"De har alla rutin från NHL och kompletterar varandra med rutinen, så att de gör rutinerade beslut över banan."
Fast vi vet ju att Hank-Honken-Ahlén kedjan är skriven i sten. Det är dom övriga nio platserna det är kamp om.Jim Morrison skrev:Nä. Skulle vara om han ersatte Ahlén då.SirDIFalot skrev:Tar han en plats bland 12 forwards när vi inte har Samuelsson skadad typ? Det är väl Alvarez och Mackan som ska sitta då.Jim Morrison skrev:Fast vi vet ju inte vilka andra forwards som kommer dock med tanke på att MN inte, enligt ryktena, tar några pengar från DH eller budget. Om Mackan skulle bli den enda spelaren in, då kan man nog börja ifrågasätta vad fan som händer.
Vad säger att han bestämt sig? att han inte dementerar? Jag får också känslan tyvärr.Jim Morrison skrev:Fast vi vet ju inte vilka andra forwards som kommer dock med tanke på att MN inte, enligt ryktena, tar några pengar från DH eller budget. Om Mackan skulle bli den enda spelaren in, då kan man nog börja ifrågasätta vad fan som händer.
Allt är en jävla soppa. Men KG har ju tydligen bestämt sig så vad fan kan man göra?
Tror nog Sammes ljumske spökar och dom är säkert osäkra om han ens kommer tillbaka med tanke på att det är så få matcher kvar.SirDIFalot skrev:Fast vi vet ju att Hank-Honken-Ahlén kedjan är skriven i sten. Det är dom övriga nio platserna det är kamp om.Jim Morrison skrev:Nä. Skulle vara om han ersatte Ahlén då.SirDIFalot skrev:Tar han en plats bland 12 forwards när vi inte har Samuelsson skadad typ? Det är väl Alvarez och Mackan som ska sitta då.Jim Morrison skrev:Fast vi vet ju inte vilka andra forwards som kommer dock med tanke på att MN inte, enligt ryktena, tar några pengar från DH eller budget. Om Mackan skulle bli den enda spelaren in, då kan man nog börja ifrågasätta vad fan som händer.
Videll har väl aldrig varit center? Eller?pulverapa skrev:Alltså, värvar vi honom SAMT en center, typ Linus Videll så är jag nöjd. Ryan Lasch är högerforward så jag vet inte hur sugen jag är på honom...
Men bara rent sportsligt då. Hur förklarar man det här rent sportsligt? Det är ju bara för att det är Mackan. Vi hade knappast värvat någon 36-åring som ej längre platsade i HV annars.Eriksson skrev:
Känner du samma för aik med?Eriksson skrev:
Det är där skon klämmer, vår juniororganisation blir lidande och fortsätter det så här blir det nog svårt att locka spelare dit.SirDIFalot skrev:Men bara rent sportsligt då. Hur förklarar man det här rent sportsligt? Det är ju bara för att det är Mackan. Vi hade knappast värvat någon 36-åring som ej längre platsade i HV annars.Eriksson skrev:
Rent sportsligt så bör man hålla sig till...... det sportsliga. Han platsar inte, han tillför inget, det finns bättre DIF kan få. Han bör bedömas på samma sätt som vilken annan spelare som helst inte för den han är eller har varit. Han har presterar ankskit sen 2010 mera eller mindre DIF skulle aldrig ta någon annan spelare med det facit, och skall således då inte välja MN heller.SirDIFalot skrev: Men bara rent sportsligt då. Hur förklarar man det här rent sportsligt? Det är ju bara för att det är Mackan. Vi hade knappast värvat någon 36-åring som ej längre platsade i HV annars.