DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
Åh herregud vilken frispark!!
- Lee Harvey Oswald
JössesKentta skrev:Åh herregud vilken frispark!!

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tyvärr så verkar Kennedy vara lika kall som han var innan han blixtrade till..
Tovio är kung! Jävligt bra på att nicka.
Tovio är kung! Jävligt bra på att nicka.
- Lee Harvey Oswald
2 stolpträffar och ett friläge för IFK, vi får nog trots allt vara nöjda med 1-0 hittills.
Undrar vad Hellqvist är bra på? kan inte se riktigt vad det skulle vara....
Undrar vad Hellqvist är bra på? kan inte se riktigt vad det skulle vara....
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Straff och rött kort för det där?! Herregud, straffen köper jag, men vafan? Visa lite känsla förhelvete ditt jävla mongo.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Martin lär få det tufft ikväll..
- Lee Harvey Oswald
Målchansutvisning heter regeln, dömmer han straff i det läget för dragning i armen så är det utvisning, tyvärr...Edin skrev:Straff och rött kort för det där?! Herregud, straffen köper jag, men vafan? Visa lite känsla förhelvete ditt jävla mongo.
Tovio borde hunnit tjonga bort bollen innan
- Lee Harvey Oswald
Mmmh, och DIF nya "Hor-Böter"Kentta skrev:Martin lär få det tufft ikväll..
Visst är det så, men de flesta domare brukar ha lite känsla när det inte är klockrena fällningar och nöja sig med ostskivan.Lee Harvey Oswald skrev:Målchansutvisning heter regeln, dömmer han straff i det läget för dragning i armen så är det utvisning, tyvärr...Edin skrev:Straff och rött kort för det där?! Herregud, straffen köper jag, men vafan? Visa lite känsla förhelvete ditt jävla mongo.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Lee Harvey Oswald
Känns ganska klockren när man ser reprisen, Joona river tag i Hysén så han tappar farten helt...och därmed möjligheten att göra mål.Edin skrev:Visst är det så, men de flesta domare brukar ha lite känsla när det inte är klockrena fällningar och nöja sig med ostskivan.Lee Harvey Oswald skrev:Målchansutvisning heter regeln, dömmer han straff i det läget för dragning i armen så är det utvisning, tyvärr...Edin skrev:Straff och rött kort för det där?! Herregud, straffen köper jag, men vafan? Visa lite känsla förhelvete ditt jävla mongo.
Klantigt försvarsarbete snarare än domarMongo
Man bör alltid klaga på Martin Hansson, vad han än gör.
- Lee Harvey Oswald
Misstänkte att det var bestämt så...Kentta skrev:Man bör alltid klaga på Martin Hansson, vad han än gör.

Men där jävlar, solklar jävla hands.Lee Harvey Oswald skrev:Misstänkte att det var bestämt så...Kentta skrev:Man bör alltid klaga på Martin Hansson, vad han än gör.
Martin Hansson måste ju vara efterbliven eller något?! Hur fan kan vi inte få straff!? Martin Hansson - Fotbollsmördare!