Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
melker
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av melker »

sthlm_dif skrev:Jag slängde hur som helst iväg ett mail till Thomas Alexanderson för att se om det finns något datum då årsredovisningen släpps.
Brukar man inte ta sånt på medlemsmötet?
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Användarvisningsbild
sthlm_dif
Säsongskort: Ja

Inlägg av sthlm_dif »

melker skrev:
sthlm_dif skrev:Jag slängde hur som helst iväg ett mail till Thomas Alexanderson för att se om det finns något datum då årsredovisningen släpps.
Brukar man inte ta sånt på medlemsmötet?
Jag vet inte riktigt, många klubbar lägger upp den ekonomiska årsredovisningen på hemsidan i alla fall.
Jag ser ingen anledning till varför vi inte skulle göra det.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Tror ni fler kommer köpa säsongskort till klacken det här året? Och hur ungefär hur många säsongskort till klacken kommer finnas tillängliga att köpa? Nån som har koll? :)
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
sthlm_dif

Inlägg av sthlm_dif »

Raus skrev:Tror ni fler kommer köpa säsongskort till klacken det här året? Och hur ungefär hur många säsongskort till klacken kommer finnas tillängliga att köpa? Nån som har koll? :)
Vi har väl lika många platser som ifjol, och om fler vill ha säsongskort så får de betala ordinarie pris (3000:- kanske) antar jag. Så lite fler säsongskort kommer väl att säljas, men det lär inte bli någon större skillnad.
Vore grymt om DIF släppte fler säsongsbiljetter, men det tvivlar jag på.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

sthlm_dif skrev:
Raus skrev:Tror ni fler kommer köpa säsongskort till klacken det här året? Och hur ungefär hur många säsongskort till klacken kommer finnas tillängliga att köpa? Nån som har koll? :)
Vi har väl lika många platser som ifjol, och om fler vill ha säsongskort så får de betala ordinarie pris (3000:- kanske) antar jag. Så lite fler säsongskort kommer väl att säljas, men det lär inte bli någon större skillnad.
Hur som helst planeras det för fullt hur det ska se ut för klacksäsongskorten som antagligen kommer ta sluta den första veckan.

Från tidigare i tråden. Kan även tilläggas att klacksäsongare från förra året har förtur i år.
Janne Ednertz skrev:1450:-(51 kr/match och då är inte slutspelet inräknat) är oerhört subventionerat och vi har endast råd att subventionera 750st då vi har ont om platser på Hovet.
Vi får se hur vi kan lösa det. Troligtvis blir det någon form av kort där vi plockar ut matcher där klacken blir större och ni kan köpa säsongskort till dem. Men det är en lös idé.
Vi återkommer
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

sthlm_dif skrev:
DIF kan inte släppa mer säsongsbiljetter då man måste ha ganska många lösbiljetter också så man kan få in lite pengar i kassakistan.
DIF!
Användarvisningsbild
Bastard47

Inlägg av Bastard47 »

Nån som har koll på när medlemskorten börjar skickas ut?
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Bastard47 skrev:Nån som har koll på när medlemskorten börjar skickas ut?
Snarast. Det ligger en stor hög med dem på kansliet. :)
DIF!
DJUU

Inlägg av DJUU »

Hur många säskort kommer att vara till försäljning utöver dem 750 från förra året? I klacken då alltså.
Alltid oavsett
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

DJUU skrev:Hur många säskort kommer att vara till försäljning utöver dem 750 från förra året? I klacken då alltså.
Läs ungefär 3-4 inlägg över ditt.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Berra

Inlägg av Berra »

På sidan eliteprospects finns det som bekant under varje lags aktuella uppställning någonting som kallas star and/or cult players. Är det någon som vet vilka kriterierna är för att en spelare ska bli listad där, eller finns det möjlighet för supportrar att nominera spelare? Inget ont om Robert Nilsson, men jag tycker att det ser ganska konstigt ut att en spelare som gjort ett 20-tal matcher för DIF och mäktat med 6 poäng finns med där medan sådana profiler som Ölvestad och Otto saknas :shock:
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Berra skrev:På sidan eliteprospects finns det som bekant under varje lags aktuella uppställning någonting som kallas star and/or cult players. Är det någon som vet vilka kriterierna är för att en spelare ska bli listad där, eller finns det möjlighet för supportrar att nominera spelare? Inget ont om Robert Nilsson, men jag tycker att det ser ganska konstigt ut att en spelare som gjort ett 20-tal matcher för DIF och mäktat med 6 poäng finns med där medan sådana profiler som Ölvestad och Otto saknas :shock:
Ähh, Hedström är ju med. Allt i sin ordning ;)
Expert.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Vart beställer vi som hade säsongskort förra säsongen nya? Har för mig att det fanns en länk när man skulle förbeställa.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Edin skrev:Vart beställer vi som hade säsongskort förra säsongen nya? Har för mig att det fanns en länk när man skulle förbeställa.
http://difhockey.se/biljettkategorier.php?typ=klackkort
Expert.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Berra skrev:På sidan eliteprospects finns det som bekant under varje lags aktuella uppställning någonting som kallas star and/or cult players. Är det någon som vet vilka kriterierna är för att en spelare ska bli listad där, eller finns det möjlighet för supportrar att nominera spelare? Inget ont om Robert Nilsson, men jag tycker att det ser ganska konstigt ut att en spelare som gjort ett 20-tal matcher för DIF och mäktat med 6 poäng finns med där medan sådana profiler som Ölvestad och Otto saknas :shock:
Är väl att man ska ha nått lite framgång i NHL som räknas där. ;>
Skriv svar