SHL 2016-17
-
Re: SHL 2016-17
Sluta älta om Brynäsgulden nu, ruggig förlorarmentalitet på det där.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Anser för övrigt att ljusblå matchställ aldrig ska införas igen.
Jag unnar Bulan ett SM-guld. Whestherhhhholmarna not so much. Sedan vore det lite fint att se HV torska SM-guldet på hemmais, för ombytes skull.
Alldeles oavsett så kan man bara konstatera att det varit en väldigt välspelad SM-final mellan två väldigt skickliga lag.
Alldeles oavsett så kan man bara konstatera att det varit en väldigt välspelad SM-final mellan två väldigt skickliga lag.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Fyfan. Hata HV. Aja grattis antar jag
Senast redigerad av Glory1 den 2017-04-29 17:35:38, redigerad totalt 3 gång.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Bra domarnivå!
Tänkte att man skulle lyfta fram de enda man haft sympatier för under finalen.
Tänkte att man skulle lyfta fram de enda man haft sympatier för under finalen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Grattis till SHL's bästa målvakt som hjärnorna släppte......
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Hade HV som vinnare innan säsongen började. Skönt att Brynäs missade chansen att knappa in på våra titlar.
Söderström var långt från seriens bästa målvakt, även om statistiken säger annat.Morwin skrev:Grattis till SHL's bästa målvakt som hjärnorna släppte......
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
HIV. 

Har haft väldigt svårt för Linus Söderström efter alla utspel om Djurgården vid flytten till HV. Nya utspel om Brynäs nu efter att man tagit guld. Jag vet inte ja, har en känsla över att avbrottet från Djurgården inte var problemfritt från hans sida.
Dagisnivå på hans uttalanden.
Dagisnivå på hans uttalanden.
- Remy Lebeau
Jävligt less på att Linus alltid ska dra in DIF i alla intervjuer. Är han såhär i verkligheten förstår jag att många har problem med honom.
Linus, let it go already!
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Vem var bättre och vann fler guld än Linus?jsson skrev:Söderström var långt från seriens bästa målvakt, även om statistiken säger annat.Morwin skrev:Grattis till SHL's bästa målvakt som hjärnorna släppte......
Wrong one - Andrén out
+1Remy Lebeau skrev:Jävligt less på att Linus alltid ska dra in DIF i alla intervjuer. Är han såhär i verkligheten förstår jag att många har problem med honom.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Håller med. Har blivit lite för mycket offerkofta från hans sida. Han är otroligt duktig målvakt och har stor respekt. Men hoppas han slutar gnälla om ditt o datt. Ner med huvudet o kör i stället Linus.
Stor kredd till dig. Jag minns det och ifrågasatte det starkt. De kom från en niondeplats ifjol och hade inte värvat så mycket och speciellt bra som det kändes i somras och flera nyckelspelare kändes på väg utför. Men nu gick allt bra och de var det bästa laget sett över hela säsongen och värdiga mästare.pulverapa skrev:Hade HV som vinnare innan säsongen började. Skönt att Brynäs missade chansen att knappa in på våra titlar.
Utan att egentligen veta något om hans diagnos men är inte det en del av den? Dvs lite problem med det sociala, när det kan vara lämpligt eller mindre lämpligt att säga vissa saker osv. Såg i segerintervjun med att han var snabb att fokusera på Brynäs och att spelare hade kallat han särbarn bland annat, vilket givetvis är förjävligt och väldigt lågt, istället för att fokusera på att dom själva vunnit guld