Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
- Jim Morrison
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Detta kan man bland annat se från Ottawas forum och deras fans;
"I get the early feeling that Zibanejad will be going back to Sweden. Nothing wrong with that, it's great for his development.
I just don't see him beating out Regin and Da Costa this year..."
"Agreed. As much as I'd like to see him play game in game out, I think playing another year in Sweden would be good for him."
Sen finns det ju andra fans som vill se honom i Ottawa i år... Väldigt splittad fråga.
"I get the early feeling that Zibanejad will be going back to Sweden. Nothing wrong with that, it's great for his development.
I just don't see him beating out Regin and Da Costa this year..."
"Agreed. As much as I'd like to see him play game in game out, I think playing another year in Sweden would be good for him."
Sen finns det ju andra fans som vill se honom i Ottawa i år... Väldigt splittad fråga.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Alltså om det är Regin och Da Costa han fajtas om platser med, så känns ju dom mer självklara att komma med i laget. Särskilt Da Costa, som var riktigt jävla bra i en av matcherna jag såg. Och med tanke på vilka höga krav på vilken plats i laget han har så känns det gaaaanska troligt att han får komma tillbaka.
-
Da Costa ligger närmare en plats om man ska tro Hockeysverige...
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
http://senators.nhl.com/index.html
Säkert redan nämnts någonstans, men rubriken "Magical Mika" möter oss när man går in på Sens webpage (avgjorde träningsmatch mot Bruins i natt tydligen). Aj... skoj för honom dock.
Säkert redan nämnts någonstans, men rubriken "Magical Mika" möter oss när man går in på Sens webpage (avgjorde träningsmatch mot Bruins i natt tydligen). Aj... skoj för honom dock.
Född till sportchef.
i.just.like.saying.hes.name....Haha,ja.alla.verkar.tycka.om.honom.där.
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ett flytmål tydligen men ändå... Gläds med killen att det går bra, men vore förbannat skönt att se honom en säsong till i DIF..-daniel- skrev:http://senators.nhl.com/index.html
- SirDIFalot
Om du fortfarande inte haft möjlighet att skaffa nytt tangentbord så vill jag uppmana dig att göra det, eller om du inte kan, skriva hellre såhärlefflan skrev:i.just.like.saying.hes.name....Haha,ja.alla.verkar.tycka.om.honom.där.
i
just
like
saying
än att göra som du gör där, för när du skriver så i ett längre mening blir forumet förstört eftersom hela meningen "hänger ihop" det blir precis som när du skrev sådär sist, exakt likadant som när någon lägger upp en alldeles för stor bild.
Expert.
Kopiera att mellanslag och klistra in (ctrl+v) det efter varje ord om ett nytt tangentbord är för dyrt.SirDIFalot skrev:Om du fortfarande inte haft möjlighet att skaffa nytt tangentbord så vill jag uppmana dig att göra det, eller om du inte kan, skriva hellre såhärlefflan skrev:i.just.like.saying.hes.name....Haha,ja.alla.verkar.tycka.om.honom.där.
i
just
like
saying
än att göra som du gör där, för när du skriver så i ett längre mening blir forumet förstört eftersom hela meningen "hänger ihop" det blir precis som när du skrev sådär sist, exakt likadant som när någon lägger upp en alldeles för stor bild.
Avgå Jocke.
SirDIFalot skrev:Om du fortfarande inte haft möjlighet att skaffa nytt tangentbord så vill jag uppmana dig att göra det, eller om du inte kan, skriva hellre såhärlefflan skrev:i.just.like.saying.hes.name....Haha,ja.alla.verkar.tycka.om.honom.där.
i
just
like
saying
Jo.tack.jag.vet.det.
Därför.skriver.jag.kortare.meningar.nu
Har.redan.ändrat.ett.inlägg.i.matchtråden.
B.I.B.A skrev:Kopiera att mellanslag och klistra in (ctrl+v) det efter varje ord om ett nytt tangentbord är för dyrt.SirDIFalot skrev:Om du fortfarande inte haft möjlighet att skaffa nytt tangentbord så vill jag uppmana dig att göra det, eller om du inte kan, skriva hellre såhärlefflan skrev:i.just.like.saying.hes.name....Haha,ja.alla.verkar.tycka.om.honom.där.
i
just
like
saying
Agående.pengar.så.har.jag.redan.nämnt.det.tidigare.i.matchtråden....Tid...
- SirDIFalot
Hur kommer det sig att du har så mycket tid att skriva punktfyllda inlägg på forumet då? Under flera dagars tid?lefflan skrev:B.I.B.A skrev:Kopiera att mellanslag och klistra in (ctrl+v) det efter varje ord om ett nytt tangentbord är för dyrt.SirDIFalot skrev:Om du fortfarande inte haft möjlighet att skaffa nytt tangentbord så vill jag uppmana dig att göra det, eller om du inte kan, skriva hellre såhärlefflan skrev:i.just.like.saying.hes.name....Haha,ja.alla.verkar.tycka.om.honom.där.
i
just
like
saying
Expert.
Får.det.att.låta.som.om.det.vore.flera.veckor...SirDIFalot skrev:Hur kommer det sig att du har så mycket tid att skriva punktfyllda inlägg på forumet då? Under flera dagars tid?lefflan skrev:B.I.B.A skrev:Kopiera att mellanslag och klistra in (ctrl+v) det efter varje ord om ett nytt tangentbord är för dyrt.SirDIFalot skrev:Om du fortfarande inte haft möjlighet att skaffa nytt tangentbord så vill jag uppmana dig att göra det, eller om du inte kan, skriva hellre såhärlefflan skrev:i.just.like.saying.hes.name....Haha,ja.alla.verkar.tycka.om.honom.där.
i
just
like
saying
Vart.några.dagar...
Har.inte.haft.möjlighet.att.åka.iväg.för.jag.hjälper.farsan.med.ett.flertal.saker.angående.huset.och.har.skrivit.här.emellan.
annars.så.jobbar.jag.runt.14.timmar.per.dag.affärren.hinner.stänga...
Jag.bor.dessutom.1.timma.från.närmsta.affär.
I.helgen.börjar.dessutom.en.kurs.Sjömannabefäl.klass8.
nöjd.....

http://www.komplett.se - gör en insats för åtminstone jag vill inte läsa dina inlägg som de ser ut nu. Kolla detta tangentbord snälla.spåtanten :) skrev:
Får.det.att.låta.som.om.det.vore.flera.veckor...
Vart.några.dagar...
Har.inte.haft.möjlighet.att.åka.iväg.för.jag.hjälper.farsan.med.ett.flertal.saker.angående.huset.och.har.skrivit.här.emellan.
nöjd.....
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
OT:lefflan skrev:Magnutz skrev:http://www.komplett.se - gör en insats för åtminstone jag vill inte läsa dina inlägg som de ser ut nu. Kolla detta tangentbord snälla.spåtanten :) skrev:
Får.det.att.låta.som.om.det.vore.flera.veckor...
Vart.några.dagar...
Har.inte.haft.möjlighet.att.åka.iväg.för.jag.hjälper.
farsan.med.ett.flertal.saker.angående.huset.och.har.skrivit.här.emellan.
nöjd.....
Jag.har.valt.att.lägga.min.tid.på.viktigare.saker.än.ett.tangentbord...
Jag.har.även.sagt.att.jag.ska.hålla.låg.profil.fram.tills.dess.
vissa.som.du.magnutz.försöker.göra.det.bästa.för.alla.
Men.vissa.fortsätter.att.ifrågasätta.mig.och.därför.fortsätter.även.jag.svara.mer.och.mer....
Just.nu.i.punktform....
Men.tack.för.tipset.ska.kolla.det.
nu.lägger.vi.ned.det.hela.tycker.jag.så.alla.blir.nöjda
Tack

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.