NHL
NHL
Är det bara jag som inte ser den där storheten i Filip Forsberg? Visst en talang osv men lite väl överhypad. Är alldeles för egoistisk i sitt spel, gör inte skitjobbet och verkar inte direkt intresserad av att försöka göra det heller.
Visst kan mycket hända i NHL men jag anser han överreklamerad för tillfället. Rejäl chansning av både Nashville och Washington i denna trejd?
Visst kan mycket hända i NHL men jag anser han överreklamerad för tillfället. Rejäl chansning av både Nashville och Washington i denna trejd?
2014-04-07, vad hände?
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: NHL
Han är alldeles för junioraktig i sitt spel, håller med. Han kommer bli överkörd i NHL så han lär få spendera en del tid i AHL innan han får chansen i NHL.Jepe skrev:Är det bara jag som inte ser den där storheten i Filip Forsberg? Visst en talang osv men lite väl överhypad. Är alldeles för egoistisk i sitt spel, gör inte skitjobbet och verkar inte direkt intresserad av att försöka göra det heller.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Håller med till 100%. Tyckte han var direkt dålig stundtals i JVM, inte alls så bra som sägs.Jepe skrev:Är det bara jag som inte ser den där storheten i Filip Forsberg? Visst en talang osv men lite väl överhypad. Är alldeles för egoistisk i sitt spel, gör inte skitjobbet och verkar inte direkt intresserad av att försöka göra det heller.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Ett viktigt mål dessutom.Rocky3000 skrev:Dogge's första mål i Penguins tröjan!![]()
http://video.penguins.nhl.com/videocent ... ?id=240053
För övrigt en förjävla bra match att se. Grymt tempo och ett fysiskt spel utan nåd under hela matchen. Hög nivå på domarna också, som vanligt i NHL.
Och en härlig fajt, samtliga nyförvärv i PIT är ju fullt kapabla att ta hand om sig själva om man säger så.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Kan bara hålla med! En grym match var det!sensei skrev:Ett viktigt mål dessutom.Rocky3000 skrev:Dogge's första mål i Penguins tröjan!![]()
http://video.penguins.nhl.com/videocent ... ?id=240053
För övrigt en förjävla bra match att se. Grymt tempo och ett fysiskt spel utan nåd under hela matchen. Hög nivå på domarna också, som vanligt i NHL.
Och en härlig fajt, samtliga nyförvärv i PIT är ju fullt kapabla att ta hand om sig själva om man säger så.

Fan vad dött det var här. Har sett slutspelsmatcher så att ögonen blöder och frugan hotar med sanktioner.
Störst intresse har jag för pens, som känns sinnesjukt kompletta. Inget petande där inte.
Sedins lika iskalla som vanligt i slutspelssammanhang.
Så, vilka vinner SC?
Störst intresse har jag för pens, som känns sinnesjukt kompletta. Inget petande där inte.
Så, vilka vinner SC?
NHL
Hjärtat säger Capitals hjärnan säger Chicago.sensei skrev:Fan vad dött det var här. Har sett slutspelsmatcher så att ögonen blöder och frugan hotar med sanktioner.
Så, vilka vinner SC?

Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
...dessutom en klockren ribbträff med ca 1 min kvar av matchen.
Impad av islanders faktiskt, jäklar vad de kämpar för kung och fosterland med Okposo i täten. Ska bli ett nöje att se resten av den serien.
Ser även ottawa-montreal, lite småkul.
Impad av islanders faktiskt, jäklar vad de kämpar för kung och fosterland med Okposo i täten. Ska bli ett nöje att se resten av den serien.
Ser även ottawa-montreal, lite småkul.