Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Hoppas själv inte att ryktet är sant lite på sportsliga grunder men framförallt eftersom han är så hatad av många, vill ju inte att glidningarna mellan Dif-Hockey och fans ska förvärras.
Däremot om det är sant så tror jag att vi får se en Mackan som var mer hungrigare än nån gång tidigare i våran tröja, tror han hade offrat allt för laget faktiskt.
Däremot om det är sant så tror jag att vi får se en Mackan som var mer hungrigare än nån gång tidigare i våran tröja, tror han hade offrat allt för laget faktiskt.
Hoppas att dom som tänker riva säsongskorten och inte gå till Hovet på ett par år om MN signas bara har en dålig dag/kort stubin eventuellt kommer på att det inte är så allvarligt. Annars vet i alla fall inte jag varför ni ens följer DIF.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Jisses...så vitt jag vet så var det typ 20 andra killar som också "ställde till" det...bastis7 skrev:Killen hade inte ens kuk nog för att stå för det han ställde till med, det fick Otto och Ölvestad ta hand om.Djurgårn skrev:Upplägget när vi var nere i HA var att försöka bygga upp föreningen på nytt och börja om. Varför i hela fridens namn ska vi då ta tillbaka den största losern vi hade i laget när vi åkte ur? Jag får inte ihop det. In med Järlan som sportchef också då för all del....
Jag skulle aldrig bojkotta DIF pga något sådant här. Men jag skulle inte jubla ifall mn gör mål.Godnoken skrev:Hoppas att dom som tänker riva säsongskorten och inte gå till Hovet på ett par år om MN signas bara har en dålig dag/kort stubin eventuellt kommer på att det inte är så allvarligt. Annars vet i alla fall inte jag varför ni ens följer DIF.
Nja, Nilson tillsammans med Fimpen, Otto och Jimmie var de som hade ansvaret. De tre sistnämnda tog sitt ansvar genom att ta en intervju och be om ursäkt, typ. Plus att de följde med ner till HA till reducerad lön.Don66-2 skrev:Jisses...så vitt jag vet så var det typ 20 andra killar som också "ställde till" det...bastis7 skrev:Killen hade inte ens kuk nog för att stå för det han ställde till med, det fick Otto och Ölvestad ta hand om.Djurgårn skrev:Upplägget när vi var nere i HA var att försöka bygga upp föreningen på nytt och börja om. Varför i hela fridens namn ska vi då ta tillbaka den största losern vi hade i laget när vi åkte ur? Jag får inte ihop det. In med Järlan som sportchef också då för all del....
Senast redigerad av Axel_K den 2015-01-11 23:56:45, redigerad totalt 1 gånger.
Ja men precis, tycker man ska resonera lite så i denna konstiga situation.bastis7 skrev:Men om vi alla bortser från det måste alla också inse att inte tillför ett skit sportsligt. Han är för dålig.#10 skrev:Alla får väl ha sin åsikt om Marcus Nilsson, men jag tror inte nån här inne vet hur det hela har gått till egentligen det pissåret när vi åkte ur, därför känns det lite svårt att döma honom bara på det man läst i tidningarna.
Tänkte just påpeka det. Var inte många som presterade.Don66-2 skrev:Jisses...så vitt jag vet så var det typ 20 andra killar som också "ställde till" det...bastis7 skrev:Killen hade inte ens kuk nog för att stå för det han ställde till med, det fick Otto och Ölvestad ta hand om.Djurgårn skrev:Upplägget när vi var nere i HA var att försöka bygga upp föreningen på nytt och börja om. Varför i hela fridens namn ska vi då ta tillbaka den största losern vi hade i laget när vi åkte ur? Jag får inte ihop det. In med Järlan som sportchef också då för all del....
Bara han som va lagkapten och inte ställde upp på intervjun, vi hörde faktiskt inte nått ifrån honom tills han va klar från Hv och stämde DIF.Don66-2 skrev:Jisses...så vitt jag vet så var det typ 20 andra killar som också "ställde till" det...bastis7 skrev:Killen hade inte ens kuk nog för att stå för det han ställde till med, det fick Otto och Ölvestad ta hand om.Djurgårn skrev:Upplägget när vi var nere i HA var att försöka bygga upp föreningen på nytt och börja om. Varför i hela fridens namn ska vi då ta tillbaka den största losern vi hade i laget när vi åkte ur? Jag får inte ihop det. In med Järlan som sportchef också då för all del....
