Det naturliga hade ju varit tvärtom; se till så vi signar honom på flera säsonger (om man nu tror på spelaren ifråga) och betala en låg ersättning nu för att höja lite kommande säsong. Aja, det skadar inte att ha lite bredd i truppen inför vad som komma skall men undrar fortfarande vem som skall nöta bänk när Ahlén & Sörensen är tillbaka.ciirree skrev:Jag tror han mycket väl kan få stanna till nästa säsong. Han är i bra ålder och bra storlek. Dessutom var Djurgården dröm för honom sa han ju själv så det är nog en kostnadsfråga. Får säkerligen förlängt om han gör bra ifrån sig!
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Och nu vet vi ju inte om vi ens kommer lira kvalserien. Så det blir en bra lösning för alla parter.
Välkommen Emil!
Välkommen Emil!
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Hade hellre sett att det hade värvats en hyfsat bra back med tanke på skadesituationen där.
-
Så det räcker inte med Högström?Tuzzen skrev:Hade hellre sett att det hade värvats en hyfsat bra back med tanke på skadesituationen där.
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
- SirDIFalot
Vi har ju enorm bredd på backsidan. Fattar inte direkt snacket om behovet där.
Expert.
Förstår verkligen inte värvningen av Emil Lundberg. Sörensen och Ahlén är väl tillbaka snart dessutom? hade varit annat om det var en någorlunda meriterad spelare.
Vi vill ha honom nästa säsong och vi ville inte att Asplöven skulle ha honom i mötet imorgonLT10 skrev:Förstår verkligen inte värvningen av Emil Lundberg. Sörensen och Ahlén är väl tillbaka snart dessutom? hade varit annat om det var en någorlunda meriterad spelare.

Haha ja vi har snart två fulla lag där!
Edit: svar på Sir. Backsidan
Edit: svar på Sir. Backsidan
- Andy
Det kan ju vara så att Challe har bättre koll skadeläget och olika prognoser än vi här inne på har forumet och att han därför har bättre koll på vilken lagdel som behöver förstärkas.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
- DIF_Soldier
Kan det vara så att Ahlén blir borta länge, därav Lundberg? Bra med bredd, men jag tycker att en center hade varit att föredra då de oftast också kan spela på kanten vid behov.Andy skrev:Det kan ju vara så att Challe har bättre koll skadeläget och olika prognoser än vi här inne på har forumet och att han därför har bättre koll på vilken lagdel som behöver förstärkas.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2014-02-27 17:45:34, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Jag trodde att han var bara sjuk? Han lirade väl ett par minuter mot Tälje?DIF_Soldier skrev:Kan det vara så att Ahlén blir borta länge?Andy skrev:Det kan ju vara så att Challe har bättre koll skadeläget och olika prognoser än vi här inne på har forumet och att han därför har bättre koll på vilken lagdel som behöver förstärkas.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
- Jim Morrison
Lundberg verkar vara en god vän till Sörensen också. Potentiell kedjekamrat? Kemi? Dom har lirat tillsammans förut i Södetälje.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Stämmer bra med S-tälje.Jim Morrison skrev:Lundberg verkar vara en god vän till Sörensen också. Potentiell kedjekamrat? Kemi? Dom har lirat tillsammans förut i Södetälje.
Kikade in på deras forum för att se om det skrivits något om det.
Saxat därifrån
"Lundberg och Sörensen är alltså äntligen återförenade igen. Å i sitt kära Djurgården dessutom. Vilken lycka för de söta tu.
Apjävlar."
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Vik jagar Bellisimo. Hade gärnat sett att han hamnar här sen kan man låna ut Mattsson nånstans.
- diftobbe89
Det skulle du aldrig sagt, nu blir det världens debatt om att Mattsson är bättre än Adambastis7 skrev:Vik jagar Bellisimo. Hade gärnat sett att han hamnar här sen kan man låna ut Mattsson nånstans.

Spela fult