Plastkortet är till säsongskortsbaren. Det enda du MÅSTE ha med dig är biljetten för respektive match du går på.floor15 skrev:Har just vart och hämtat säsongsbiljetterna.
Fick både en hög med pappersbiljetter samt ett plastkort.
Nån som vet om man måste ha med båda, enbart biljetten eller kan man klara sig på bara plastkortet för att komma in?
Biljettråden
Re: Biljettråden
Vänta lite nu. När jag hämtade ut mitt säsongskort så fick jag bara ett plastkort och inget mer. Är du helt hundra på att det inte räcker med bara kortet?nevyn skrev:Plastkortet är till säsongskortsbaren. Det enda du MÅSTE ha med dig är biljetten för respektive match du går på.floor15 skrev:Har just vart och hämtat säsongsbiljetterna.
Nån som vet om man måste ha med båda, enbart biljetten eller kan man klara sig på bara plastkortet för att komma in?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Förra säsongen var det så att dom i klacken endafast fick ett plastkort för inträde. Medan övriga får biljetter + kort.Struten skrev:Vänta lite nu. När jag hämtade ut mitt säsongskort så fick jag bara ett plastkort och inget mer. Är du helt hundra på att det inte räcker med bara kortet?nevyn skrev:Plastkortet är till säsongskortsbaren. Det enda du MÅSTE ha med dig är biljetten för respektive match du går på.floor15 skrev:Har just vart och hämtat säsongsbiljetterna.
Avskaffa tre mot tre.
Tack så mycket för det lugnande beskedet Mattias!
Tjenare! Detta kanske besvarats tidigare, men jag orkar inte skumma igenom hundra sidor. Jag hämtade just ut Storklacksbiljetterna.
Antingen är jag dumihuvudet (inte omöjligt) eller så fattar jag inte (inte heller omöjligt).
Fråga: Är det onumrerade platser i klacken?
Antingen är jag dumihuvudet (inte omöjligt) eller så fattar jag inte (inte heller omöjligt).
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
ja.Nybörjare skrev:Tjenare! Detta kanske besvarats tidigare, men jag orkar inte skumma igenom hundra sidor. Jag hämtade just ut Storklacksbiljetterna.
DIF!
Tack för hjälpen. Den som är på plats först tar denna alltså.Daniel942 skrev:ja.Nybörjare skrev:Tjenare! Detta kanske besvarats tidigare, men jag orkar inte skumma igenom hundra sidor. Jag hämtade just ut Storklacksbiljetterna.
- SirDIFalot
Ställ dig va fan du vill!Nybörjare skrev:Tack för hjälpen. Den som är på plats först tar denna alltså.Daniel942 skrev:ja.Nybörjare skrev:Tjenare! Detta kanske besvarats tidigare, men jag orkar inte skumma igenom hundra sidor. Jag hämtade just ut Storklacksbiljetterna.
Expert.
Trappan är upptagen av gulvästarna.Staten skrev:Förutom i trappan?
Staten skrev:Förutom i trappan?

Tack för svaret, men varför så arg? Vi håller ju trots allt på samma lag?SirDIFalot skrev:[Ställ dig va fan du vill!
Tror att han sa det med kärlek bakom svaret men det kan ju absolut misstolkas. Tror och hoppas iaf att han inte menade något.Nybörjare skrev:Tack för svaret, men varför så arg? Vi håller ju trots allt på samma lag?SirDIFalot skrev:[Ställ dig va fan du vill!
Har du fler frågor så tveka inte att ställa dem. Ses på hovet!
- SirDIFalot
Haha jag skojade bara lite. Sorry om det inte gick fram.Nybörjare skrev:Tack för svaret, men varför så arg? Vi håller ju trots allt på samma lag?SirDIFalot skrev:[Ställ dig va fan du vill!
Men på allvar. Akta dig för trappan! Har du en lilltå som sticker ut på ett av trappstegen kan det komma ett batongslag i bakhuvudet.
Expert.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Man bör allt passa sig för SirDIFalot.SirDIFalot skrev:Haha jag skojade bara lite. Sorry om det inte gick fram.Nybörjare skrev:Tack för svaret, men varför så arg? Vi håller ju trots allt på samma lag?SirDIFalot skrev:[Ställ dig va fan du vill!
Men på allvar. Akta dig för trappan! Har du en lilltå som sticker ut på ett av trappstegen kan det komma ett batongslag i bakhuvudet.

DIF!