Hata aik

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Hata aik

Inlägg av Daniel942 »

Hahaha, killen med adidasjacka gör min dag.
DIF!
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Daniel942 skrev:Hahaha, killen med adidasjacka gör min dag.
Haha, varför filmar dom honom hela tiden? :D
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Och det där då?! Hahaha! Sovande publik :D
DIF!
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

SÅJA! 5-4 till SAIK!
DIF!
SirLeas

Inlägg av SirLeas »

Ska mycket till för att gnihet ska klara sig från kvalserien nu.. :D
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Edin skrev:
Daniel942 skrev:Hahaha, killen med adidasjacka gör min dag.
Haha, varför filmar dom honom hela tiden? :D
Vilket riksmongo.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Kändes OK poängfördelningen, förvisso hade det varit trevligt att vara närmre SAIK men samtidigt är det skönt att såga av Solna rejält.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Namn: gnagetfrälst Visa profil
Sänt: 2011-01-18 21:39:00
Meddelandet har redigerats av insändaren
Jaha, som vanligt då alltså:

det vill säga vi klarar inte ens att vinna då vi har en tvåmålsledning i SISTA perioden - och skulle inte förvåna mig om vi dessutom torskar i förlängning alternativt på straffar heller nu.

Men, men, på ett sätt lika bra det: för då kanske vi äntligen vaknar och inser att enda utvägen snart tyvärr bara är KHL - eller rättare sagt kanske komma undan både ständig nedflyttning ( jo-jo åkning mellan ES och AS från år till år ) och konkan om vi INTE väljer spel i Ryssland snart.

Sorgligt men sant om vi ska ha hockeyn kvar snart tänkte jag säga.

AVD: PISSA PÅ ELITSERIEN OCH DRA ( TILL KHL - RYSSLAND ) - ELLER FÖRBERED HOCKEYNS BEGRAVNING.

Tyvärr - men face the fact.
Gnagarforum levererar!
DIF!
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Riktigt synd att Skellefteå fick med sig två poäng. Jag struntar i hur det går för aik så länge det går så bra som möjligt för DIF. Hellre att gnaget vinner och vi får häng på toppen än att Saik vinner och vi hängs av allt mer.

Men det tycker ju inte alla andra wannabehuliganer som hatar gnaget mer än de älskar DIF.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Innan klagade dom på att elitserien var stängd, och nu klagar dom på att dom kan åka ur.
Vindarna vänder snabbt i förorten.
Senast redigerad av Salas den 2011-01-18 22:00:20, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Mäklaren skrev:Riktigt synd att Skellefteå fick med sig två poäng. Jag struntar i hur det går för aik så länge det går så bra som möjligt för DIF. Hellre att gnaget vinner och vi får häng på toppen än att Saik vinner och vi hängs av allt mer.

Men det tycker ju inte alla andra wannabehuliganer som hatar gnaget mer än de älskar DIF.
Äh skitsnack. Hur kan du vilja att aik ska vinna? Man kan inte få allt här i världen, jag tror vi kommer ta oss upp i toppen även fast SAIK fick 2 poäng.
DIF!
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Daniel942 skrev:Äh skitsnack. Hur kan du vilja att aik ska vinna? Man kan inte få allt här i världen, jag tror vi kommer ta oss upp i toppen även fast SAIK fick 2 poäng.
Jag håller med Mäklaren, vem fan bryr sig om aik vinner längre? Visst, det var kul innan att se dom gå dåligt, men nu vill man ju att dom ska vinna mot övriga topplag som man alltid vill att bottenlag ska göra för att det ska gynna oss i längden. Hatet må vara stort, men vår egen klubbs hälsa går alltid först, och att ha häng på Skellefteå är bättre än att vara några mil bakom dom.
Biaas

Inlägg av Biaas »

Jag vill att gnhget ska torska så mycket som möjligt, då kommer dom att tappa ännu mer publik och hamna ännu närmare konken.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Salas skrev:
Daniel942 skrev:Äh skitsnack. Hur kan du vilja att aik ska vinna? Man kan inte få allt här i världen, jag tror vi kommer ta oss upp i toppen även fast SAIK fick 2 poäng.
Jag håller med Mäklaren, vem fan bryr sig om aik vinner längre? Visst, det var kul innan att se dom gå dåligt, men nu vill man ju att dom ska vinna mot övriga topplag som man alltid vill att bottenlag ska göra för att det ska gynna oss i längden. Hatet må vara stort, men vår egen klubbs hälsa går alltid först, och att ha häng på Skellefteå är bättre än att vara några mil bakom dom.
Eh, okej...

Jag bryr mig mer om att de förlorar än om de har 3700 eller 4700 på plats i alla fall, de verkar inte så många andra göra. Men vadå vår egen klubbs hälsa? Vi ligger ju inte direkt på samma plats som Skellefteå med en match kvar. Vi låg antingen 6, 8 eller 9 poäng efter Skellefteå med 48 poäng kvar att spela om... Känns löjligt att börja heja på aik nu för att de möter ett lag som ligger fyra placeringar ovanför oss när det är såååå mycket kvar att spela om.
Expert.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

SirDIFalot skrev:
Salas skrev:
Eh, okej...

Jag bryr mig mer om att de förlorar än om de har 3700 eller 4700 på plats i alla fall, de verkar inte så många andra göra. Men vadå vår egen klubbs hälsa? Vi ligger ju inte direkt på samma plats som Skellefteå med en match kvar. Vi låg antingen 6, 8 eller 9 poäng efter Skellefteå med 48 poäng kvar att spela om... Känns löjligt att börja heja på aik nu för att de möter ett lag som ligger fyra placeringar ovanför oss när det är såååå mycket kvar att spela om.
Jag tror Mäklaren är smyg-gnagare 8)
DIF!
Skriv svar