Vilka hjältar. Härlig läsning!Lucky Luke skrev:Djurgårdsprofiler laddar för allsvenskan
http://hockeysverige.se/article/1318227 ... ka-bli-kul
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Ur spår bönder!
Döp om den här tråden till "allt-i-allo-tråden".
Född till sportchef.
Tänkte på exakt samma sak , inte mycket rykten och spekulationer dem senaste sidornaandroid skrev:Döp om den här tråden till "allt-i-allo-tråden".

- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Beror som vanligt på att folk inte vet i vilken tråd man skall skriva.XantE skrev:Tänkte på exakt samma sak , inte mycket rykten och spekulationer dem senaste sidornaandroid skrev:Döp om den här tråden till "allt-i-allo-tråden".behövs bara en tråd på hela forumet
Det finns trådar i alla ämnen men likväl sitter folk och ordbajsar i silly-tråden.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Ber om ursäkt från min sida. Inte för att det är en anledning men tror avsaknaden av rykten får folk (inklusive mig själv) att tappa fokus. Won't happen again!
Ur spår bönder!
Borde vara som på FlashbackFrasse skrev:Beror som vanligt på att folk inte vet i vilken tråd man skall skriva.XantE skrev:Tänkte på exakt samma sak , inte mycket rykten och spekulationer dem senaste sidornaandroid skrev:Döp om den här tråden till "allt-i-allo-tråden".behövs bara en tråd på hela forumet
Det finns trådar i alla ämnen men likväl sitter folk och ordbajsar i silly-tråden.

Fan vad glad man blir när man hör Linkans uttalande när han skriver på kontraktet. Att nu kör vi och det ska bli jävligt kul. En hjälte är vad han är , likaså Fimpen och Ölvestad
- Lucky Luke
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sorry, jag var för snabb där. Ny på forumet dessutom...borde ha varit i "2012/2013. allt om truppen" tråden. Skall skärpa mig. Lovar!!XantE skrev:Borde vara som på FlashbackFrasse skrev:Beror som vanligt på att folk inte vet i vilken tråd man skall skriva.XantE skrev:Tänkte på exakt samma sak , inte mycket rykten och spekulationer dem senaste sidornaandroid skrev:Döp om den här tråden till "allt-i-allo-tråden".behövs bara en tråd på hela forumet
Det finns trådar i alla ämnen men likväl sitter folk och ordbajsar i silly-tråden.med olika forumsdelar. Blir mycket lättare då

Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
Så är det ju redan, eller misstar jag mig nu? Finns 5 forumdelar och massa olika trådar för varje ämne. Borde inte vara så svårt att skriva rätt sak på rätt ställe.XantE skrev:Borde vara som på FlashbackFrasse skrev:Beror som vanligt på att folk inte vet i vilken tråd man skall skriva.XantE skrev:Tänkte på exakt samma sak , inte mycket rykten och spekulationer dem senaste sidornaandroid skrev:Döp om den här tråden till "allt-i-allo-tråden".behövs bara en tråd på hela forumet
Det finns trådar i alla ämnen men likväl sitter folk och ordbajsar i silly-tråden.med olika forumsdelar. Blir mycket lättare då
OnT nu, hoppas vi får in en ruggigt bra målis snart. Trodde det var så gott som klart med Tellan men hoppas Challe har något ess i rockärmen som han kan plocka fram snart!
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- SirDIFalot
Uffe Bodin ?@UffeBodin
Djurgårdsbacken David Printz flyttar till Slovakien för spel i Slovan Bratislava. Hyfsat oväntad destination, får man säga. #twittpuck
BomBom flyttar dit också.
Djurgårdsbacken David Printz flyttar till Slovakien för spel i Slovan Bratislava. Hyfsat oväntad destination, får man säga. #twittpuck
Expert.
- Jim Morrison
Vad i? Ingen elitserieklubb i alla fall, skönt!SirDIFalot skrev:Uffe Bodin ?@UffeBodin
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Printz flytt är bekräftat på Eliteprospects, med den slovakiska klubbens webbsida som källa. Synd, men knappast oväntat att han lämnar.SirDIFalot skrev:Uffe Bodin ?@UffeBodin
För den som mot förmodan inte vet det så är alltså HC Slovan Bratislava ett KHL-lag f.o.m. nästa säsong. Hoppas David får rejält med pröjs, det unnar jag honom.SirDIFalot skrev:Uffe Bodin ?@UffeBodin
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så länge han inte är värvad som en skridskovirtuos med bländande teknik, spelsinne utöver det vanliga och ett snabbt och precist skott så tror jag han kommer passa perfekt. Fast slovakiska lag kanske har en historia av att scouta sina spelare lite bättre än sina ryska kamrater?Shitkicker skrev:För den som mot förmodan inte vet det så är alltså HC Slovan Bratislava ett KHL-lag f.o.m. nästa säsong. Hoppas David får rejält med pröjs, det unnar jag honom.SirDIFalot skrev:Uffe Bodin ?@UffeBodin
Skoj förövrigt för Printz, det är han väl värd.
Här är lite mer läsning än twittercitatet om Printz för den som är nyfiken (och Bombom).
http://hockeysverige.se/article/1318608 ... tt-khl-lag
http://hockeysverige.se/article/1318608 ... tt-khl-lag