Absolut. Där håller jag såklart med. Hoppas det blir klart snart också. Är det Melin tex kan det ju redan vara klart men man går ut med det först när säsongen är slut. Känsligt sånt ju.ciirree skrev:Sant. Men även långsiktigt utan detta rykte om Mackan Nilson så kan väl de flesta vara överens om att man behöver ha in nytt blod för att inte gå runt i samma veva år efter år.mb81 skrev:Men vi ska inte gnälla på Stoppel förrän vi vet att det är sant.ciirree skrev:Det är just därför man önskar lite annat blod till sportchef. Typ som ryktet om Roger Melin. Det kommer aldrig förändras annars.Jim Morrison skrev:Jag gillar hur vi gick från Peter Regin, Anton Lander, Jacob Josefson och Johan Larsson till Marcus Nilson. Det är så jävla DIF - man vet alltid var man hamnar till slut.
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det är bara ett exempel.Jim Morrison skrev:Ja, vilket jävla krav det är att inte vilja ta in MN.minalman skrev:Vi måste värva skriks det hela tiden, men vi får inte värva den eller den eller den, för han är för gammal, han är onäMNbar, han har dåliga stats, han passar inte in, han är ingen bra centertyp, o.s.v. Och den killen ska bort för han platsar inte och han och han och han måste också bort, knappt allsvensk klass läser man i matchtrådarna. Vilken härlig nivå det är på det här forumet! Vilka otroliga krav vi har.
Jag är säker på att ryktet om Mackan kommer från kansliet bara för att gnället ska lägga sig och vi ska vara glada över den fantastiska sammanhållningen vi har i både lag och bland supportrar just nu, med den trupp vi har.
Samma diskussion, minus riva säsongskortet och några sidor färre forumsidor, är det ju för varenda namn som kommer upp. Ryktet om MN är planterat för att tydligt visa hur djävla gnälliga vi är.
Vem i helvete ska Stoppel kunna ta in som passar alla "experter" här inne?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ja exakt. Brukar ju vara så.mb81 skrev:Absolut. Där håller jag såklart med. Hoppas det blir klart snart också. Är det Melin tex kan det ju redan vara klart men man går ut med det först när säsongen är slut. Känsligt sånt ju.ciirree skrev:Sant. Men även långsiktigt utan detta rykte om Mackan Nilson så kan väl de flesta vara överens om att man behöver ha in nytt blod för att inte gå runt i samma veva år efter år.mb81 skrev:Men vi ska inte gnälla på Stoppel förrän vi vet att det är sant.ciirree skrev:Det är just därför man önskar lite annat blod till sportchef. Typ som ryktet om Roger Melin. Det kommer aldrig förändras annars.Jim Morrison skrev:Jag gillar hur vi gick från Peter Regin, Anton Lander, Jacob Josefson och Johan Larsson till Marcus Nilson. Det är så jävla DIF - man vet alltid var man hamnar till slut.
- Jim Morrison
Men tror du själv på det där? Allvarligt?minalman skrev:Det är bara ett exempel.Jim Morrison skrev:Ja, vilket jävla krav det är att inte vilja ta in MN.minalman skrev:Vi måste värva skriks det hela tiden, men vi får inte värva den eller den eller den, för han är för gammal, han är onäMNbar, han har dåliga stats, han passar inte in, han är ingen bra centertyp, o.s.v. Och den killen ska bort för han platsar inte och han och han och han måste också bort, knappt allsvensk klass läser man i matchtrådarna. Vilken härlig nivå det är på det här forumet! Vilka otroliga krav vi har.
Jag är säker på att ryktet om Mackan kommer från kansliet bara för att gnället ska lägga sig och vi ska vara glada över den fantastiska sammanhållningen vi har i både lag och bland supportrar just nu, med den trupp vi har.
Samma diskussion, minus riva säsongskortet och några sidor färre forumsidor, är det ju för varenda namn som kommer upp. Ryktet om MN är planterat för att tydligt visa hur djävla gnälliga vi är.
