Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Tack för att du försökte Lassen! Starkt jobbat att vara våran hackkyckling under hela säsongen utan att klaga ens det minsta. All lycka i Malmö!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Håller med Mange här. Lite gentlemannamässig får man fanimig vara.
Lycka till Stefan! Det kunde ha blivit nåt, men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt.
Så fort en spelare lämnar truppen, nu en som inte ens platsade desstom, börjar det gapas efter ersättare?!
Skärp till er för helvete. Vi har tre junisar som kämpar om en plats.
Lycka till Stefan! Det kunde ha blivit nåt, men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt.
Så fort en spelare lämnar truppen, nu en som inte ens platsade desstom, börjar det gapas efter ersättare?!
Skärp till er för helvete. Vi har tre junisar som kämpar om en plats.
Säg den glädje som varar
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Lycka till i Malmø Lassen! Bra för båda parter det här! Win-Win!
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Kul för oss, bra för Lassen och väl agerat av DIF. Altid lika skönt när man har en "win-win situation" som går i lås.
Det är jävligt pinsamt att se hur vissa av er skriver. Skärp er för i helvette. Lassen gjorde så gott han kunde, och krigade på varje dag utan att gnälla, men räckte inte till. Att kasta skit på honom är bara fel.
Jag vill önska dig all lycka i Malmö Stefan. Jag hoppas att du lyckas bättre där, och hjälper till att ta upp Malmö till elitserien och då får en ny chans att visa vad du går för, för att givetvis kan du bättre än vad du visade ifjol, det är jag övertygad om att du kan.
Så tack för din rätta inställning, och att du alltid krigade på. Ha det så bra i Skåne, och åter igen, lycka till!
Hur som helst så är lösning perfekt för Malmö, Djurgården och för Lassen. Alla tre blir vinnare av den här affären, vilket är glädjande.
Jag vill önska dig all lycka i Malmö Stefan. Jag hoppas att du lyckas bättre där, och hjälper till att ta upp Malmö till elitserien och då får en ny chans att visa vad du går för, för att givetvis kan du bättre än vad du visade ifjol, det är jag övertygad om att du kan.
Så tack för din rätta inställning, och att du alltid krigade på. Ha det så bra i Skåne, och åter igen, lycka till!
Hur som helst så är lösning perfekt för Malmö, Djurgården och för Lassen. Alla tre blir vinnare av den här affären, vilket är glädjande.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Det här skrev jag i mars:
Känns jäkligt bra.
Tack Stefan för dina försök. Det gick bevisligen inte riktigt att få till det hos oss men önskar dig all lycka i Malmö.
För vår del känns det här utmärkt. Härligt jobbat.
OK, nu vart det ingen utlåning men ändå.-daniel- skrev: jag tror Lassen lånas ut till Malmö (bara en känsla jag har)

Tack Stefan för dina försök. Det gick bevisligen inte riktigt att få till det hos oss men önskar dig all lycka i Malmö.
För vår del känns det här utmärkt. Härligt jobbat.
Nu kanske saxen har varit i farten, men vem har skrivit något negativt? I princip alla har ju bara sagt att det är bra, vilket det är. Det var en ganska ohållbar situation för alla parter.Salas skrev:Det är jävligt pinsamt att se hur vissa av er skriver. Skärp er för i helvette. Lassen gjorde så gott han kunde, och krigade på varje dag utan att gnälla, men räckte inte till. Att kasta skit på honom är bara fel.
Född till sportchef.
- Remy Lebeau
Då var det bara att önska Lassen alla lycka i framtiden! Riktigt trevlig kille som tyvärr aldrig lyckades utveckla sin potential hos oss.
Går det åt helvete möts vi i kvalserien, annars lär vi nog se Lassen i Elitserien nästa säsong.
Går det åt helvete möts vi i kvalserien, annars lär vi nog se Lassen i Elitserien nästa säsong.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Skulle precis påpeka det, tycker det ser förvånansvärt positivt ut i inläggen för att vara det här forumet.android skrev: Nu kanske saxen har varit i farten, men vem har skrivit något negativt? I princip alla har ju bara sagt att det är bra, vilket det är. Det var en ganska ohållbar situation för alla parter.

