Tror inte Weigel spelar på söndag. OM Thoresen är tillgänglig, sätt han med Costmar och Blomman. Frondell är en underbar talang, men känns valpig just nu. Eklund körde som fan med Klasen och Kryckan.
Manijock skrev: ↑2025-04-18 17:07:14
Slutar vi gnälla på första PP nu va?
Det femman skulle hålla hög klass i SHL.
Ha! Tror du på det själv att det skulle sluta gnällas här inne.. nädå det lär aldrig hända
Nej. Och ändra inte nåt. Varken på eller utanför isen (inklusive forumet).
Din Weigel Hatare!
Absolut! Ändra inget efter 1-4 efter 2 perioder
Kedjan var inte lika rivig med Costmar som gästspelare där just idag det kan jag ge dig (utan att kasta skit på Costmar, det är inte en etablerad formation). Men det är resultatet i slutändan som räknas.
Just nu skiter jag i hur det ser ut, vem som spelar eller vem som gör vad så länge matcherna visar fler mål på tavlan för DIF än för kolsäckarna när slutsignalen går.
Även du måste ju också kunna se att detta var vår sämsta slutspelsmatch!
Att du har problem med Weigel är ju så långt tillbaka sen gammalt!
B.I.B.A skrev: ↑2025-04-18 17:19:09
Stjäl en bortamatch nu så kan vi få fira inför egna fans
Får gärna avgöra på tisdag så man tar död på lidandet så fort som möjligt.
Det är långt ifrån över. Detta kan vända på tillfälligheter på en handvändning. Men skulle vi leda med 3 matcher skulle man ju unna grabbarna att få vinna på hemmaplan senare, än med en gnagetklack på tisdag. Även om det rent själviskt vore skönt att bara få allt avklarat.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ha! Tror du på det själv att det skulle sluta gnällas här inne.. nädå det lär aldrig hända
Din Weigel Hatare!
Kedjan var inte lika rivig med Costmar som gästspelare där just idag det kan jag ge dig (utan att kasta skit på Costmar, det är inte en etablerad formation). Men det är resultatet i slutändan som räknas.
Just nu skiter jag i hur det ser ut, vem som spelar eller vem som gör vad så länge matcherna visar fler mål på tavlan för DIF än för kolsäckarna när slutsignalen går.
Har jag problem med Weigel? Då har du nog blandat ihop mig med någon annan.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Din Weigel Hatare!
Har jag problem med Weigel? Då har du nog blandat ihop mig med någon annan.
Snälla! Du har ju hatat på Weigel och juniorerna sen dag ett!
Är det så att han inte bidrar med poäng så är det defensiven det är fel på. Du hyllade dicken när han gjorde poäng utan att fatta att det var Weigel som stod för Dickens defensiv. Du nedvärderade Eklund som ”en junior som är upp och ned” innan han fick Weigel som center.
Sluta bara! Erkänn dig själv felaktig nån gång, det är en dygd!
Senast redigerad av Knickedick den 2025-04-18 18:00:40, redigerad totalt 1 gånger.