Det var fan vad AMMC var bitsk idag. Ta det försiktigt med Finspångs Elvis.AMMC skrev:Pöbeln? Är godsherren från Finspång less på undermänniskorna eller vafalls?DIF_Soldier skrev: Eftersom, som -daniel- skriver, backar och målvakters misstag uppfattas enklare av Pöbeln. Samt att de två inte har en lika stor DIF-stämpel.
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nej, inte nödvändigtvis alla. Det gäller inte bara DIF för den delen. Tycker sportmänniskor i grupp, oavsett lagtillhörighet är väldigt primitiva. Men du och flera stycken andra här är ett undantag, så tagga ned några hack. Jag har inget otalt med dig.AMMC skrev: Ja jag fattar vad du menar. Du menar att du tycker att folk som följer DIF Hockey i största allmänhet är okunniga idioter. Men det gör inte Lassens prestation ett dugg bättre.
Säg den glädje som varar
- SkönaDjurgårn
Roger that. Språkvårdaren inom mig reagerade på ordvalet i samband med den breda basen av mottagare helt enkelt.DIF_Soldier skrev:Nej, inte nödvändigtvis alla. Det gäller inte bara DIF för den delen. Tycker sportmänniskor i grupp, oavsett lagtillhörighet är väldigt primitiva. Men du och flera stycken andra här är ett undantag, så tagga ned några hack. Jag har inget otalt med dig.AMMC skrev: Ja jag fattar vad du menar. Du menar att du tycker att folk som följer DIF Hockey i största allmänhet är okunniga idioter. Men det gör inte Lassens prestation ett dugg bättre.
Fricke:
Så är det, se upp i backen!
Någon annan som lagt märke till Zibbes profilbild?
Blev lite orolig nu när det verkar som hans namn är ordentligt ditsatt på tröjan... Någon som vet om dem har sådana flashiga tröjor där borta på campet?
Blev lite orolig nu när det verkar som hans namn är ordentligt ditsatt på tröjan... Någon som vet om dem har sådana flashiga tröjor där borta på campet?
Hejdå Lassen
! tror jag pratar för en stor del av oss när jag säger äntligen.

Tror ni Jossan är singel nu?
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
HahaSkywalker skrev:Tror ni Jossan är singel nu?

-
Bra lösning med Lassen, men nu står vi med endast 5 seniorbackar plus Claesson. Därutöver helt oprövade trion Holm, Gustafsson och Lennhammar. Det känns tunt antalsmässigt, inte minst med tanke på Tjärnas skadebenägenhet.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Har också tänkt på det, men det var ju inte så att det känns som Holm (av det man sett på försäsongen när han fått chansen) skulle vara ett mer osäkert kort än Lassen. Skador kommer & går, det är oundvikligt men känns ändå OERHÖRT mycket bättre ut än inför förra säsongen.jensa öhling skrev:Bra lösning med Lassen, men nu står vi med endast 5 seniorbackar plus Claesson. Därutöver helt oprövade trion Holm, Gustafsson och Lennhammar. Det känns tunt antalsmässigt, inte minst med tanke på Tjärnas skadebenägenhet.
- En skadad Ragnarsson som kändes högst osäker på spel
- Honken
- Printz
- Boumedienne
- Lassen
- Eklund
- Deilert
- Lennhammer
Vidhåller fortfarande att vår backuppsättning, på det berömda pappret, inför den här säsongen är en av de starkaste DIF någonsin ställt på banan... således känns det lite fånigt att gnälla, även om jag som sagt förstår vad du menar.
Tror att i alla fall Holm kommer vara grym. Och sätter stor tillit till android och AMMC som berömt Gustavsson ett par gånger. Är inte ett smack orolig över backsidan.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- DIF_Soldier
På tal om det - undrar varför Gustafsson inte spelat något med A-laget på försäsongen...
Säg den glädje som varar
Tror att man velat spela seniorbackarna (holm och lassen till viss del Lennhammer ). Nu är erik med landslaget, samma med Åberg. Detta är bara spekulationer, men låter rimligt.DIF_Soldier skrev:På tal om det - undrar varför Gustafsson inte spelat något med A-laget på försäsongen...
Född till sportchef.
Är det Gustavsson som gör de här tokigt mäktiga open ice hitsen?
Minns att jag reagerade på en av junisarna i juniorlagen i våras, han hade typ nummer 54 som nummer och jag har för mig att han kanske hette Erik Gustavsson, när han smällde på en modojunis riktigt hårt och snyggt! Hoppas det är han som börjar närma sig A-laget.
Minns att jag reagerade på en av junisarna i juniorlagen i våras, han hade typ nummer 54 som nummer och jag har för mig att han kanske hette Erik Gustavsson, när han smällde på en modojunis riktigt hårt och snyggt! Hoppas det är han som börjar närma sig A-laget.
Stämmer bra det. Han har riktigt bra timing. Kan krävas lite mod att ta med det spelet till alaget där spelarna väger 10kg mer. Ska han jämföras med nån stor spelare skulle jag säga n.Kronwall.gurra skrev:Är det Gustavsson som gör de här tokigt mäktiga open ice hitsen?
Född till sportchef.