minalman skrev:James Cameron och Djurgården har ett gemensamt intresse. http://m.expressen.se/nyheter/james-cam ... ste-punkt/
-Att nå botten har aldrig känts så bra
Det är alltså Cameron som inspirerat JJ
minalman skrev:James Cameron och Djurgården har ett gemensamt intresse. http://m.expressen.se/nyheter/james-cam ... ste-punkt/
Det hade ju varit bättre om det hade varit Gagarin eller Neil Armstrong som inspirerat den fan..Lee Harvey Oswald skrev:minalman skrev:James Cameron och Djurgården har ett gemensamt intresse. http://m.expressen.se/nyheter/james-cam ... ste-punkt/
Eller varför inte Fuglesang?Rogga skrev:Det hade ju varit bättre om det hade varit Gagarin eller Neil Armstrong som inspirerat den fan..Lee Harvey Oswald skrev:minalman skrev:James Cameron och Djurgården har ett gemensamt intresse. http://m.expressen.se/nyheter/james-cam ... ste-punkt/
Tack!A.C.A.B skrev:Tjena
Håller själv på LHC och är djävligt tacksam att vi slapp detta helvete.
Hoppas att ni fixar detta för jag ser hellre DIF i ES än några av dom andra lagen.
Alltid kul att komma till hovet på match, en djävla skillnad mot Ängelholm.
Lycka Till Nu
DIF är även på topp!JohanPez skrev:Eller varför inte Fuglesang?Rogga skrev:Det hade ju varit bättre om det hade varit Gagarin eller Neil Armstrong som inspirerat den fan..Lee Harvey Oswald skrev:minalman skrev:James Cameron och Djurgården har ett gemensamt intresse. http://m.expressen.se/nyheter/james-cam ... ste-punkt/
Det är fan vi som är överallt. Från rymden till de djupaste av avgrunder. Hör ni det gnaget?!
Hoppas ni får känna på hur det är att överleva en kvalserie...tror inte ni förstår vilken lättnade det är att klara kontraktet (har dragit paralleller till SM-guld personligen).Amadeus skrev:Tack!A.C.A.B skrev:Tjena
Håller själv på LHC och är djävligt tacksam att vi slapp detta helvete.
Hoppas att ni fixar detta för jag ser hellre DIF i ES än några av dom andra lagen.
Alltid kul att komma till hovet på match, en djävla skillnad mot Ängelholm.
Lycka Till Nu
Ja herregud, var glad att du slipper detta helvete. För detta är inte ett kval, utan ett rent helvete som tär i en varje vaken sekund. Trodde aldrig ishockey kunde få en att må så här dåligt. Men som du säger, hoppas vi ses nästa säsong.
Glädjer mig att det finns folk som (trots rivalitet) även kan visa ödmjukhet.Horace skrev: Hoppas ni får känna på hur det är att överleva en kvalserie...tror inte ni förstår vilken lättnade det är att klara kontraktet (har dragit paralleller till SM-guld personligen).
Inget snack om saken, DIF hör hemma i ES och ni behövs...
Eller om allt fortsätter att vara nattsvart så kan ju även det här hända:Husmusen skrev:Även fast allt är nattsvart just nu så finns det lite ljusglimtar till nästa säsong.
1. Vi kommer förmodligen bli av med styrelsen och Bajen-Janne.
2. Vi kommer ha bättre publiksnitt i allsvenskan än vad gnihet har i elitserien.
3. Kaffet kostar 2kr (två för 3kr) hos Börjes i Tingsryd.
4. Vi kommer bli av med vissa överbetalda sopor som inte vill spela i allsvenskan.
5. Vi kommer bli glada den dagen vi kvalar upp oss igen.
Det kommer säkert fram fler bra saker under sommaren. Nu när jag har ställt in mig på allsvenskt spel och har låtit det sjunka in så mår jag lite bättre. Att hoppas och hoppas inför varje match för att bli ruggigt besviken efteråt har tärt på både kropp och själ.
Faktiskt, många är förbannade, och blir det inte stora förändringar så tror jag att många skiter i att gå på hockey...-daniel- skrev:Tycker det är rätt märkligt hur folk verkar tro att vi kommer ösa på med riktigt bra publiksiffror i Hockeyallsvenskan. Jag är VÄLDIGT skeptisk till det...här har folk suttit och garvat åt Solnas urusla publiksiffror, men snart är vi själva där.![]()
Kan man annat än vara uppgiven?
Det blir den publik laget förtjänar. Om ledningen sätter ett spännande och krigande lag på isen och resultaten går vår väg kommer även publiken komma, sen blir det nog väldigt många kampanjer typ gå två,betala för en och köp biljetter till tre matcher och se nån match gratis. En stor kampanj typ "återtåget" lär köras igång redan i sommar.-daniel- skrev:Tycker det är rätt märkligt hur folk verkar tro att vi kommer ösa på med riktigt bra publiksiffror i Hockeyallsvenskan. Jag är VÄLDIGT skeptisk till det...här har folk suttit och garvat åt Solnas urusla publiksiffror, men snart är vi själva där.![]()
DIF måste fundera på den sloganen. Återtåget och liknande känns krystat, men det är just den känslan man måste ingjuta i spelare och fans.BaronVonDif skrev:Det blir den publik laget förtjänar. Om ledningen sätter ett spännande och krigande lag på isen och resultaten går vår väg kommer även publiken komma, sen blir det nog väldigt många kampanjer typ gå två,betala för en och köp biljetter till tre matcher och se nån match gratis. En stor kampanj typ "återtåget" lär köras igång redan i sommar.-daniel- skrev:Tycker det är rätt märkligt hur folk verkar tro att vi kommer ösa på med riktigt bra publiksiffror i Hockeyallsvenskan. Jag är VÄLDIGT skeptisk till det...här har folk suttit och garvat åt Solnas urusla publiksiffror, men snart är vi själva där.![]()
Man vet ju att Järlan väljer Sj som återtåg. Då kommer det aldrig fram.BaronVonDif skrev:Det blir den publik laget förtjänar. Om ledningen sätter ett spännande och krigande lag på isen och resultaten går vår väg kommer även publiken komma, sen blir det nog väldigt många kampanjer typ gå två,betala för en och köp biljetter till tre matcher och se nån match gratis. En stor kampanj typ "återtåget" lär köras igång redan i sommar.-daniel- skrev:Tycker det är rätt märkligt hur folk verkar tro att vi kommer ösa på med riktigt bra publiksiffror i Hockeyallsvenskan. Jag är VÄLDIGT skeptisk till det...här har folk suttit och garvat åt Solnas urusla publiksiffror, men snart är vi själva där.![]()