DIF Fotboll
DIF Fotboll
En ny målvakt vore på sin plats.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
Vad är det med Djurgården och målvaktspositionen? Oavsett sport.
DIF Fotboll
Målvakt: JWZ är klart bättre än Rinne. Minus.Vikas skrev: ↑2025-03-02 13:41:13Jämför med laget inför förra säsongen.Eriksson skrev: ↑2025-03-02 13:30:21Var enda lagdel sämre? Då har jag missat nåt. Vilka har vi tappat mera än Hummet, Bergvall räknar jag inte
Målvakt: JWZ är klart bättre än Rinne. Minus.
Backar: Dahl bättre än Kosugi. Danielsson konstant skadad och blivit tydligt sämre när han väl spelar. Nya backen är redan skadad och är ett osäkert kort. Minus.
Mittfält: Bergvall bättre än samtliga nuvarande. Wikheim bättre än Fallenius på kanten. Sabovic var bättre än både Schuller och Finddell. Minus.
Anfall: Priske är enormt mycket sämre än Hummet. Ingen ersättare värvad. Groteskt minus.
Går att göra större analyser men kortfattat så...
Kan jag hålla med om, Rinne är en gåta för mig, Var Bosse på fyllan
Backar: Dahl bättre än Kosugi. Danielsson konstant skadad och blivit tydligt sämre när han väl spelar. Nya backen är redan skadad och är ett osäkert kort. Minus.
Ser jag knappas som ett minus, Kosugi har gjort det minst lika bra som Dahl, var inte Danielsson skadad förra säsongen med?
Mittfält: Bergvall bättre än samtliga nuvarande. Wikheim bättre än Fallenius på kanten. Sabovic var bättre än både Schuller och Finddell. Minus.
Sabovic gjorde några bra matcher, sen fick han ju bajsmacka efter bajsmacka här på forumet för att han fick fortsatt förtroende. I mina ögon Findell och Schuller likvärdiga Wikheim, bra, men försvinner i lika många matcher, Knappast skillnad mot Fallenius Bergvall, räknar jag inte ens, försvann tidigt
Anfall: Priske är enormt mycket sämre än Hummet. Ingen ersättare värvad. Groteskt minus.
Två matcher sedan Hummet försvann. Priske sämre ja av det vi sett, men han har heller inte fått samma roll som Hummet.
Sen så trodde jag att det är tränarens uppgift att ta fram det bästa ur laget. Om Honkavaara lyckas med det återstår att se, men i mina ögon så är risken för att göra en Barry Smith överhängande
Rinne är den som är svaga länken i mina ögon, (med risk för att väcka målvaktsguden Praetori)
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
DIF Fotboll
Detta monumentala fuskbygge.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
DIF Fotboll
Mittensäsong att vänta som bäst.
Får vi en dålig start så blir det kamp om att undvika nedflyttning.
Får vi en dålig start så blir det kamp om att undvika nedflyttning.
DIF Fotboll
Vi kunde inte slå Oddevold som var 12a i Superettan ifjol. Får 2009-vibbar av det här laget.
Avgå Jocke.
DIF Fotboll
Man byter ut den enda som kan göra mål när man måste göra två? Smidigt.
DIF Fotboll
HAHAHA så jävla dåliga
DIF Fotboll
Genidrag av Honkavaara
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
DIF Fotboll
Haha, oj vilket bra försvar vi har. Top notch.
DIF Fotboll
Allt pekar på att vi kommer vara ett av seriens sämsta lag. Finnen på sidlinjen verkar ju klappkass.
Avgå Jocke.
DIF Fotboll
Bajsnödigt räddhågset passivt. Spelarna springer och gömmer sig.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
Bilnasarbosse och den analsnåle Henke måste bort
-
DIF Fotboll
På vårkanten senaste åren har jag alltid sett fram emot fotbollen extra mycket när hockeyn gått trögt.
Nu gäller det att vi går upp så man kan sväva på moln hela sommaren för fotbollen lär inte vara superkul.
Nu gäller det att vi går upp så man kan sväva på moln hela sommaren för fotbollen lär inte vara superkul.