Självklart spelar det en stor roll hur etiketten ser ut! Nu när vi äntligen ska få in ett öl på bolaget igen. Ölet ska representera oss, vad vi står för, listan kan göras lång.. Då tycker jag att det inte är OK att kasta bort den här unika chansen med att copy pasta en etiketten från något Bajenpiss!!
För övrigt, grym gaddning "Enbom"! Riktigt snygg!
Det skall ju definitivt inte stå "Rocky3000" på ölen.
Hahah trodde jag va den enda som såg det! Avgå Rocky!
Så ni såg det i alla fall, grattis till det! Självklart ska det bort, har endast det med tanke på att detta är ett offentligt forum.
250k är en grym summa och absolut inget att skämmas över. Målet med två miljoner var alldeles för högt ställt så jag hoppas att ni inte tycker det känns som ett misslyckande. 250k (och inte klart än) kan vara skillnaden på att få hit en klasspelare eller inte.
SirDIFalot skrev:250k är en grym summa och absolut inget att skämmas över. Målet med två miljoner var alldeles för högt ställt så jag hoppas att ni inte tycker det känns som ett misslyckande. 250k (och inte klart än) kan vara skillnaden på att få hit en klasspelare eller inte.
250K är verkligen suveränt. Undrar mest hur det kunde gå från typ 150K till 250 på så kort tid?
SirDIFalot skrev:250k är en grym summa och absolut inget att skämmas över. Målet med två miljoner var alldeles för högt ställt så jag hoppas att ni inte tycker det känns som ett misslyckande. 250k (och inte klart än) kan vara skillnaden på att få hit en klasspelare eller inte.
250K är verkligen suveränt. Undrar mest hur det kunde gå från typ 150K till 250 på så kort tid?
Härligt jobbat alla inblandade.
Fick ju en del uppmärksamhet på hemsidan för ett par veckor sen. Den där legendmatchen lär ju gett 45 lax bara den. Ölen cashar in en del varje fotbollsmatch. Det dubbla ska vi nog kunna komma upp i iaf.
500000 borde verkligen inte vara någon omöjlighet!
Och om man värvar nån i januari för de pengarna kan det bli nåt riktigt bra!!!
Men grymt jobbat! Tänkte ni fortsätta med detta även nästa säsong? Kanske sätta ett lite lägre mål bara.
Ni får ju mer erfarenhet och DH blir ju mer kända så att det blir ju bättre för varje år. Grymt jobbat, som sagt!
Axel_K skrev:Men grymt jobbat! Tänkte ni fortsätta med detta även nästa säsong? Kanske sätta ett lite lägre mål bara.
Ni får ju mer erfarenhet och DH blir ju mer kända så att det blir ju bättre för varje år. Grymt jobbat, som sagt!
Insamlingen kommer fortsätta tills vi fått nån/några spelare, angående kommande säsonger finns det önskemål att vi även gör nåt för fotbollen också men nu är all fokus på hockey. Så länge folk dricker öl, köper på våra auktioner, betalar in eller köper/streamar vår låt när den släpps kommer vi ha ett bra flöde. Vi har inte ens släppt efterfest biljetterna till 'en dag för DIF' än så det lär klirra till rätt bra där.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson http://www.djurgardshjalpen.com/
Grymt! Insamling till fotbollen och hockeyn med delad kassa skulle vara något enligt mig. Båda sektionerna behöver pengar, men tror nästan hockeyn behöver det mer.
När släpps efterfestbiljetterna och hur mycket landar priset på?
Axel_K skrev:Grymt! Insamling till fotbollen och hockeyn med delad kassa skulle vara något enligt mig. Båda sektionerna behöver pengar, men tror nästan hockeyn behöver det mer.
När släpps efterfestbiljetterna och hur mycket landar priset på?
Tror det var 300kr inklusive mat men är inte säker,dom kommer släppas så fort vi vet vilka band/spelare osv som definitivt kommer.Dom som väljer att istället efterfesta på Grekiska Kolgrillsbaren med spelarna från Björklöven kommer bli besvikna.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson http://www.djurgardshjalpen.com/
En sak ni kan göra när ölen kommer in på bolaget är att trycka upp t-shirts utav bara helvete med ölens logga lite text om ölen samt beställningsnummer, o på ryggen lite info om djurgårdshjälpen samt kontonr.
Skulle ju kunna säljas för en inte allt för dyr peng i båda DIF shoparna, i samband med matcher samt på en arena och östra station. Även JK skulle nog inte säga nej till o förmedla den.
Ni kan kanske också sälja via er hemsida men också signade ex på tradera osv.
Grundtanken är väl att ju fler tröjor i omlopp desto fler reklampelare.