Kvalserien 11/12

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
PNY
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av PNY »

Kollar på Leksand - Rögle. Leksand spelar hemma med vita tröjor. Ska inte hemmalaget alltid ha mörka tröjor?
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

pulverapa skrev:
Daniel942 skrev:Ryktet säger att vissa av spelarna ska gå ut på krogen ikväll. Gör någon det så är den personen riktigt jävla pantad.
Starta ett rykte du, gör det.
Kan ju även vara sant vem vet.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

Daniel942 skrev:Ryktet säger att vissa av spelarna ska gå ut på krogen ikväll. Gör någon det så är den personen riktigt jävla pantad.
Antar att det är Cehlin, Claesson och Gustafsson. Samtliga tre är lågoddsare enligt mig.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Rabben

Inlägg av Rabben »

PNY skrev:Kollar på Leksand - Rögle. Leksand spelar hemma med vita tröjor. Ska inte hemmalaget alltid ha mörka tröjor?
nope, det är nå egna regler som nhl satt upp att hemma ska va mörk, borta vit och ett tredje ställ som får vara vad fan dom vill
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

pulverapa skrev:
Startar inga rykten. För bara vidare vad jag läst/hört.
DIF!
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Inlägg av BaronVonDif »

Daniel942 skrev:
pulverapa skrev:
Dom har ju all anledning att fira, dom kan ju göra bort sig på jobbet och få betalt för det till skillnad från oss dödliga.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Magnutz

Re: Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av Magnutz »

Daniel942 skrev:
pulverapa skrev:
Noll professionalitet. Amatörer. Går de ut och härjar ska de avskedas.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Difsebban
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Difsebban »

Dom ska väl inte ut o dricka?
Dom ska hem o tagga inför nästa match så det blir en vinst då!
gaspo

Inlägg av gaspo »

Jag hoppas att alla härinne fattar nu att loppet är KÖRT! Hästen galloperar,jesus kunde inte gå på vatten,fyrklöverna är sjukt ovanliga,gud finns inte.

Det var tvunget att vinna idag. Dom andra lagen är för hungriga för att vi nu skall klara av detta. Så jävla less på alla sumpade chanser så SJUKT många sumpade chanser. Varje spelare har bara blivit sämre o sämre.

Det tråkiga i det hela är inte att vi kommer åka ner. Utan hur jävla tufft det kommer bli att komma tebaka. Det kommer ta år!

Alla dessa medelmåttor vi har i laget borde få spela hela nästa säsong för en vanlig knegar lön o alla skulle vara tvungna att vara kvar.

Fattar fortfarande inte varför Hardy sparkades? Vilken demon tränare hade klarat av att lyfta detta lag?

Sen var Norman skadad idag? Om inte varför i HELVETE va han bänkad???????
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

gaspo skrev:Jag hoppas att alla härinne fattar nu att loppet är KÖRT! Hästen galloperar,jesus kunde inte gå på vatten,fyrklöverna är sjukt ovanliga,gud finns inte.

Det var tvunget att vinna idag. Dom andra lagen är för hungriga för att vi nu skall klara av detta. Så jävla less på alla sumpade chanser så SJUKT många sumpade chanser. Varje spelare har bara blivit sämre o sämre.

Det tråkiga i det hela är inte att vi kommer åka ner. Utan hur jävla tufft det kommer bli att komma tebaka. Det kommer ta år!

Alla dessa medelmåttor vi har i laget borde få spela hela nästa säsong för en vanlig knegar lön o alla skulle vara tvungna att vara kvar.

Fattar fortfarande inte varför Hardy sparkades? Vilken demon tränare hade klarat av att lyfta detta lag?

Sen var Norman skadad idag? Om inte varför i HELVETE va han bänkad???????
Frågan är ju om vi verkligen vill ha kvar dessa spelare?
gaspo

Inlägg av gaspo »

Dom spelar ner oss dom skall spela upp oss med knegar lön!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

gaspo skrev:Dom spelar ner oss dom skall spela upp oss med knegar lön!
I en drömvärld kanske...
Expert.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Och självklart är det dumskallen Christian Eklund som bryter twitterförbudet med en lögn innan den här matchen.
Christian Eklund ? @Fimpen20
@mickej ja det blir 3p mot Timrå på lördag
Vilken jävla korkskalle.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Är det någon som förstår vidden av det här? Egentligen? Alltså vi pratar om att gå samma öde tillmötes som Leksand. Vi kommer jaga det där jävla återtåget med ett brödgäng i allsvenskan, för att kanske (jag säger kanske...) komma till en kvalserie och skita i brallan precis som vi gjort nu och bli förnedrade. År efter år efter år efter år.

En evig loserstämpel. Djurgården Hockey. Stockholms stolthet. Hur fan gick det till?

Det är fullständigt sjukt. Jag ser dock en fördel, en liten liten liten (i sammanhanget mikroskopisk) fördel med det hela och det är att man liksom får börja om på noll. Det finns inte en chans att sittande styrelse kommer bli kvar om det blir allsvenskt spel. Det kan bara inte ske. Då kommer nog jag, och väldigt många andra skita i att förnya sina medlemsskap för all framtid.

Mats Larsson kan ta sin arroganta stil och köra upp den i arslet, jag är så vansinnigt arg på det fanskapet. UT MED PACKET i styrelsen. UT MED JANNE. Han kan ta med sig varenda jävla loser ur det här laget också, tillsammans med tränarna. Åt helvete med allt och alla. Död åt Tengil.
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Vi har verkligen några rejält jobbiga år framför oss nu. Ska bli jävligt kul att möta alla bönder ute i landet......suck. Herregud vilka losers det finns i vår förening.

Avgå alla!
Skriv svar