Skönt. Nu slipper vi pröjsa lön iaf... Blev lite orolig ett tag. Från början hoppades jag på att slippa se honom i Sverige. Men nu är jag bara glad att vi slipper pröjsa.
Sämsta lagkaptenen i Djurgårdens historia. Är det nu han ska uttala sig efter SITT lags uttåg ur elitserien? En sådan patetisk jävla människa att det finns inte. Han kan KNAPPAST vara Djurgårdare. Lycka till i Modo, ditt jävla svin.
(Nej, jag ville inte se honom i laget nästa säsong)
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Mackan kan dra åt helvete. Allt jag har att säga. Även fast jag är glad att vi slipper honom så är det så sjukt hur någon kan gå från att vara ens idol till att vara något man föraktar.
Mackan är typexemplet på vad som var DIF 10/11. Han ett misslyckande personifierat.
Mackan har på något sätt gått från att vara en förbannad favorit till en stor pinsamhet och en skam. Jag är glad att den killen (var han lagkapten? Märktes inte) inte är med i våra framtida äventyr.
Nu vet vi garanterat att MoDo inte vinner SM-guld nästa år.
"Modo Hockey känns oerhört proffsigt i alla avseenden, professionellt rakt igenom. Laget ser ut att bli riktigt bra och målsättningen är självklart att försöka lägga handskarna på SM-bucklan"
Stor humor i ovanstående citat.
Marcus har alltid varit, och kommer alltid vara, en förlorare.
Tack för ingenting Marcus. Du kommer alltid bli ihågkommen som den sämsta lagkaptenen i modern historia. Noll självrespekt och ingen ryggrad. Tack och hej!
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Helt sanslöst att han får ett Elitseriekontrakt. Skulle inte vilja ha honom i allsvenskan ens en gång! En lat loser med förlorarmentalitet rätt igenom. Nu hade du tur Mackan, i Modo kommer den väl till pass.
Dräggen ska bort och Challe har gjort ett bra jobb med att sortera bort skiten.
Mackan har fortfarande inte yttrat ett endaste ljud till alla oss supportrar om hur han ser på DIF:s degradering/fiaskosäsong. Samtidigt - några månader senare - så är han nu officiellt klar för Modo och pratar bl.a. om vilken "otroligt proffsig" förening Modo Hockey är, och att "siktet är inställt på bucklan". Känns ju... sådär. Minst sagt.
Senast redigerad av Datsyuk_13 den 2012-06-08 16:43:00, redigerad totalt 2 gång.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård