sensei skrev:...dessutom en klockren ribbträff med ca 1 min kvar av matchen.
Impad av islanders faktiskt, jäklar vad de kämpar för kung och fosterland med Okposo i täten. Ska bli ett nöje att se resten av den serien.
Ser även ottawa-montreal, lite småkul.
Tycker Islanders gör det förjävla bra, många trodde (jag själv inkluderat) att Pittsburgh skulle vinna 4 raka matcher men dem står upp jävligt bra. Pittsburgh är dock det bättre laget och tror dem tar sig vidare, men Islanders kommer kriga ända in i slutet.
Ottawa - Montreal matchen var klockren, ishockeykrig i Kanada, precis som det ska vara när det är playoffs!
sensei skrev:...dessutom en klockren ribbträff med ca 1 min kvar av matchen.
Impad av islanders faktiskt, jäklar vad de kämpar för kung och fosterland med Okposo i täten. Ska bli ett nöje att se resten av den serien.
Ser även ottawa-montreal, lite småkul.
Tycker Islanders gör det förjävla bra, många trodde (jag själv inkluderat) att Pittsburgh skulle vinna 4 raka matcher men dem står upp jävligt bra. Pittsburgh är dock det bättre laget och tror dem tar sig vidare, men Islanders kommer kriga ända in i slutet.
Ottawa - Montreal matchen var klockren, ishockeykrig i Kanada, precis som det ska vara när det är playoffs!
Ja vad säger man nu?
Motivation slår klass. Helt otrolig serie, pens går in lite halvdant och islanders vinner fullt rättvist. Malkin vevandes utan handskar i slutet talar rätt tydligt språk över frustrationen.
För övrigt tycker jag Murray är klockren senaste matcherna, men islanders kompromisslösa lagmaskin är den stora behållningen givetvis. Fan, sånt lag vill jag se någon gång..
Skulle vara en enorm skräll om Islanders slår ut Pittsburgg. Där kan vi snacka ren odlad lagmaskin. Kanske kan bli årets överraskning och gå riktigt långt.
Men 3 matcher kvar, varav 2 kommer gå i Consol Energy Center. Det är riktigt svårt att slå Pittsburgh borta, men större mirakel har skett.
Tyvärr en seg femte-match, den stora behållningen var målen av Crosby och Murray. Orkar Islanders lyfta sig igen och få tillbaks energin från tidigare matcher så blir jag jäkligt imponerad..
Sjöwall skrev:Skönt. Islanders var egentligen aldrig nära.
Haha
Nej, förjävligt att serien slutade en match kort.
Tror att vi redan har sett höjdpunkten i årets SC, tvivlar på att resten blir lika fantastisk hockey. Fyfan vilka bra matcher alltså mellan två väldigt olika lag.
Haha
Tror att vi redan har sett höjdpunkten i årets SC, tvivlar på att resten blir lika fantastisk hockey. Fyfan vilka bra matcher alltså mellan två väldigt olika lag.
Du har inte kollat mycket matcher mellan capitals - rangers va?
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Haha
Du har inte kollat mycket matcher mellan capitals - rangers va?
Nja, ett par. Kommer självklart se 7:e nu. Det är bra det också givetvis men islanders episka slit med ungt lag vs. storstjärnor ser jag som något speciellt.