sista året i HA. Det KAN inte vara sant. Då börjar jag grina av frustration!
Jag tror definitivt att insamlingarna framöver kan bli ett problem om man värvar spelare som har typ en bra säsong bakom sig på samma nivå som SHL. Vem vill lägga så mkt pengar på spets OM det nu blir så att man värvar en Fleury? Det går inte ihop riktigt.
Precis likadant som att man värvar en "spetsspelare" från Norska ligan som snittat 1,5 per match - finns ingen garanti att han levererar i SHL. Då blir det mer en chansning än spets.
Precis likadant som att man värvar en "spetsspelare" från Norska ligan som snittat 1,5 per match - finns ingen garanti att han levererar i SHL. Då blir det mer en chansning än spets.
Ingen Fleury för Malmö. Klar för annan klubb, garanterat vår.
Miff dementerar att Feury ska dit. "Han är klar för annan klubb" säger Syltegård. Hoppas det är IKO då.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ifall vi tar in Fleury så känner jag bara: Avgå styrelsen.
Så det blir flurry alltså. Han kan visserligen göra mål med en bra spelare bredvid sig, men var kanske inte den spetsen man hoppats på 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Nu är det väl förmodligen så att det inte finns något annat att välja på (om det blir Fleury), det är ju inte så att KG suttit och rullat tummarna senaste månaderna...Bengan08 skrev:KG sa att han INTE skulle värva bara för värvandets skull. Med detta i åtanke kan det fan inte var Fleury. Killen har va ju usel sista året i HA. Det KAN inte vara sant. Då börjar jag grina av frustration!
Men visst blir man besviken. Att Damien är klart bättre än Guter står ju dock jävligt klart.