Det är bara tonen som jag inte gillar hos vissa. 2-3 inlägg på förgående sida är inte så värst trevliga, och om Lassen skulle kika in på forumet (vilket vissa spelare gör) så förtjänar han bättre än spydiga kommentarer som om att han vore det sämsta som hänt Djurgården sedan föreningen startades.android skrev:Nu kanske saxen har varit i farten, men vem har skrivit något negativt? I princip alla har ju bara sagt att det är bra, vilket det är. Det var en ganska ohållbar situation för alla parter.
Ska man skriva något, så ska man göra det i stil med det du gjorde. Annars kan man lika gärna knipa igen om man inte har något vettigt att skriva, och det var bara det jag påpekade.
Om Stefan, mot förmodan, skulle läsa här så blir han nog glatt överaskad åt detta, efter att ha läst diverse matchtrådar etc.Salas skrev:Det är bara tonen som jag inte gillar hos vissa. 2-3 inlägg på förgående sida är inte så värst trevliga, och om Lassen skulle kika in på forumet (vilket vissa spelare gör) så förtjänar han bättre än spydiga kommentarer som om att han vore det sämsta som hänt Djurgården sedan föreningen startades.android skrev:Nu kanske saxen har varit i farten, men vem har skrivit något negativt? I princip alla har ju bara sagt att det är bra, vilket det är. Det var en ganska ohållbar situation för alla parter.
Ska man skriva något, så ska man göra det i stil med det du gjorde. Annars kan man lika gärna knipa igen om man inte har något vettigt att skriva, och det var bara det jag påpekade.
Tror inte att någon annan back kommer komma in. Dock ger det ju ett litet utrymme, om det skulle bli skador eller liknande.
Man kan ju inte säga att Stefan inte fick chansen i DIF. Det lossnade bara inte helt enkelt.
Född till sportchef.
WIN-WIN. Alla nöjda och glada!
-
Jag vill bara säga: "Stefan, du var inte så dålig som alla skriver"....
Lassen jobbade på bra och fick oförtjänt mycket skit från vissa härinne. Förra säsongen skulle ex Boumedienne, Nilson, Ottosson, Kempe och till och med Ölvestad ha betydligt mer skit än Lassen, men med deras såkallade "Djurgårdsstämpel" i pannan behandlas de annorlunda. Det är lättare för Lassen, Printz, Eriksson och denna säsongen exempelvis Carlsson och Almtorp att få bära hundhuvudet. För att de helt enkelt är utsocknes...
Tack och lov att ledningen inte tycker likadant som många härinne för då hade väl antagligen Södergren och Tumba gjort comeback till förmån för Eriksson och Carlsson! För hallå? De föddes Djurgårdare...
Lassen jobbade på bra och fick oförtjänt mycket skit från vissa härinne. Förra säsongen skulle ex Boumedienne, Nilson, Ottosson, Kempe och till och med Ölvestad ha betydligt mer skit än Lassen, men med deras såkallade "Djurgårdsstämpel" i pannan behandlas de annorlunda. Det är lättare för Lassen, Printz, Eriksson och denna säsongen exempelvis Carlsson och Almtorp att få bära hundhuvudet. För att de helt enkelt är utsocknes...
Tack och lov att ledningen inte tycker likadant som många härinne för då hade väl antagligen Södergren och Tumba gjort comeback till förmån för Eriksson och Carlsson! För hallå? De föddes Djurgårdare...
100% DJURGÅRDSJ***L
- DIF_Soldier
Yep, någon "utomstående" måste alltid bära hundhuvudet. Jag minns häxjakten på Edvin Frylén för några säsonger sedan. Även där oförtjänt mycket skit, då faktiskt mer än vanligt och då är det illa.Jockmaniac skrev:Jag vill bara säga: "Stefan, du var inte så dålig som alla skriver"....
Edvin var inte alls så dålig som folk ville få det till då. Så också med Lassen.
Säg den glädje som varar