DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
TACK DJURGÅRN!
Kunde inte ha önskat mig en bättre födelsedagspresent. Men vilken jävla pers, har haft hjärtklappning sen en halvtimme tillbaka.
Kunde inte ha önskat mig en bättre födelsedagspresent. Men vilken jävla pers, har haft hjärtklappning sen en halvtimme tillbaka.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Åhh fyfaaaan så härligt.
Nu ere bara ladda om tills imorgon..
Nu ere bara ladda om tills imorgon..
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Fy fan vilken jävla skön match. Underbara härliga Djurgår'n!
VI É INTE aik!
Så förbannat jävla skönt! Obeskrivligt, imorgon fullbordar vi utrotningen!
Så förbannat jävla skönt! Obeskrivligt, imorgon fullbordar vi utrotningen!
- Silverminken
- Medlem: Ja, vanlig medlem
SÅ GRYMT SKÖNT!!! En till imorgon så kommer jag må bra lång tid framöver
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Det var länge sen som jag mådde så dåligt som jag gjorde under den sista halvtimmen av matchen...
FAAAAAN VA SKÖNT!
FAAAAAN VA SKÖNT!
Fyfan vad skönt! Tack DIF! Den där jävla kenny pavey e ju dum i huvudet för fan! Såg ni hans spark mot Jonson? Har för mig att det var Jonson.
Japp, rätt upp på bollarna på Jonson.zOscaR skrev:Fyfan vad skönt! Tack DIF! Den där jävla kenny pavey e ju dum i huvudet för fan! Såg ni hans spark mot Jonson? Har för mig att det var Jonson.
Härliga Djurgården! STOCKHOLMS STOLTHET! Vilken jäkla löpning av Kennedy!!!
Fyyyyy fasiken vad svårt det var att sitta tyst de första 10 minuterna! Var nära på att skrika till nångång men lyckades hålla mig! Hoppas det blev effektfullt framför tv:n för att på plats kändes det underbart (dvs sorgligt om detta blir framtiden!).
Fyyyyy fasiken vad svårt det var att sitta tyst de första 10 minuterna! Var nära på att skrika till nångång men lyckades hålla mig! Hoppas det blev effektfullt framför tv:n för att på plats kändes det underbart (dvs sorgligt om detta blir framtiden!).
2014-04-07, vad hände?
Brukar aldrig se fotboll men såg dagens match och det var riktigt skönt. DIF fick lite mer avstånd till botten samtidigt som gnhiets guldchanser försämras.
- Lee Harvey Oswald
Hyvää Pavey och krigsförbrytar-sonen Milosevic borde aik skicka på uppfostringsanstalt bums.
Dom vet inte hur man beter sig på en fotbollsplan.
Äckligt att se.
Att detta lag (de gul-svarta) ligger 2:a i Allsvenskan är ett fett IG åt svensk klubbfotboll, snart är vi efter San Marino.
DIFs kämpainsatts och lagmoral var däremot värmande för själen att se, som man slet över hela planen.
Vågar man hoppas på nåt liknande imorgon...?
Det lär krävas om DIF vill ha några poäng.
Dom vet inte hur man beter sig på en fotbollsplan.
Äckligt att se.
Att detta lag (de gul-svarta) ligger 2:a i Allsvenskan är ett fett IG åt svensk klubbfotboll, snart är vi efter San Marino.
DIFs kämpainsatts och lagmoral var däremot värmande för själen att se, som man slet över hela planen.
Vågar man hoppas på nåt liknande imorgon...?

Det lär krävas om DIF vill ha några poäng.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Haha, Alm måste ju vara helt jävla dum i huvudet.Jepe skrev:MP är för skön!
Grymt skönt. One down, one to go!
Kebba och Kennedy var kungar idag!
Kebba och Kennedy var kungar idag!
Fy satan vad Kebba var grym idag. Han gjorde allt rätt. FRAMÅT DJURGÅÅRN!