Udda om han ska ha ändrat sig igen över en natt typ.. Tycker Charles agerar konstigt i sitt beslutsfattande.cCat skrev:Jag har starka vibbar av att Challe verkligen vill behålla Sam och inte alls bjuder ut honom som det ryktas. Kalla det intuition..
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Expert.
Oj där kom det. Säcken tar över efter Zabel!
Jättemärkligt, med tanke på att målsättningen var topp 7 inför säsongen ???????
Jag är inte nöjd med den här lösningen.
Edit: Jag tycker man borde kört med Zabel säsongen ut och sen hittat en ny kille nästa säsong. Inte Säcken dock.
Jag är inte nöjd med den här lösningen.
Edit: Jag tycker man borde kört med Zabel säsongen ut och sen hittat en ny kille nästa säsong. Inte Säcken dock.
Senast redigerad av pulverapa den 2014-01-30 15:46:24, redigerad totalt 1 gånger.
Lite så ja. Och såhär sent!? Hoppas inte Zabel blir assisterande så Nyman får gå, han vill jag ha kvar! 

Alldeles för sent.....
- AdamPickard
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Shit va dumt.. Vi ligger 5:a med 10 poäng till direkt kvalserieplats
- Jim Morrison
Fyfan vilket jävla skämt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- diftobbe89
Tycker det känns fel på något sätt..
Det är ju inte så att vi kommer få se bättre resultat bara för att Säcken kommer in precis, en ganska osexig coach också.
Jag hade gärna fortsatt med Tony säsongen ut iallafall, men men....
Kämpa Tony.
Det är ju inte så att vi kommer få se bättre resultat bara för att Säcken kommer in precis, en ganska osexig coach också.
Jag hade gärna fortsatt med Tony säsongen ut iallafall, men men....
Kämpa Tony.
Spela fult
"Tränaren Tony Zabel och sportchef Charles Berglund har varit som hund och katt länge och bråkat öppet inför laget." - Ros .... Va?
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- Jim Morrison
Och den största boven Challe Berglund sitter kvar? Haha, jo jag tackar. En förening som det är kaos i utan några som helst kravbilder på ledare eller spelare. Denna info från djupt inne i laget. Det är kaos i föreningen. Riktigt kaos.
Jag tyckte att sparkningen av Hardy var helt befogad, men det här är inte okej enligt mig. Det är en maktkamp där Challe, som tagit varenda värvningsbeslut utan hjälp under och innan säsongen, tyvärr har lyckats vinna. Tror detta var det värsta som kunde hända eftersom Challe nu utan motstånd får fortsätta styra DIF ned i den riktning han har börjat på. Fel man har lämnat sitt jobb.
Jag tyckte att sparkningen av Hardy var helt befogad, men det här är inte okej enligt mig. Det är en maktkamp där Challe, som tagit varenda värvningsbeslut utan hjälp under och innan säsongen, tyvärr har lyckats vinna. Tror detta var det värsta som kunde hända eftersom Challe nu utan motstånd får fortsätta styra DIF ned i den riktning han har börjat på. Fel man har lämnat sitt jobb.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2014-01-30 15:56:29, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Såhär skriver Ros: " Det är inte Zabel som misslyckats att göra mål.
Det är spelarnas fel och speciellt har nyförvärven svikit i mina ögon. Huddinge-värvningarna Heinerö, Krüger och Sundberg var inte så bra som Djurgården trodde. Inte heller Sam Löfquist har varit godkänd"
Alltså det är typ bara han i hela hockeysverige som trodde att firma Krüger-Sundberg-Heinerö skulle vara lika bra i AS som D1. Ros är ett skämt.
Men sen skeiver han också att sprickan mellan Challe och Zabel pågått sedan somras. Fan det visste inte jag. Tydligen så ville han ha bort Zabel redan då.. enligt Ros då.
Det är spelarnas fel och speciellt har nyförvärven svikit i mina ögon. Huddinge-värvningarna Heinerö, Krüger och Sundberg var inte så bra som Djurgården trodde. Inte heller Sam Löfquist har varit godkänd"
Alltså det är typ bara han i hela hockeysverige som trodde att firma Krüger-Sundberg-Heinerö skulle vara lika bra i AS som D1. Ros är ett skämt.
Men sen skeiver han också att sprickan mellan Challe och Zabel pågått sedan somras. Fan det visste inte jag. Tydligen så ville han ha bort Zabel redan då.. enligt Ros då.
Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Reagerade på det med. Nån som vet mer? Bråkat öppet framför laget? What?Godnoken skrev:"Tränaren Tony Zabel och sportchef Charles Berglund har varit som hund och katt länge och bråkat öppet inför laget." - Ros .... Va?
Mycket märkligt, även om jag känner större förtroende för Säcken.
Ska bli spännande att höra vad Challe kommer att säga...
Ska bli spännande att höra vad Challe kommer att säga...
- AdamPickard
Fast fan trodde väl alla att Huddinge-kedjan skulle va bättre än den va? Som kedja gjorde dom väl inte en enda poängciirree skrev:Såhär skriver Ros: " Det är inte Zabel som misslyckats att göra mål.
Såg Ros tweet, trodde han fått en stroke först.
Har inte läst någon artikel, men vill gärna att hemsidan går ut med det innan jag tror på det!
Och aftonbladet måste förstå snart att Zabel inte blev kickad när Challe tog över, han var huvudtränare tills att Challe hade möjlighet att ställa sig i båset, vilket var dealen från början! Men ju mer skandalrubriker desto bättre för aftonhoran!
Har inte läst någon artikel, men vill gärna att hemsidan går ut med det innan jag tror på det!

Och aftonbladet måste förstå snart att Zabel inte blev kickad när Challe tog över, han var huvudtränare tills att Challe hade möjlighet att ställa sig i båset, vilket var dealen från början! Men ju mer skandalrubriker desto bättre för aftonhoran!