Vem i helvete ska Stoppel kunna ta in som passar alla "experter" här inne?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Finns inte ord för hur jävla dumt det skulle vara att plocka in MN. Även om man bortser från allt som har hänt så är han knappast en spelare som skulle lyfta vårt lag. Killen är 36 och helt slut.
- minalman
Nej inte att det är planterat av ledningen.Jim Morrison skrev:
Men tror du själv på det där? Allvarligt?
Men det är väldigt svårt att förstå hur KG och övriga ska kunna ta in någon, utan att helt enkelt skita i oss engagerade. För oss duger ju absolut ingenting.
- Doyle
Känns mer som en gnagarråtta startat ryktet och vill ta fokus från deras usla 7 skotts match mot mif igår. Roligt för dom att få oss att gå bananas på vårt forum oxå 

Vadå duger ingenting?minalman skrev:Nej inte att det är planterat av ledningen.Jim Morrison skrev:
Men det är väldigt svårt att förstå hur KG och övriga ska kunna ta in någon, utan att helt enkelt skita i oss engagerade. För oss duger ju absolut ingenting.
De som de pratats om ikväll:
Linus Videll
Yared Hagos
Mackan Nilson
Är det konstigt att man inte vill ha in Hagos? Är det verkligen konstigt att ingen vill ha in Mackan?
Videll va ingen direkt negativ kring.
Det skiljer inte speciellt mycket i tempo mellan Nilson och Murray.
Nilson tillför noll och skapar kaos hos oss supportrar. Murray städar i alla fall framför egen kasse och i egen zon.
Ser hellre att vi tar tillbaka Jakobs och ger ett riktigt högt bud på Joey Tenute än att plocka avdankade gamla Nilson.
Vill spy lite i munnen av tanken på att "förstärka" med Nilson helt ärligt, måste vara ett sinnessjukt dumt påhittat rykte det här av en gnagare som tagit fart.
Och är Nilson en spelare för denna sammansatta grupp? Divan Nilson?
Måste ju helt enkelt nån av dom 3 jag nämnde tidigare: Lasch, Fleury eller Suomervouri vara mycket bättre på att anpassa sig än ett stort ego som bara snackar istället för att spela passa in hos oss?
Nilson tillför noll och skapar kaos hos oss supportrar. Murray städar i alla fall framför egen kasse och i egen zon.
Ser hellre att vi tar tillbaka Jakobs och ger ett riktigt högt bud på Joey Tenute än att plocka avdankade gamla Nilson.
Vill spy lite i munnen av tanken på att "förstärka" med Nilson helt ärligt, måste vara ett sinnessjukt dumt påhittat rykte det här av en gnagare som tagit fart.
Och är Nilson en spelare för denna sammansatta grupp? Divan Nilson?
Måste ju helt enkelt nån av dom 3 jag nämnde tidigare: Lasch, Fleury eller Suomervouri vara mycket bättre på att anpassa sig än ett stort ego som bara snackar istället för att spela passa in hos oss?
- minalman
Läs sista halvåret i denna tråd, inte sista halvtimmen, så förstår du var jag menar.ciirree skrev:Vadå duger ingenting?minalman skrev:Nej inte att det är planterat av ledningen.Jim Morrison skrev:
De som de pratats om ikväll:
Linus Videll
Yared Hagos
Mackan Nilson
Är det konstigt att man inte vill ha in Hagos? Är det verkligen konstigt att ingen vill ha in Mackan?
Videll va ingen direkt negativ kring.
-
Förstå mig rätt nu...mackan före hagos alla dagar i veckan.
Hagos är säääämst
Hagos är säääämst
Steelmountain skrev:Förstå mig rätt nu...mackan före hagos alla dagar i veckan.
Hagos är säääämst
Mackan är sämre än sämst. Men Mackan kommer aldrig komma hit så dum är inte KG, finns ju inte en enda anledning för att vi skulle värva honom.
Nuvarande trupp före herr Nilson och råttan alla jävla dagar i veckan.
-
Ska inte Skabbe börja spela hockey oxå så har vi en hel kedja
Djurgårdens IF
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag har väldigt svårt att tro på MN ryktet. Kommer han att spela gratis som en ursäkt för stämningen?
Avskaffa tre mot tre.