Well, vi är alla olika, men jag förstår inte hur ni kan sitta och föredra att aik förlorar mot våra toppkonkurrenter. De två poängen som saik fick idag kan mycket väl göra så att vi kommer femma istället för fyra efter 55 spelade omgångar, och eftersom vad aik gör är helt betydelselöst för oss nu för tiden så förstår jag inte att ni orkar bry er. Det hade varit en sak om laget som kom sist åkte ur direkt, men jag tänker då i alla fall inte bry mig om dom igen förrän dom kvalar mot Leksand, Malmö och Växjö.SirDIFalot skrev:Känns löjligt att börja heja på aik nu för att de möter ett lag som ligger fyra placeringar ovanför oss när det är såååå mycket kvar att spela om.
Hata aik
Re: Hata aik
- Lee Harvey Oswald
He he, Sant!Mäklaren skrev:Riktigt synd att Skellefteå fick med sig två poäng. Jag struntar i hur det går för aik så länge det går så bra som möjligt för DIF. Hellre att gnaget vinner och vi får häng på toppen än att Saik vinner och vi hängs av allt mer.
Men det tycker ju inte alla andra wannabehuliganer som hatar gnaget mer än de älskar DIF.
Tycker hela den här tråden (snart 55 sidor!) stinker pinsamt lillebrorskomplex.
Tror alla sonlnabor skulle bli helnöjda om man såg hur mycket energi som läggs ner på dem.
aik är på tillfällig visit i högsta serien & är en helt betydelselös parentes i ES-sammanhang, man skulle följaktligen må bäst av att behandlas därefter, dvs ignoreras helt.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Men vinner dom så blir det ju inget kval? Du pratar ju som att de redan är avsågade. Djurgården har de i egna händer ifall de ska komma så högt upp, det är så pass mycket kvar att spela om. Nej fyfan... Tattarklubben från Solna är den värsta horklubb som finns och ska alltid, alltid, alltid förlora så mycket som möjligt.Salas skrev:Well, vi är alla olika, men jag förstår inte hur ni kan sitta och föredra att aik förlorar mot våra toppkonkurrenter. De två poängen som saik fick idag kan mycket väl göra så att vi kommer femma istället för fyra efter 55 spelade omgångar, och eftersom vad aik gör är helt betydelselöst för oss nu för tiden så förstår jag inte att ni orkar bry er. Det hade varit en sak om laget som kom sist åkte ur direkt, men jag tänker då i alla fall inte bry mig om dom igen förrän dom kvalar mot Leksand, Malmö och Växjö.SirDIFalot skrev:Känns löjligt att börja heja på aik nu för att de möter ett lag som ligger fyra placeringar ovanför oss när det är såååå mycket kvar att spela om.
Expert.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
De har en precis likadan tråd på sitt eget forum, gör den dig helnöjd?Lee Harvey Oswald skrev:
Tror alla sonlnabor skulle bli helnöjda om man såg hur mycket energi som läggs ner på dem.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- -daniel-
Well, folk. Vill påminna om att Aik inför den här matchen hade 2 matcher mindre spelade än oss...med det spel (och förvisso brist på spel som SAIK uppvisade) hade de faktiskt kunnat fått tillbaka lite av den gnistan de hade när de var inne i sin winningstreak tidigare och samtidigt börjat blicka uppåt i tabellen. Jag är fortfarande rädd för Solna den här säsongen; 2 derbytorskar och det ettrigt aggressiva anfallsspel som de i sina bästa stunder kan spelar har satt sina spår i mitt psyke...
För stunden ser jag hellre ett helt avsågat gnaget än att vi (hybrisen är stor här för stunden) börjar närma oss topplagen poängmässigt när de tappar...
För stunden ser jag hellre ett helt avsågat gnaget än att vi (hybrisen är stor här för stunden) börjar närma oss topplagen poängmässigt när de tappar...
- Lee Harvey Oswald
Snazzi skrev:De har en precis likadan tråd på sitt eget forum, gör den dig helnöjd?Lee Harvey Oswald skrev:
Haha, jaaaaah,
Med vetskapen om detta kommer jag sova som ett litet barn i natt.
Tack!
-Om man är nöjd så är man glad för man är nöjd
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
SirDIFalot 22:20:51
-daniel- 22:22:40
Håller med till 100%.
-daniel- 22:22:40
Håller med till 100%.
-
Haha sorkarna förnekar deras publiksiffror nu också.. Måste suga o va aikare 
"Jo, vi har ju verkligen 3000.. Vi hade ju förfan nästan dubbelt så högt publiksnitt när vi låg i superettan än vad ni hade. Visst ni har flest hockeymeriter, men ni vi sjöng ut er tre av fyra derbyn i globen och när sjöng ni senast ut oss på Råsunda? Det skulle jag gärna vilja veta. Eran publik är ett skämt! I fotboll så säger ni att ni fyller Råsunda med 20 000 när ni har 3000 - 7000 på era matcher på Stockholms Stadion. Dumma jävla apa!"
Jag bara njuter för varje sekund att få vara den dumma apan istället för honom

"Jo, vi har ju verkligen 3000.. Vi hade ju förfan nästan dubbelt så högt publiksnitt när vi låg i superettan än vad ni hade. Visst ni har flest hockeymeriter, men ni vi sjöng ut er tre av fyra derbyn i globen och när sjöng ni senast ut oss på Råsunda? Det skulle jag gärna vilja veta. Eran publik är ett skämt! I fotboll så säger ni att ni fyller Råsunda med 20 000 när ni har 3000 - 7000 på era matcher på Stockholms Stadion. Dumma jävla apa!"
Jag bara njuter för varje sekund att få vara den dumma apan istället för honom

100% DJURGÅRDSJ***L
Solna aiks nya reklam i tidningen (Mitt i Söderort) där det står "Stolpe ut är inget tillfälle. Tro mig." med en stor bild på Fasth, till höger om honom är en stor klackbild från ett derby. Vad jag kan se på den stora klackbilden är att det står "Serving you since '05".
Grattis solnapack! Lyckat att använda sig av en bild på DIF-klacken!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
- Daniel942
Leijon skrev:Solna aiks nya reklam i tidningen (Mitt i Söderort) där det står "Stolpe ut är inget tillfälle. Tro mig." med en stor bild på Fasth, till höger om honom är en stor klackbild från ett derby. Vad jag kan se på den stora klackbilden är att det står "Serving you since '05".

DIF!
Att ajk vill vara som oss är väl ingen nyhet... men nu börjar det bli lite extremt.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Hahahaha, den där bilden gav ett sånt perfekt avslut på en underbar dag.
Lycka är att vara Djurgårdare.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Aftonbladet också: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8439401.ab
Dock har det inte skrivit vem som hittade den först!
Avgå! Haha, allt för att skada allmänna ik!
Dock har det inte skrivit vem som hittade den först!
Avgå! Haha, allt för att skada allmänna ik!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.