NHL
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: NHL
Dogge gjorde en grym insats inatt, uppenbart att han fått en mer offensiv roll i Pens. Stod på blålinjen och blev servad med minst 3-4 passningar under matchen av Sid som blev direktskott från Dogge. Nu kanske poängen tillslut börjar trilla in för honom 

http://www.nhl.com/ice/newsindex.htm?lo ... w=headline
Jävligt intressant och rolig läsning, dem 8 bästa centrar, right wing, left wing, defensemen, goalie i NHL just nu. Eller ja alla vi kommer nog inte komma överens men dem är framröstade av experterna på NHL.com och NHL Network.
Tänkta att jag skulle tipsa er som vill ha något bra att läsa.
Jävligt intressant och rolig läsning, dem 8 bästa centrar, right wing, left wing, defensemen, goalie i NHL just nu. Eller ja alla vi kommer nog inte komma överens men dem är framröstade av experterna på NHL.com och NHL Network.
Tänkta att jag skulle tipsa er som vill ha något bra att läsa.
Strax dags för Murrays andra match med pens. Synd att inte islanders har kvar råpsykopaten Gillies, hade gärna sett någon sätta honom på plats.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Viaplay funkar ju bra... eller är det bara jag som får svart ruta?
- SirDIFalot
Försöker du kolla NHL?sensei skrev:Viaplay funkar ju bra... eller är det bara jag som får svart ruta?
I så fall, klicka dig vidare till GameCenter istället. Mycket bättre.
Expert.
Tack, mycket bra tips. Vilken feed skall man se då?SirDIFalot skrev:Försöker du kolla NHL?sensei skrev:Viaplay funkar ju bra... eller är det bara jag som får svart ruta?

- SirDIFalot
Den som har bäst kommentatorersensei skrev:Tack, mycket bra tips. Vilken feed skall man se då?SirDIFalot skrev:Försöker du kolla NHL?sensei skrev:Viaplay funkar ju bra... eller är det bara jag som får svart ruta?

http://www.youtube.com/watch?v=-W_X2WBw6QM Exempel.
Vi har också Bostons Jack Edwards som är extremt partisk. När Chara ger sig på Downie kan han inte hålla sig

http://www.youtube.com/watch?v=J2z0Iz3BdEo
(Ändra kvalitén till 3000 kps, så slutar kvalitén hoppa fram och tillbaka under säsongen. )
Det är bra i gamecenter att man kan hoppa mellan matcherna snabbt och sedan spola tillbaka så fort man vill, om det hände något i en annan match som man ville se. Något matchstraff eller dylikt.
Expert.
- SkönaDjurgårn
Sv: NHL
YES YES YES YES! Hahaha 

NHL
Detta är inget specifikt för NHL eller ens hockey men kvällens match mellan Preds och Colorado fick mig att vilja ta upp det hela.
Jag tycker att man i fotboll och hockey mm borde ändra till att inga poäng delas ut när matcher slutar 0-0. Det är så sjukt tråkigt att se ett eller tom båda lagen spela på halvfart bara för att de är nöjda med en poäng. Spelar man 1-1 eller lika med andra siffror är det en annan sak men mållösa matcher är i nio fall av tio supertråkiga och jag tror att man skulle tvinga fram roligare matcher med detta system.
Tankar?
Jag tycker att man i fotboll och hockey mm borde ändra till att inga poäng delas ut när matcher slutar 0-0. Det är så sjukt tråkigt att se ett eller tom båda lagen spela på halvfart bara för att de är nöjda med en poäng. Spelar man 1-1 eller lika med andra siffror är det en annan sak men mållösa matcher är i nio fall av tio supertråkiga och jag tror att man skulle tvinga fram roligare matcher med detta system.
Tankar?
Äsch! Erkänn att du är sur för att du hade spelat på matchen.JohanPez skrev:Detta är inget specifikt för NHL eller ens hockey men kvällens match mellan Preds och Colorado fick mig att vilja ta upp det hela.
Tankar?

NHL
Det hör inte hitpulverapa skrev:Äsch! Erkänn att du är sur för att du hade spelat på matchen.JohanPez skrev:Detta är inget specifikt för NHL eller ens hockey men kvällens match mellan Preds och Colorado fick mig att vilja ta upp det hela.
Tankar?

Reflektera över resonemanget istället, är jag verkligen fel ute?
-
Gamecenter är mycket bättre än Viaplays egna sändning, dessutom är de amerikanska kommentatorerna i de flesta fall så jäkla mycket skönare.. "What a shot by Murray, are u kidding me!??"