Jag tycker att vi borde ha försökt att få hit Jesper Damgaard ifrån MODO, men det är ju försent nu. En annan är väl Sulku ifrån Brynäs som inte har kontrakt än, honom skulle jag vilja se att Djurgården lägger ett bud på.
Pepp91 skrev:En annan är väl Sulku ifrån Brynäs som inte har kontrakt än, honom skulle jag vilja se att Djurgården lägger ett bud på.
Anledningen till att Sulku inte fått något nytt kontrakt med Brynäs är för att han haft problem med sin handledsom han skadade under lockout säsongen, och kanske tvingas lägga skridskorna på hyllan.
Pepp91 skrev:En annan är väl Sulku ifrån Brynäs som inte har kontrakt än, honom skulle jag vilja se att Djurgården lägger ett bud på.
Anledningen till att Sulku inte fått något nytt kontrakt med Brynäs är för att han haft problem med sin handledsom han skadade under lockout säsongen, och kanske tvingas lägga skridskorna på hyllan.
är det klart att det inte blir någon ersättar för thore?
känns väll som kanske högard skulle kunna ersätta thore hyfsat bra.
vi måste bara ha in en bra forward till!
Om så blir fallet att han väljer DIF så är det onekligen bra. Där får vi en målskytt av rang. Fast just den sidan är ganska ökänd för att hitta på rykten så än så länge så bör man ta det med en nypa salt.
jag vet att sidan inte är allt för mycket att lita på men det ryktas att juhas fru har fått ett topp jobb på södertälje sjukhus och om han då vill lira i elitserien så är ju dif det ända alternativet!
Det skulle ju inte vara helt fel. Men jag undrar var det där ryktet kommer ifrån, tar det med en stor nypa salt. Dessutom är jag osäker på om vi verkligen skulle ha råd med Lind.
snälllaaaaaa DIIIIIFFFFF värva Juha Lind så slipper det vara ett rykte....jag blir mer och mer orolig att vi inte får Juha Lind för jag vill ha honom tycker att han vore perfekt i DIF
Härligt att Danielsson stannar! Han är en viktig bit, en lovande talang som mycket väl kan blomma ut under säsongen, bara han får förtroende och tar chansen!