Säsongen 2025/26: Återkomsten

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Nypovich
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Nypovich »

Rolv skrev: 2025-10-31 23:59:38
tadaa123 skrev: 2025-10-31 23:35:24 Alltså är det inte konstigt hur Hellberg var för magsjuk för att spela igår men tränade för fullt på is som vanligt idag? Är man magsjuk får man väl inte ens gå till jobbet dagen efter pga risk för smitta..

Foliehatt på: Staben ville ha en anledning att testa Hävelid mot sämsta laget i ligan utan att få skit från supportrar.
Eller så var det dagen efter igår…
Eller så var det en mediasanning som blev efter att han blev brun i byxan efter en luftning? Kan ju va dålig i magen på många olika sätt och slänga ur sig ”magsjuk”.
In Wikegård we trust!
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Henkos »

tadaa123 skrev: 2025-10-31 23:35:24 Alltså är det inte konstigt hur Hellberg var för magsjuk för att spela igår men tränade för fullt på is som vanligt idag? Är man magsjuk får man väl inte ens gå till jobbet dagen efter pga risk för smitta..

Foliehatt på: Staben ville ha en anledning att testa Hävelid mot sämsta laget i ligan utan att få skit från supportrar.
Jag får erkänna att jag så smått tänkte lite i samma banor.
Magsjuk är ju nåt väldigt gångbart när man vill mörka något.
Tror de kanske tyckte att Hellberg behövde vila en match och ge Hugo en chans till innan uppehållet. Hursomhelst blev det ingen succé, minst sagt. Hoppas verkligen man löser något snarast, gärna under uppehållet.
Praetori

Inlägg av Praetori »

Varken Malmö eller HV lär ta med än 65p denna säsong.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
diftobbe89

Inlägg av diftobbe89 »

Praetori skrev: 2025-11-01 19:51:22 Varken Malmö eller HV lär ta med än 65p denna säsong.
Madhawk slog fast att har vi 30p inför november uppehållet så är vi klara, vi har 32, skiter detta sig vet vi vem vi ska strypa.

Nej men, för mig är det också ganska glasklart att det här inte är ett kvallag, topp 10 är mitt mål, ser väldigt ljust ut just nu.
Spela fult
Användarvisningsbild
Doyle 1

Inlägg av Doyle 1 »

Tycker insamlingen gått i stå. Behöver ju formulera ett mål med vad man vill med bössan. Nu är det som jag skrev tidigare bara en skramlande bössa o kasta en tjuga eller tia i. Lägg upp ett mål för insamlingen o informera att man har nu två spår som kostar 2,5 miljoner att signa. Då vet vi fans vad som gäller….
Skriv svar