Kunde ju behållt Johner ist för Saviano eller Guter... ingen av de andra herrarna lyckats uträtta mycket i en SHL-miljö (mer än att Savve kämpar som fan iaf).
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vad folk verkar glömma är dessutom Johners löneanspråk.
Något säger mig att både han och Jakobs hade varit betydligt dyrare än spelare som Guter och t ex Saviano och som andra redan varit inne på någon större skillnad på dem spelmässigt är det knappast.
captcash skrev:Kunde ju behållt Johner ist för Saviano eller Guter... ingen av de andra herrarna lyckats uträtta mycket i en SHL-miljö (mer än att Savve kämpar som fan iaf).
Instämmer, Saviano och Guter får inte samma ytor i SHL. Dessutom vinner dom aldrig en närkamp så dom blir alltid av med pucken.Alvarez däremot, vilken krigare!
captcash skrev:Kunde ju behållt Johner ist för Saviano eller Guter... ingen av de andra herrarna lyckats uträtta mycket i en SHL-miljö (mer än att Savve kämpar som fan iaf).
Instämmer, Saviano och Guter får inte samma ytor i SHL. Dessutom vinner dom aldrig en närkamp så dom blir alltid av med pucken.Alvarez däremot, vilken krigare!
Eeh?
Saviano får ju ut bra mycket mer trots sin "storlek" jämfört med Alvarez, hade väntat mig betydligt mer av honom.
Steget från HA till SHL är för vissa gigantiskt.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Eeh?
Saviano får ju ut bra mycket mer trots sin "storlek" jämfört med Alvarez, hade väntat mig betydligt mer av honom.
Steget från HA till SHL är för vissa gigantiskt.
Dessutom är Saviano grymt duktig och användbar i Boxplay.
Under denna säsongen har Cehlin spelat AHL-hockey med Milwaukee och ECHL-hockey med Cincinnati. Innan han blev skadad under förra säsongen hade han gjort 24 poäng på 38 matcher.
Bara att hoppas att han endast skriver på för säsongen ut och inte förälskar sig i sitt nya lag.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.