Kvalserien 11/12
- Jim Morrison
Re: Kvalserien 11/12
Ska bli skönt med viaplay istället för csports dock.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Nej.Jim Morrison skrev:Ska bli skönt med viaplay istället för csports dock.
Det skall det inte.
Det skall dessutom INTE bli roligt med matcher på helt jävla fel dagar för mig. Jag har ställt in mitt liv efter tisdag - torsdag - lördagsmatcher, kommer automatiskt missa 50% av matcherna.
ÅT HELVETE MED ALLT OCH ALLA.
- Jim Morrison
Jo.-daniel- skrev:Nej.Jim Morrison skrev:Ska bli skönt med viaplay istället för csports dock.
Det skall det inte.
Det skall dessutom INTE bli roligt med matcher på helt jävla fel dagar för mig. Jag har ställt in mitt liv efter tisdag - torsdag - lördagsmatcher, kommer automatiskt missa 50% av matcherna.
Det skall det.
Det ska dessutom bli väldigt njutbart när ledningen lämnar/får sparken. För det måste det väl hända? Något annat vore skandal.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ja jag med! Kan inte måndagar och onsdagar! Hur gör man då när man redan har säsongskort för nästa år?-daniel- skrev:Nej.Jim Morrison skrev:Ska bli skönt med viaplay istället för csports dock.
Det skall det inte.
Klart jag tänker fortsätta gå men problem när man är upptagen med jobb vissa dagar...
Senast redigerad av mb81 den 2012-03-24 20:43:58, redigerad totalt 1 gånger.
- -daniel-
Förstår inte vad du ser med Viasats sändningar? Äckel-Jihde. Tomten Holmgren och Calle? Herregud. Sveriges tråkigaste kommentaterar. Niklas Holmgren var riktigt bra på Canal+, efter det har han gått ner sig värre än Djurgården.
Forsberg (heter han så?) är bra, det är den enda jag tycker håller klass.
- SirDIFalot
Nej, självklart kommer det inte bli så att alla avgår och lämnar. Det vore dock det bästa som kan hända DIF. Men så tror jag inte blir fallet.
Expert.
Vad tycker ni? Bra eller anus att Rögle piska leksand för vår del?
- Jim Morrison
Tänkte mer på priset och att det inte strular så jävla mycket. Csports fungerar ju inte ens hälften av sändningarna. Sen kan man ju tycka vad man vill om kommentatorerna iofs.-daniel- skrev:Förstår inte vad du ser med Viasats sändningar? Äckel-Jihde. Tomten Holmgren och Calle? Herregud. Sveriges tråkigaste kommentaterar. Niklas Holmgren var riktigt bra på Canal+, efter det har han gått ner sig värre än Djurgården.
- -daniel-
Det är det väl ändå vi medlemmar som avgör? Jag är bara rädd att det inte finns vettiga alternativ.SirDIFalot skrev:Nej, självklart kommer det inte bli så att alla avgår och lämnar. Det vore dock det bästa som kan hända DIF. Men så tror jag inte blir fallet.
- -daniel-
Tycker det är bedrövligt på viaplay.se. Urusel bild. Trycker man upp den på en TV så hackar det och går sjukt långsamt.Jim Morrison skrev:Tänkte mer på priset och att det inte strular så jävla mycket. Csports fungerar ju inte ens hälften av sändningarna. Sen kan man ju tycka vad man vill om kommentatorerna iofs.-daniel- skrev:Förstår inte vad du ser med Viasats sändningar? Äckel-Jihde. Tomten Holmgren och Calle? Herregud. Sveriges tråkigaste kommentaterar. Niklas Holmgren var riktigt bra på Canal+, efter det har han gått ner sig värre än Djurgården.
Jag hade dock Canal+ via Boxer / ComHem och där fungerar det 100%.
- -daniel-
Helt ointressant.mb81 skrev:Vad tycker ni? Bra eller anus att Rögle piska leksand för vår del?
- SirDIFalot
Valberedningen måste komma med andra alternativ som sagt. Sedan kan inte vi avgöra Järlans framtid.-daniel- skrev:Det är det väl ändå vi medlemmar som avgör? Jag är bara rädd att det inte finns vettiga alternativ.SirDIFalot skrev:Nej, självklart kommer det inte bli så att alla avgår och lämnar. Det vore dock det bästa som kan hända DIF. Men så tror jag inte blir fallet.
Expert.
På ett sätt gör vi ju det. Röstar bort dom som håller han om ryggen. In med nya som vill ha ut Janne.SirDIFalot skrev:Valberedningen måste komma med andra alternativ som sagt. Sedan kan inte vi avgöra Järlans framtid.-daniel- skrev:Det är det väl ändå vi medlemmar som avgör? Jag är bara rädd att det inte finns vettiga alternativ.SirDIFalot skrev:Nej, självklart kommer det inte bli så att alla avgår och lämnar. Det vore dock det bästa som kan hända DIF. Men så tror jag inte blir fallet.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jag vill iaf inte ge upp förrän det är helkört! Personligen känns det bättre att rögle ligger tre före oss än leksand men får gärna bli ombytta resultat i returen.-daniel- skrev:Helt ointressant.mb81 skrev:Vad tycker ni? Bra eller anus att Rögle piska leksand för vår del?
- -daniel-
Järlan skiter jag personligen i i sammanhanget (även fast jag definitivt tror han får kicken av en eventuell ny styrelse), vi har en totalt inkompetent styrelse som har begått de mest fundamentala fel en förening kan begå. Dvs "sticka-huvet-i-sanden-och-hoppas-allt-löser-sig". Noll känsla för hur man skall förvalta en framgång. Hade det varit ett vanligt bolag vi pratar om hade den här styrelsen åkt så långt åt helvete för länge sen...SirDIFalot skrev:Valberedningen måste komma med andra alternativ som sagt. Sedan kan inte vi avgöra Järlans framtid.-daniel- skrev:Det är det väl ändå vi medlemmar som avgör? Jag är bara rädd att det inte finns vettiga alternativ.SirDIFalot skrev:Nej, självklart kommer det inte bli så att alla avgår och lämnar. Det vore dock det bästa som kan hända DIF. Men så tror jag inte blir fallet.
Det är ungefär som att du driver ett bolag som tjänar enormt med pengar på en fantastisk produkt, för att drygt ett år senare totalt skita i faktumet att produkten tappat intresse hos dina tilltänkta kunder och börjar sälja brutalt mycket sämre. Det enda du gör är hoppas att allt skall ordna sig. Imorgon är en ny dag. Hej o hå. Snart vänder skeppet av sig själv. (notera att pengar i den här liknelsen är sportslig framgång). Det fungerar inte i affärsvärlden. Det fungerar inte i den sportsliga världen. Man måste visa handlingskraft om man besitter en styrelsepost.
Jag är så jävla besviken så jag kräks.