Hata aik
Re: Hata aik
Haha, varför filmar dom honom hela tiden?Daniel942 skrev:Hahaha, killen med adidasjacka gör min dag.

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Ska mycket till för att gnihet ska klara sig från kvalserien nu.. 

- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vilket riksmongo.Edin skrev:Haha, varför filmar dom honom hela tiden?Daniel942 skrev:Hahaha, killen med adidasjacka gör min dag.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- -daniel-
Kändes OK poängfördelningen, förvisso hade det varit trevligt att vara närmre SAIK men samtidigt är det skönt att såga av Solna rejält.
- Daniel942
Gnagarforum levererar!Namn: gnagetfrälst Visa profil
Sänt: 2011-01-18 21:39:00
Meddelandet har redigerats av insändaren
Jaha, som vanligt då alltså:
det vill säga vi klarar inte ens att vinna då vi har en tvåmålsledning i SISTA perioden - och skulle inte förvåna mig om vi dessutom torskar i förlängning alternativt på straffar heller nu.
Men, men, på ett sätt lika bra det: för då kanske vi äntligen vaknar och inser att enda utvägen snart tyvärr bara är KHL - eller rättare sagt kanske komma undan både ständig nedflyttning ( jo-jo åkning mellan ES och AS från år till år ) och konkan om vi INTE väljer spel i Ryssland snart.
Sorgligt men sant om vi ska ha hockeyn kvar snart tänkte jag säga.
AVD: PISSA PÅ ELITSERIEN OCH DRA ( TILL KHL - RYSSLAND ) - ELLER FÖRBERED HOCKEYNS BEGRAVNING.
Tyvärr - men face the fact.
DIF!
Riktigt synd att Skellefteå fick med sig två poäng. Jag struntar i hur det går för aik så länge det går så bra som möjligt för DIF. Hellre att gnaget vinner och vi får häng på toppen än att Saik vinner och vi hängs av allt mer.
Men det tycker ju inte alla andra wannabehuliganer som hatar gnaget mer än de älskar DIF.
Men det tycker ju inte alla andra wannabehuliganer som hatar gnaget mer än de älskar DIF.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Innan klagade dom på att elitserien var stängd, och nu klagar dom på att dom kan åka ur.
Vindarna vänder snabbt i förorten.
Vindarna vänder snabbt i förorten.
Senast redigerad av Salas den 2011-01-18 22:00:20, redigerad totalt 1 gånger.
- Daniel942
Äh skitsnack. Hur kan du vilja att aik ska vinna? Man kan inte få allt här i världen, jag tror vi kommer ta oss upp i toppen även fast SAIK fick 2 poäng.Mäklaren skrev:Riktigt synd att Skellefteå fick med sig två poäng. Jag struntar i hur det går för aik så länge det går så bra som möjligt för DIF. Hellre att gnaget vinner och vi får häng på toppen än att Saik vinner och vi hängs av allt mer.
DIF!
Jag håller med Mäklaren, vem fan bryr sig om aik vinner längre? Visst, det var kul innan att se dom gå dåligt, men nu vill man ju att dom ska vinna mot övriga topplag som man alltid vill att bottenlag ska göra för att det ska gynna oss i längden. Hatet må vara stort, men vår egen klubbs hälsa går alltid först, och att ha häng på Skellefteå är bättre än att vara några mil bakom dom.Daniel942 skrev:Äh skitsnack. Hur kan du vilja att aik ska vinna? Man kan inte få allt här i världen, jag tror vi kommer ta oss upp i toppen även fast SAIK fick 2 poäng.
Jag vill att gnhget ska torska så mycket som möjligt, då kommer dom att tappa ännu mer publik och hamna ännu närmare konken.
- SirDIFalot
Eh, okej...Salas skrev:Jag håller med Mäklaren, vem fan bryr sig om aik vinner längre? Visst, det var kul innan att se dom gå dåligt, men nu vill man ju att dom ska vinna mot övriga topplag som man alltid vill att bottenlag ska göra för att det ska gynna oss i längden. Hatet må vara stort, men vår egen klubbs hälsa går alltid först, och att ha häng på Skellefteå är bättre än att vara några mil bakom dom.Daniel942 skrev:Äh skitsnack. Hur kan du vilja att aik ska vinna? Man kan inte få allt här i världen, jag tror vi kommer ta oss upp i toppen även fast SAIK fick 2 poäng.
Jag bryr mig mer om att de förlorar än om de har 3700 eller 4700 på plats i alla fall, de verkar inte så många andra göra. Men vadå vår egen klubbs hälsa? Vi ligger ju inte direkt på samma plats som Skellefteå med en match kvar. Vi låg antingen 6, 8 eller 9 poäng efter Skellefteå med 48 poäng kvar att spela om... Känns löjligt att börja heja på aik nu för att de möter ett lag som ligger fyra placeringar ovanför oss när det är såååå mycket kvar att spela om.
Expert.
- Daniel942
Jag tror Mäklaren är smyg-gnagareSirDIFalot skrev:Eh, okej...Salas skrev:Jag håller med Mäklaren, vem fan bryr sig om aik vinner längre? Visst, det var kul innan att se dom gå dåligt, men nu vill man ju att dom ska vinna mot övriga topplag som man alltid vill att bottenlag ska göra för att det ska gynna oss i längden. Hatet må vara stort, men vår egen klubbs hälsa går alltid först, och att ha häng på Skellefteå är bättre än att vara några mil bakom dom.Daniel942 skrev:Äh skitsnack. Hur kan du vilja att aik ska vinna? Man kan inte få allt här i världen, jag tror vi kommer ta oss upp i toppen även fast SAIK fick 2 poäng.
Jag bryr mig mer om att de förlorar än om de har 3700 eller 4700 på plats i alla fall, de verkar inte så många andra göra. Men vadå vår egen klubbs hälsa? Vi ligger ju inte direkt på samma plats som Skellefteå med en match kvar. Vi låg antingen 6, 8 eller 9 poäng efter Skellefteå med 48 poäng kvar att spela om... Känns löjligt att börja heja på aik nu för att de möter ett lag som ligger fyra placeringar ovanför oss när det är såååå mycket kvar att spela om.

DIF!