Har inte sagt nått om nån prestation elr?Godnoken skrev:Tänkte just påpeka det. Var inte många som presterade.Don66-2 skrev:Jisses...så vitt jag vet så var det typ 20 andra killar som också "ställde till" det...bastis7 skrev:Killen hade inte ens kuk nog för att stå för det han ställde till med, det fick Otto och Ölvestad ta hand om.Djurgårn skrev:Upplägget när vi var nere i HA var att försöka bygga upp föreningen på nytt och börja om. Varför i hela fridens namn ska vi då ta tillbaka den största losern vi hade i laget när vi åkte ur? Jag får inte ihop det. In med Järlan som sportchef också då för all del....
- Jim Morrison
Är nog ingen större risk.Axel_K skrev:Jag skulle aldrig bojkotta DIF pga något sådant här. Men jag skulle inte jubla ifall mn gör mål.Godnoken skrev:Hoppas att dom som tänker riva säsongskorten och inte gå till Hovet på ett par år om MN signas bara har en dålig dag/kort stubin eventuellt kommer på att det inte är så allvarligt. Annars vet i alla fall inte jag varför ni ens följer DIF.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kände det jag med, hade först skrivit "när han gör mål" men läste det och ändrade det fort som satan.Jim Morrison skrev:Är nog ingen större risk.Axel_K skrev:Jag skulle aldrig bojkotta DIF pga något sådant här. Men jag skulle inte jubla ifall mn gör mål.Godnoken skrev:Hoppas att dom som tänker riva säsongskorten och inte gå till Hovet på ett par år om MN signas bara har en dålig dag/kort stubin eventuellt kommer på att det inte är så allvarligt. Annars vet i alla fall inte jag varför ni ens följer DIF.
Jim Morrison skrev:Är nog ingen större risk.Axel_K skrev:Jag skulle aldrig bojkotta DIF pga något sådant här. Men jag skulle inte jubla ifall mn gör mål.Godnoken skrev:Hoppas att dom som tänker riva säsongskorten och inte gå till Hovet på ett par år om MN signas bara har en dålig dag/kort stubin eventuellt kommer på att det inte är så allvarligt. Annars vet i alla fall inte jag varför ni ens följer DIF.

Sååå. Hur tog Ölvestad och Otto hand om det som Nilson "ställde till med"?bastis7 skrev:Har inte sagt nått om nån prestation elr?Godnoken skrev:Tänkte just påpeka det. Var inte många som presterade.Don66-2 skrev:Jisses...så vitt jag vet så var det typ 20 andra killar som också "ställde till" det...bastis7 skrev:Killen hade inte ens kuk nog för att stå för det han ställde till med, det fick Otto och Ölvestad ta hand om.Djurgårn skrev:Upplägget när vi var nere i HA var att försöka bygga upp föreningen på nytt och börja om. Varför i hela fridens namn ska vi då ta tillbaka den största losern vi hade i laget när vi åkte ur? Jag får inte ihop det. In med Järlan som sportchef också då för all del....
Senast redigerad av Godnoken den 2015-01-11 23:59:10, redigerad totalt 1 gånger.
Ta allt som skrivs, framförallt när vinklingen är given, med många nypor salt.Difiale skrev:,
"De får tycka bäst de vill"
http://www.viasatsport.se/nyheter/hocke ... vergangen/
Eeeh???
Vi har ju dom 3 vise männen.
Vore juste om folk funderade lite innan "Skicka" klickas.
Logik: Om Mackan tyckte DIF var skit och förtjänade att gå under skulle han aldrig någonsin under några omständigheter återvända.
Logik 2: Vänta med era påhopp och galenskaper tills vi vet. Då, när vi vet, kan vi börja stänga av era konton. Inte nu inatt. Jag måste sova.
Logik: Om Mackan tyckte DIF var skit och förtjänade att gå under skulle han aldrig någonsin under några omständigheter återvända.
Logik 2: Vänta med era påhopp och galenskaper tills vi vet. Då, när vi vet, kan vi börja stänga av era konton. Inte nu inatt. Jag måste sova.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.