Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2013-2014 - (Nästa säsong alltså)
Alltså finns det folk som på allvar vill byta coach igen? Det är inte deras fel att de fick börja i största och längsta möjliga uppförsbacke...
Expert.
Det är tydligt att andra lag kan komma mer laddade till nyckelmatcher och dessutom snabbare kan ladda om efter enstaka bottennapp.
Så även om det var kort tid för Zabel att genomföra hans spelidéer så tycker jag absolut att han skall ifrågasättas som alla andra.
Så även om det var kort tid för Zabel att genomföra hans spelidéer så tycker jag absolut att han skall ifrågasättas som alla andra.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så nu vill jag se lite saker hända. Jobbet inför nästa säsong ska börja imorgon !!
Skicka ut de spelare som inte levererar. In med nya spelare och hungriga juniorer
Vi behöver börja om från början det är bara inse.
Sedan bör Zabel se över hur vi spelar. Känns som alla lag vi möter läser sönder vårat spel helt match efter match.
Skicka ut de spelare som inte levererar. In med nya spelare och hungriga juniorer
Vi behöver börja om från början det är bara inse.
Sedan bör Zabel se över hur vi spelar. Känns som alla lag vi möter läser sönder vårat spel helt match efter match.
Jag skäms ögonen ur mig över detta lag finns ingen spelare i detta lag som får godkännt över hela säsongen.
SKÄMS så in i helvete bland kompisar som är asplöven fans.
Fyfan för att vara kvar i allsvenskan och som det känns nu så blir det nog några år.
SKÄMS så in i helvete bland kompisar som är asplöven fans.
Fyfan för att vara kvar i allsvenskan och som det känns nu så blir det nog några år.
Om man ska vara så där äckligt orealistiskt positiv så kan man ändå tänka att vi inför nästa år är tidigt medvetna om var vi spelar, till skillnad från förra året, och därför kan scouta och signa spelare tidigt?
Hah, nä, det hjälper inte precis...
Hah, nä, det hjälper inte precis...
Hur dålig ser budgeten ut till nästa år? Någon som har en aning?
- SirDIFalot
Ingen som helst aning. Man budgeterade ju med en full kvalserie så det blir ju väldigt läskigt att se siffrorna som kommer presenteras snart.#87 skrev:Hur dålig ser budgeten ut till nästa år? Någon som har en aning?
Expert.
Med bara några omgångar kvar av grundserien ville jag gärna ha kvar större delen, gärna allt av forwardsuppsättningen och bara göra om i försvaret, men shit vad jag har ändrat mig nu. Vi måste göra om rejält och få in mycket nytt blod och vinnare i laget, även om det är bra lirare som ryker
Budgeterade man med play-off med? Annars förlorar vi ju bara en match. Hade väl iof varit lite mer folk i kvalserien antar jagSirDIFalot skrev:Ingen som helst aning. Man budgeterade ju med en full kvalserie så det blir ju väldigt läskigt att se siffrorna som kommer presenteras snart.#87 skrev:Hur dålig ser budgeten ut till nästa år? Någon som har en aning?
Å andra sidan fick vi spela playoff (3 hemmamatcher)...SirDIFalot skrev:Ingen som helst aning. Man budgeterade ju med en full kvalserie så det blir ju väldigt läskigt att se siffrorna som kommer presenteras snart.#87 skrev:Hur dålig ser budgeten ut till nästa år? Någon som har en aning?
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Re: Sv: Silly-season 2013-2014 - (Nästa säsong alltså)
Nu tycker jag att du ska lugna dig litet. =)Nyberabb skrev:ALLT SKA BORT, FRÅN VD TILL TRÄNARE OCH 85% AV LAGET
Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Sv: Re: Sv: Silly-season 2013-2014 - (Nästa säsong alltså)
En styrelse som misslyckats ekonomiskt med föreningen, åkt ur högsta serien och fullständigt fiasko artar misslyckats att gå upp KAN OMÖJLIGT SITTA KVAR, Sen anser jag ja att zabel är en bra coach men inte för en stor klubb som vi, spelarna ska vi inte ens tala om, fittor#87 skrev:Nu tycker jag att du ska lugna dig litet. =)Nyberabb skrev:ALLT SKA BORT, FRÅN VD TILL TRÄNARE OCH 85% AV LAGET
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
- SirDIFalot
Tror inte det spelar någon roll. DIF hade usla siffror dessa matcher. Men det kostar fortfarande att hyra arenan för match. Samtidigt som att man inte får in pengar från säsongarna längre, vi har ju redan betalt, och som sagt, det kostar att hyra Hovet. Jag tror det finns risk att vi typ låg plus/minus noll dessa playoffmatcher.Glory1 skrev:Budgeterade man med play-off med? Annars förlorar vi ju bara en match. Hade väl iof varit lite mer folk i kvalserien antar jagSirDIFalot skrev:Ingen som helst aning. Man budgeterade ju med en full kvalserie så det blir ju väldigt läskigt att se siffrorna som kommer presenteras snart.#87 skrev:Hur dålig ser budgeten ut till nästa år? Någon som har en aning?
Expert.
Silly-season 2013-2014 - (Nästa säsong alltså)
Den första gick vi back på, de nästföljande två jämt ut i bästa fall. Med andra ord gick vi back på playoff.SirDIFalot skrev:Tror inte det spelar någon roll. DIF hade usla siffror dessa matcher. Men det kostar fortfarande att hyra arenan för match. Samtidigt som att man inte får in pengar från säsongarna längre, vi har ju redan betalt, och som sagt, det kostar att hyra Hovet. Jag tror det finns risk att vi typ låg plus/minus noll dessa playoffmatcher.Glory1 skrev:Budgeterade man med play-off med? Annars förlorar vi ju bara en match. Hade väl iof varit lite mer folk i kvalserien antar jagSirDIFalot skrev:Ingen som helst aning. Man budgeterade ju med en full kvalserie så det blir ju väldigt läskigt att se siffrorna som kommer presenteras snart.#87 skrev:Hur dålig ser budgeten ut till nästa år? Någon som har en aning?
- SirDIFalot
Kanon. Hoppas det ger DIF hockey en väckarklocka vart man är på väg publikmässigt i alla fall.JohanPez skrev:Den första gick vi back på, de nästföljande två jämt ut i bästa fall. Med andra ord gick vi back på playoff.SirDIFalot skrev:Tror inte det spelar någon roll. DIF hade usla siffror dessa matcher. Men det kostar fortfarande att hyra arenan för match. Samtidigt som att man inte får in pengar från säsongarna längre, vi har ju redan betalt, och som sagt, det kostar att hyra Hovet. Jag tror det finns risk att vi typ låg plus/minus noll dessa playoffmatcher.Glory1 skrev:Budgeterade man med play-off med? Annars förlorar vi ju bara en match. Hade väl iof varit lite mer folk i kvalserien antar jagSirDIFalot skrev:Ingen som helst aning. Man budgeterade ju med en full kvalserie så det blir ju väldigt läskigt att se siffrorna som kommer presenteras snart.#87 skrev:Hur dålig ser budgeten ut till nästa år? Någon som har en aning?
Expert.