DIF i Media
- reservjesus
Re: DIF i Media
Ett riktigt bra program(igen). Bom Bom har alltid bra saker att säga tycker jag. Sen undrar jag fall det kommer bli fler avsnitt framöver, någon som vet?
clowns to the left of me, jokers to the right
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Sen för övrigt, FAN va Fjäll är bra. Finns nog ingen programledare som har samma känsla över när det är dags att skämta, och när det är dags att vara seriöst. Lyckas alltid få in precis lagom mycket av båda. Hans skämtsamma stil får dessutom alla gäster att slappna av på ett nödvändigt sätt. Som i sin tur gör att program blir mycket mer trevligt att titta på.
Expert.
"Man märker att du är från afrika" haha den var riktigt bra!
Kunde de inte gett #78 en större stol?!
Vilken JÄTTE han verkar vara!

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
FAN att inte Bom-Bom tryckte på Bullshitknappen när gnagaren sa att de skulle ta poäng.. 

DIF!
- Lee Harvey Oswald
Hörde ni Josef precis på slutet?
-ääh, heja gnaget
Förvånad över hur få reaktioner detta fått hittills...
-ääh, heja gnaget
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lee Harvey Oswald skrev:Hörde ni Josef precis på slutet?
-ääh, heja gnaget
Det var ju i samma veva som salle sa att gnaget skulle vinna över plastcluben
"Whatever you want"
Ja han är väl inte den mest märkestrogna spelaren vi har direkt.Lee Harvey Oswald skrev:Hörde ni Josef precis på slutet?
-ääh, heja gnaget
- Remy Lebeau
Vad hade ni väntat er av en spelare med hans klubbhistorik egentligen?
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Kändes ibland som att det bara var en djurgårdare i studion. Lite surt, även om det sades en del bra grejer av de som var där.
#78 hade en bra TV-vana i alla fall och verkade ganska clever! Det är skönt och mycket uppfriskande med en spelare som "erkänner" att han inte varit på topp. Han klättrar på popularitetsstegen i och med dagens 08hockey-avsnitt.
Edit: och aik:arn knäpper visst på text-tvn för att kolla resultaten på matcherna.. Det kan ju inte vara lönsamt att lira hockey i aik då.
#78 hade en bra TV-vana i alla fall och verkade ganska clever! Det är skönt och mycket uppfriskande med en spelare som "erkänner" att han inte varit på topp. Han klättrar på popularitetsstegen i och med dagens 08hockey-avsnitt.
Edit: och aik:arn knäpper visst på text-tvn för att kolla resultaten på matcherna.. Det kan ju inte vara lönsamt att lira hockey i aik då.

- SirDIFalot
Äh, alla är inte superdjurgårdare, Widing är ju knappast det direkt. Josef verkar ändå rätt skön. Men visst är han en legoknekt.
Expert.
Nope, det är inte alla som är 100% gulrödblå! #78 gjorde bra ifrån sig. Dock tycker nog jag att man representerar sin klubb så att det märks, det ingår. Bombom gjorde det OK, ur DIF-synpunkt. Han gjorde det BRA ur en mer allmän dito. Sen håller jag inte med om att det ska slåss mer i matcherna, vilket han gav uttryck för.SirDIFalot skrev:Äh, alla är inte superdjurgårdare, Widing är ju knappast det direkt. Josef verkar ändå rätt skön. Men visst är han en legoknekt.
08Hockey är det bästa som går just nu! Bra jobbat Fjäll!
Wille borde vart där, han hade inte svarat som Björn tror jag..Magnutz skrev:Kändes ibland som att det bara var en djurgårdare i studion. Lite surt, även om det sades en del bra grejer av de som var där.
Bom-Bom borde fått sig en liten gliring för att han inte satt en puck på mer eller mindre hela vintern (med undantag för i tisdags) och även få förklara sig med div klantgrejer som puck out när det är ca 1 minut kvar mot SAIK var det väl osv?
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men äh, sluta hacka på Bombom, jag tycker han var grymt bra i studion - och alla andra också för den delen.