Silly season
- grandstoff
- Blåränderna går aldrig ur
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Andy
- Säsongskort: Ja
Som jag fattad det finns nu två namn man jobbar på. Det är därför det inte blivit något med Ales Krajnc. Skulle det inte bli något med de två huvudalternativen föreställer jag mig att Krajnc är plan B.
Ett av de namn jag hört är MYCKET intressant. Om Don T och jag har samma källa vet jag inte, men jag tror att jag också hört samma namn och som Don skriver är det en intressant spelare som går in i första eller andra backparet. Det första namnet är dock sådant att man får rysningar av välbehag när man hör det...
Tänk om man väljer att signa båda?
Ett av de namn jag hört är MYCKET intressant. Om Don T och jag har samma källa vet jag inte, men jag tror att jag också hört samma namn och som Don skriver är det en intressant spelare som går in i första eller andra backparet. Det första namnet är dock sådant att man får rysningar av välbehag när man hör det...
Krajnc är för dyr för sin kvalité eller för dålig för sitt pris, det är bara att välja!
Ska träffa Tforesen ikväll och känna honom lite på pulsen. Han är mycket förtegen om NHL, just nu är det DIF som gäller.
DIF har just nu ett fysläger som Thoresen fått ledigt från. Han har trots det valt att träna med DIF från och med idag.
Ska träffa Tforesen ikväll och känna honom lite på pulsen. Han är mycket förtegen om NHL, just nu är det DIF som gäller.
DIF har just nu ett fysläger som Thoresen fått ledigt från. Han har trots det valt att träna med DIF från och med idag.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
-
Har inga källor utan går bara på vad som står här på forumet, men visst låter det som det kan vara den här killen:
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=763
Jensa:
Var precis min tanke...

Senast redigerad av _Skogis den 2006-05-31 15:49:49, redigerad totalt 1 gånger.
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
Den spelaren du länkat till är väl snarast defensiv eller?jensa öhling skrev:Har inga källor utan går bara på vad som står här på forumet, men visst låter det som det kan vara den här killen:
10 baljor på 132 matcher i elitserien känns inte direkt dunderoffensivt, men det spelar egentligen mindre roll om killen är defensiv eller offensivt lagd då alla backar, mer eller mindre, just nu känns som förstärkningar.
Ni måste lova att ni berättar vem/vilka det handlar om, om värvningarna av någon anledning inte skulle bli av. Är riktigt förväntansfull nu!Andy skrev:Som jag fattad det finns nu två namn man jobbar på. Det är därför det inte blivit något med Ales Krajnc. Skulle det inte bli något med de två huvudalternativen föreställer jag mig att Krajnc är plan B.
-
jensa öhling skrev:Har inga källor utan går bara på vad som står här på forumet, men visst låter det som det kan vara den här killen:
Riktig Kanon "gissning"
Tror han blir bra i vårt underbara lag
-