Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Hahaha ska man skratta eller försöka ta det här seriöst... M.Nilson???? Är det en spelare för denna grupp och spelare som ska få detta skepp att vara stabilt.
Nej fyfan stämmer detta KG är du tammefan värre än Järlan.
Hagos eller Nilson? Totalt värdelösa i mina ögon sett. Varför skapa konflikter o turbulens i Djurgårdsfamiljen likt Touma i fotbollen? Det e ju fan de sista vi behöver.
Fattar inte ledningen ett jävla piss eller?
Nej fyfan stämmer detta KG är du tammefan värre än Järlan.
Hagos eller Nilson? Totalt värdelösa i mina ögon sett. Varför skapa konflikter o turbulens i Djurgårdsfamiljen likt Touma i fotbollen? Det e ju fan de sista vi behöver.
Fattar inte ledningen ett jävla piss eller?
Jag tillhör dom som anser att Dif behöver värva en eller två klasspelare för att va helt säkra på nytt SHL kontrakt. Nu har laget presterat otroligt mycket mer än vad jag förväntade mig innan start. Men ska det värvas så ska det värvas spelare som bygger laget för framtidenmb81 skrev:Låter verkligen inte som Mackan är nåt som Stoppel är ute efter om man lyssnar på vad han sagt tidigare.
Men antar att alla som hetsat att det måste värvas NU!!! blir nöjda iaf.
Dogge vad man än tycker om honom har iaf en uppsida pr-mässigt. Mackan har en extrem nersida i den kategorin. Det minsta vi behöver nu är mordhot och massa rubriker i kvällstidningarna om att Mackan är från mora med mera.Kall-El skrev:Finns dock en stor skillnad på Dogge och Mackan.
Den förstnämndas kunskapar i framför allt BP skulle vi ha nytta av dessutom skulle nog en majoritet av fansen gilla värvningen.
Kan inte se fansen älska en signing av Nilson och inte sjutton skulle han bidra med något sportsligt heller. Vi har som redan nämnts nog med forwards lämpade för lina 3 och fyra.
Hoppas verkligen det här är ett dåligt skämt.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Känns ändå som man får ta detta rykte med lite salt. Vore ju ytterst oklokt att starta ett sportsligt världskrig nu då laget behöver trygghet o sätta fokus på att plocka poäng. Om Mackan värvas är ju risken att vi dras in i ett öppet o varaktigt krig inom DIF vilket vore en mardröm. Det nämns by the way inte ett jota på HV: s forum om att Mackan är på väg bort... Så bäst att ta det lilla lugna. Men oron sprider sig även hos mig... Ingen rök utan eld 

- Jim Morrison
Jag gillar hur vi gick från Peter Regin, Anton Lander, Jacob Josefson och Johan Larsson till Marcus Nilson. Det är så jävla DIF - man vet alltid var man hamnar till slut.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Lite detta jag var inne på då DIF t ex föregående säsongen plockat in spelare som Sjögren under januari för att desamma skall bidra med energi.Jim Morrison skrev:Jag gillar hur vi gick från Peter Regin, Anton Lander, Jacob Josefson och Johan Larsson till Marcus Nilson. Det är så jävla DIF - man vet alltid var man hamnar till slut.
En sak är dock säker Nilson skulle bidra med mycket energi, negativ sådan.
Det är just därför man önskar lite annat blod till sportchef. Typ som ryktet om Roger Melin. Det kommer aldrig förändras annars.Jim Morrison skrev:Jag gillar hur vi gick från Peter Regin, Anton Lander, Jacob Josefson och Johan Larsson till Marcus Nilson. Det är så jävla DIF - man vet alltid var man hamnar till slut.
Men vi ska inte gnälla på Stoppel förrän vi vet att det är sant.ciirree skrev:Det är just därför man önskar lite annat blod till sportchef. Typ som ryktet om Roger Melin. Det kommer aldrig förändras annars.Jim Morrison skrev:Jag gillar hur vi gick från Peter Regin, Anton Lander, Jacob Josefson och Johan Larsson till Marcus Nilson. Det är så jävla DIF - man vet alltid var man hamnar till slut.
- Doyle
Dementi från DIF skulle nog lugna forumet en aning...
Sant. Men även långsiktigt utan detta rykte om Mackan Nilson så kan väl de flesta vara överens om att man behöver ha in nytt blod för att inte gå runt i samma veva år efter år.mb81 skrev:Men vi ska inte gnälla på Stoppel förrän vi vet att det är sant.ciirree skrev:Det är just därför man önskar lite annat blod till sportchef. Typ som ryktet om Roger Melin. Det kommer aldrig förändras annars.Jim Morrison skrev:Jag gillar hur vi gick från Peter Regin, Anton Lander, Jacob Josefson och Johan Larsson till Marcus Nilson. Det är så jävla DIF - man vet alltid var man hamnar till slut.
+1Doyle skrev:Dementi från DIF skulle nog lugna forumet en aning...
Jobbigt att det här dyker upp en söndagkväll. Hoppas man ser en snabb dementi imorgon när man vaknar.Doyle skrev:Dementi från DIF skulle nog lugna forumet en aning...
- minalman
Vi måste värva skriks det hela tiden, men vi får inte värva den eller den eller den, för han är för gammal, han är onäMNbar, han har dåliga stats, han passar inte in, han är ingen bra centertyp, o.s.v. Och den killen ska bort för han platsar inte och han och han och han måste också bort, knappt allsvensk klass läser man i matchtrådarna. Vilken härlig nivå det är på det här forumet! Vilka otroliga krav vi har.
Jag är säker på att ryktet om Mackan kommer från kansliet bara för att gnället ska lägga sig och vi ska vara glada över den fantastiska sammanhållningen vi har i både lag och bland supportrar just nu, med den trupp vi har.
Jag är säker på att ryktet om Mackan kommer från kansliet bara för att gnället ska lägga sig och vi ska vara glada över den fantastiska sammanhållningen vi har i både lag och bland supportrar just nu, med den trupp vi har.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jim Morrison
Ja, vilket jävla krav det är att inte vilja ta in MN.minalman skrev:Vi måste värva skriks det hela tiden, men vi får inte värva den eller den eller den, för han är för gammal, han är onäMNbar, han har dåliga stats, han passar inte in, han är ingen bra centertyp, o.s.v. Och den killen ska bort för han platsar inte och han och han och han måste också bort, knappt allsvensk klass läser man i matchtrådarna. Vilken härlig nivå det är på det här forumet! Vilka otroliga krav vi har.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Stämmer Nilson så är det över. Alla pengar jag har betalt till FP vill jag ha tillbaka isf. Säsongskortet klipps. Jag vägrar dock att tro på detta. Kan inte
Djurgårdens IF