xxwinniehxx skrev:alskar_dif skrev:xxwinniehxx skrev:OM det krävs att man släpper Ölvestad för att kunna få hit Mackan så vore det ta mig fan tjänstefel att inte göra det. Ölvestad kan få stanna om han godtar en lön efter sin förmåga.. Mackan är dessutom en karaktärsspelare av ölvestad-mått, fast typ hundra gånger bättre på allt annat.
Skojar du ?
Nilson tacklas inte ens.
Haha, vad fan är du för jävla skojare då? Mackan har gått ett antal fighter i NHL, och kan såklart även tacklas.
Kamma dig.
Det har Näslund också !bara för att man slåss så betyder det inte att man tacklas.
Marcus Nilson är en ingen fysisk spelare och har aldrig varit det.
Han snittade 4-10 tacklingar per säsong i Calgary!!! nylander och lidström tacklas mer.
http://malmolund.city.se/sport/2008/05/ ... e_ringde_/
"Men de som väntat sig en vilt checkande och brunkande Marcus Nilsson i Tre Kronor har nog blivit lite besvikna. Eller snarare kanske förvånade över att han inte smäller på mer. Själv blir han lika förvånad varje gång han får höra att väntas vara en tuffing på isen.
– Ja, alla tror ju det. Jag vet faktiskt inte var alla fått det ifrån. Det är många som tror att jag mest åker runt och tacklas.
Hur skulle du beskriva dig själv då?
- Jag skulle mer säga att jag är en sån som jobbar hårt men fortfarande spelar, lirar. Jag är väl inte så jättesnabb men jag spelar smart. Och jag väger bara 85 kilo, då är det inte så lätt att åka runt och tackla ner alla man ser, ha, ha, ha."